Wer-Al_Zwowe 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost [..]wat jij daar zegt komt me ergens vaag bekend voor... Ik weet wat je bedoelt. Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost http://www.heidbuurt.nl/bassie/de10.wmv^ daar stond ie dus al... ajbouwhuis gaat hem ook nog plaatsen en ik ben bang dat mijne van niet zulke goede kwaliteit is.. en k heb de hele uitzending opgenomen, dus moet gaan knippen, dus ff zeggen als ie online moet, lijkt mij overbodig en k heb geen zin om onnodig werk te doen, maar daarover kan je van mening verschillen deze kan ik niet zien en staat hij nouw ergens al online kan iemand mij dan vertellen waar ik de10 met b&a kan zien Link naar bericht Delen op andere sites
Pinkeltje 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost zag bij de 10 zelfs nog een fragmentje c/q blooper die ik nog nooit gezien had van bassie en adriaan. bassie loopt naar adriaan toen nadat ze de boeven hebben achtervolgd in de 2 de aflevering van de schatkaart en bassie glijdt dan uit Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost [..]Ik weet wat je bedoelt. Dat gaat nu ècht niet gebeuren met mij erbij Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost zag bij de 10 zelfs nog een fragmentje c/q blooper die ik nog nooit gezien had van bassie en adriaan. bassie loopt naar adriaan toen nadat ze de boeven hebben achtervolgd in de 2 de aflevering van de schatkaart en bassie glijdt dan uit Dat heb je ook bij het interview van jensen! Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost Het was wel leuk. vooral toen bas Japie na ging doen Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost Bassie en Adriaan bij De10 http://members.lycos.nl/pvbena/de10/de10 Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost Hierbij meer dan 50 screenshots van Bassie en Adriaan bij De10 http://members.lycos.nl/pvbena/de10/de10 Veel Plezier!!! Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost maar heeft iemand het hele stukje online staan? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost Dat stukje van de Crocksons heb ik op en videoband van Dik Trom. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost Hierbij meer dan 50 screenshots van Bassie en Adriaan bij De10http://members.lycos.nl/pvbena/de10/de10 Veel Plezier!!! Waaw, toffe shots, spijtig dat wij hiet in België rtl niet kunnen ontvangen Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost maar heeft iemand het hele stukje online staan? JA IK! *b2* ja dat is dikke schik! *harry* Ze noemen mij niet voor niets HH, ik heb dat filmpje van Wer-al Zwowe gejat en door Cold45 online laten zetten! *baron* Drommels en waar kan ik die frikandellen zien dan? *B100* http://coldware.nl/de_10.wmv "Op de aftiteling: [...] Catering: Bassie" Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost Gelukkig niet te groot bestandje en hele goede kwaliteit Weer een filmpje erbij Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost [..]Dat gaat nu ècht niet gebeuren met mij erbij jij weet dus niet wat ik bedoel Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost [..]Ik weet wat je bedoelt. Praatte ik echt zo veel in Apeldoorn? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 22 juni 2004 gepost Auteur Share 22 juni 2004 gepost [..]JA IK! *b2* ja dat is dikke schik! *harry* Ze noemen mij niet voor niets HH, ik heb dat filmpje van Wer-al Zwowe gejat en door Cold45 online laten zetten! *baron* Drommels en waar kan ik die frikandellen zien dan? *B100* http://coldware.nl/de_10.wmv "Op de aftiteling: [...] Catering: Bassie" en nog bedankt he hijs fijn hoor Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost [..]JA IK! *b2* ja dat is dikke schik! *harry* Ze noemen mij niet voor niets HH, ik heb dat filmpje van Wer-al Zwowe gejat en door Cold45 online laten zetten! *baron* Drommels en waar kan ik die frikandellen zien dan? *B100* http://coldware.nl/de_10.wmv "Op de aftiteling: [...] Catering: Bassie" Bedankt Randy is je heel dankbaar Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost [..]Bedankt Randy is je heel dankbaar En ik ben je ook heel dankbaar! Wat een prachtige kwaliteit van beeld en geluid! Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost Leuk interviewtje. Is het iemand opgevallen dat Adriaan zegt 'en we gaan net zo lang door TOT het publiek het leuk vind'. Dat nagesynchroniseerde stukje is ook grappig. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost Heel grappig filmpje Cold45, vooral Bassie die Vlugge Japie even nadoet in het interniew is geweldig! Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost Ja maar het interview is van voor de ziekte van Adriaan en dat heeft een heleboel veranderd. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost [..]Praatte ik echt zo veel in Apeldoorn? Ik had wel af en toe dat ik iets wilde vragen, en dat je me voor was. Maar goed, het heeft me voor de rest niet echt gestoord. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost [..]Praatte ik echt zo veel in Apeldoorn? lol dat bedoelde ik niet eens =D Maar tja je was niet stil Gewoon gezellig, een echte woordvoerder! Dus een geboren persoon om de speech te doen Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost [..]En ik ben je ook heel dankbaar! Wat een prachtige kwaliteit van beeld en geluid! dank voor kwaliteit moet naar wer al zwowe Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost [..]Ik had wel af en toe dat ik iets wilde vragen, en dat je me voor was. Maar goed, het heeft me voor de rest niet echt gestoord. Volgende keer gewoon zeggen dat ik mijn muil moet houden. Ik beloof dat ik niet zal slaan. Niet hard, tenminste > Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost [..]Volgende keer gewoon zeggen dat ik mijn muil moet houden. Ik beloof dat ik niet zal slaan. Niet hard, tenminste > Ach, ik neem je het niet kwalijk. Het was tenslotte erg gezellig. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost Heel grappig filmpje Cold45, vooral Bassie die Vlugge Japie even nadoet in het interniew is geweldig! Mee eens! Was erg leuk om weer eens te horen. Adriaan die weer meteen in zijn *aadbaron* rol zit Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost [..]JA IK! *b2* ja dat is dikke schik! *harry* Ze noemen mij niet voor niets HH, ik heb dat filmpje van Wer-al Zwowe gejat en door Cold45 online laten zetten! *baron* Drommels en waar kan ik die frikandellen zien dan? *B100* http://coldware.nl/de_10.wmv "Op de aftiteling: [...] Catering: Bassie" *japie* hihiiiii baas goed eh geregeld Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost [..]Mee eens! Was erg leuk om weer eens te horen. Adriaan die weer meteen in zijn *aadbaron* rol zit drommels, gedraag je een beetje, we zijn op tv, je lijkt net op die irritante acrobaat en dat vervelende clowntje =D Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 22 juni 2004 gepost Auteur Share 22 juni 2004 gepost HEEEEE VLUGGE JAAP hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeee Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost Wel grappig om Bas met Japie pruik te vergelijken met de Japie uit de series. Tsja de tand des tijds heeft met Bas ook het nodige gedaan Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 23 juni 2004 gepost Auteur Share 23 juni 2004 gepost Wel grappig om Bas met Japie pruik te vergelijken met de Japie uit de series. Tsja de tand des tijds heeft met Bas ook het nodige gedaan maar als je bas vergelijkt met Vlugge jaap uit de series je moet er wel rekening mee houden dat bas geen make up op had toen die het deed voor de 10 want make up ken ook een hoop doen aaan het gezicht Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 23 juni 2004 gepost Share 23 juni 2004 gepost je moet er wel rekening mee houden dat bas geen make up op had toen die het deed voor de 10want make up ken ook een hoop doen aaan het gezicht Ja da's ook weer waar. Maar ik bedoelde er mee dat het gezicht van Bas duidelijk wat ronder is dan in de Japie tijd . Maar evenwel zat Bas wel weer meteen heel goed in z'n rol (net als Aad dus). Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 23 juni 2004 gepost Auteur Share 23 juni 2004 gepost [..]Ja da's ook weer waar. Maar ik bedoelde er mee dat het gezicht van Bas duidelijk wat ronder is dan in de Japie tijd . Maar evenwel zat Bas wel weer meteen heel goed in z'n rol (net als Aad dus). ja idd dat was gwoon weer grappug Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 24 juni 2004 gepost Share 24 juni 2004 gepost [..]drommels, gedraag je een beetje, we zijn op tv, je lijkt net op die irritante acrobaat en dat vervelende clowntje =D *japie* Nee baas, doe me dat niet aan! Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 24 juni 2004 gepost Share 24 juni 2004 gepost Leuk stukje . Overigens verbaasde ik me hoe groot dat kantoor is. 10 jaar geleden voor het laatst een serie gemaakt, niet meer optreden (Bas wel dus), maar wel zo'n levendigheid! Nooit gedacht dat het zo groot zou zijn . Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost het filmpje is nu dus offline (van mijn site dan) Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost het filmpje is nu dus offline (van mijn site dan) Ben ik blij dat ik het gedownload heb Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost [..]Ben ik blij dat ik het gedownload heb hehe dat was ook de bedoeling Naja hij komt nog op dvd he (de reden dat ik um offline heb gehaald is dat ik een zooi fotos online heb gegooid die drukbezocht gaan worden en ik op mn dataverkeer moet letten) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 augustus 2004 gepost Share 9 augustus 2004 gepost Hier graag verder over de 10 Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost Hier graag verder over de 10 Was er niet ergens gezegd dat je geen topics mocht kicken zonder dat het nodig was > (@Dj, als je vind dat dit een opmerking is die hier niet moet staan, edit ze maar ) Ik vind het een super-filmpje ( zoals is al gezegd heb ) het stukje dat ze Japie en de Baron "doen" is ZALIG Edit: Even voor de duidelijkheid. Dit topic is omhoog gekicked omdat er een nieuw topic over de 10 gemaakt werd en ondertussen gesloten is. Hier kunnen jullie dus verder praten over dit programma. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost even toevoegen aan Barons commentaar: onnodig topickicken is niet leuk, maar dat is hier helemaal niet het geval. Dat is een Fok! regel en wij zijn geen Fok! [kapitein van de berenboot] ONTHOUDT DAT! [/kapitein van de berenboot] Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost even toevoegen aan Barons commentaar:onnodig topickicken is niet leuk, maar dat is hier helemaal niet het geval. Dat is een Fok! regel en wij zijn geen Fok! [kapitein van de berenboot] ONTHOUDT DAT! [/kapitein van de berenboot] Beetje moe, DJ? > Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost [..]Beetje moe, DJ? > grom, dit is nou een onzinpost Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 10 augustus 2004 gepost Share 10 augustus 2004 gepost en nu graag ontopic /me voelt zich als Bassie die Adriaan erop betrapt dat ie over eten begint Link naar bericht Delen op andere sites
Rubbereend 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost zie je wel!!! ik wist dat vlugge jaapie, aad van toor was!! maar nu weet ik het zeker! maar...op sommige scenes leek et iemand anders :/ Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost zie je wel!!! ik wist dat vlugge jaapie, aad van toor was!! maar nu weet ik het zeker!maar...op sommige scenes leek et iemand anders :/ sorry maar waar je DIT vandaan haalt dit is echt onzin, kijk http://info.bassieenadriaan.nl er maar op na Link naar bericht Delen op andere sites
MissMouse 11 augustus 2004 gepost Share 11 augustus 2004 gepost Ik denk dat Rubbereend zich vergiste in de naam, en dat hij Bas van Toor bedoelde.... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten