Twice 10 november 2004 gepost Share 10 november 2004 gepost [..]Dat wegrestaurant was ik zelfs vergeten! Die man die Bassie en Adriaan de opdracht geeft om die slagroomtaarten in die vrachtwagen te bezorgen! Ook dat kan Aad Boogaart natuurlijk zijn. Juist... Samenvatting van die serie, misschien dat je dan nog meer te weten komt De buggy heeft olie nodig, maar dat kunnen ze niet betalen. Ze willen er bij de garage echter wel voor werken. Ene Douwe werkt hen in. Hij is een toffe kerel. Helaas is ook de Plaaggeest weer van de partij. Er gaat weer een en ander mis en ze zitten weer zonder werk. Ook Douwe is ontslagen. Bassie en Adriaan rijden met een vrachtwagen vol auto's mee, en worden en passant aangenomen als vrachtwagenchauffeur. Als ze in een wegrestaurant wat gaan eten, jat de plaaggeest de vrachtwagen, en Bassie erbij. Adriaan gaat er op een brommer achteraan en redt Bassie, maar de vrachtwagen is verloren. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 10 november 2004 gepost Share 10 november 2004 gepost Ja dat wegrestaurant waar Adriaan die broodjes koopt. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 november 2004 gepost Share 10 november 2004 gepost Zelfs IMDb noemt hem als garagedirecteur... Komt een van deze jullie bekend voor? Die gozer heet ook Aad Boogaard. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 10 november 2004 gepost Share 10 november 2004 gepost Zelfs IMDb noemt hem als garagedirecteur...http://www.kunstkoop.net/kunstwerken/images/hahn238902.jpg http://www.kunstkoop.net/kunstwerken/images/hahn238858.jpg Komt een van deze jullie bekend voor? Die gozer heet ook Aad Boogaard. Aan IMDB kun je zelf ook info toevoegen. Dat heb ik ook wel eens gedaan. Dus het best dat iemand het van jouw site heeft overgenomen. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost [..]Dat wegrestaurant was ik zelfs vergeten! Die man die Bassie en Adriaan de opdracht geeft om die slagroomtaarten in die vrachtwagen te bezorgen! Ook dat kan Aad Boogaart natuurlijk zijn. Of die mannen die ruzie maken bij het wegrestaurant. Link naar bericht Delen op andere sites
Willem 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost Zou Aad Boogaart ook niet die man kunnen zijn waar Adriaan die broodjes in het wegrestaurant van koopt ? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 12 november 2004 gepost Share 12 november 2004 gepost Zou Aad Boogaart ook niet die man kunnen zijn waar Adriaan die broodjes in het wegrestaurant van koopt ? Ja, dat dacht ik ook, die man met die bril. Maar die had wel een erg korte rol. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 12 november 2004 gepost Share 12 november 2004 gepost wonderer weet je uit welk jaar die foto is Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 november 2004 gepost Share 12 november 2004 gepost wonderer weet je uit welk jaar die foto is Vrij recent... '95 of zo geloof ik (dat beeld, die foto is denk ik recenter). Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 22 november 2004 gepost Share 22 november 2004 gepost Beste allemaal, ik heb 2 Plaaggeest-muziekvraagjes... Na 00:58:04 (DVD-tijd) droogt Bassie zijn handen in de garage. Als hij ligt te slapen en Adriaan zoekt hem, klikt er muziek, weet iemand welke muziek dit is? Na 01:32:24 wordt Adriaan aan de hijskraan vastgebonden. Weet iemand welke muziek er dan klinkt? Dankje zeer... Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost ik heb na een beetje gegoogle er uit gekregen dat het een bakker was ik weet niet of het waar is maar dat kwam er bij google uit Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost ik heb na een beetje gegoogle er uit gekregen dat het een bakker wasik weet niet of het waar is maar dat kwam er bij google uit Maar toch wel een bakker uit Vlaardingen of omstreken? Want anders kan het ook iemand zijn, die toevallig dezelfde naam heeft. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost volgens mij wel ( moet ik ff na googleen want ik weet het niet zeker ) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 januari 2005 gepost Share 31 januari 2005 gepost Na een lange tijd van on-activiteit toch wel even de eerste reeks opwaarderen door wat nieuwe posts Ik heb net alles doorgelezen en merkte op dat er maar 1 van de oude grappen die gesneuveld zijn genoemd zijn, maar er zijn er nog wel wat. Als Adriaan een idee wil krijgen gaat hij opz'n hoofd staan ( dit is al gezegd ) Als Bassie wat omgekeerd zegt en Adriaan hem erop wijst, gaat Bassie maar even gezellig met z'n rug gedraait naar Adriaan staan om het uit te leggen. Bassie die veel sneller moe wordt en ook luier is : Gaat een tukkie doen in de garage, op het palet. Hij draagt maar 1 plank ipv 5 ( dit is ook in de 1e Aflevering van Europa : bij het opruimen van de sporthal. Zijn er zo nog dingen die wel leuk zijn, maar die verdwenen zijn na de Plaaggeest Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Op de info-site staat dat Aad Bogaard, garagedirecteur Piet van der Kooij is, is dit nu zeker of niet ? Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Op de info-site staat dat Aad Bogaard, garagedirecteur Piet van der Kooij is, is dit nu zeker of niet ? Het lijkt er tegenwoordig nog het meeste op dat het niet zo is. De garagedirecteur was waarschijnlijk gewoon Piet van der Kooij zelf. Wat voor rol Aad Boogaard dan wel speelt, is onbekend. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Als Bassie wat omgekeerd zegt en Adriaan hem erop wijst, gaat Bassie maar even gezellig met z'n rug gedraait naar Adriaan staan om het uit te leggen. Vooral die vind ik erg leuk. In de Plaaggeest komt ie 2 keer voor en daarna nooit meer. Ze herhalen wel ooit grappen die al ooit in een serie zijn verteld maar ik had liever gehad dat ze deze grap zouden herhalen als andere (flamengo op 1 been bijvoorbeeld ) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost [..]Vooral die vind ik erg leuk. In de Plaaggeest komt ie 2 keer voor en daarna nooit meer. Ze herhalen wel ooit grappen die al ooit in een serie zijn verteld maar ik had liever gehad dat ze deze grap zouden herhalen als andere (flamengo op 1 been bijvoorbeeld ) Die flamingo grap uit de diamant is sowieso onnavolgbaar... die handgebaren van Adriaan Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost hoi is de dvd van de plaaggeest een beetje van goeie beeld kwalitiet vraag ik me af? de tv serie vind ik al leijk maar das ook de oudste serie natuurlijk. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost Ik vind het beeld van de plaaggeest persoonlijk wel goed, als je kijkt naar hoe oud deze film al is. Dus ook de DVD is naar mijn mening mooi gemaakt. Je houdt altijd wel een beetje dat er soms kleuren niet helemaal mooi zijn, maar toch is het een mooie DVD geworden. De DVD van de Verdwenen Kroon vind ik qua beeldkwaliteit op de DVD al een stuk minder. Maar ja... iedereen denkt daar waarschijnlijk anders over, dus zou je 'm waarschijnlijk toch moeten kopen Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost Oude beelden maar zeer mooie beelden. En de kwaliteit op de DVD is toch redelijk goed! Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost dus het is de moeite woord om de dvd te kopen dus neem ik aan ik vond de kwaliteit van de andere dvdtjes ook zeer goed bewerkt Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost dus het is de moeite woord om de dvd te kopen dus neem ik aan ik vond de kwaliteit van de andere dvdtjes ook zeer goed bewerkt Zeker de moeite waard!! Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost ik heb alle dvdtjes behalve de plaageest en leren en lachen met bassie en adriaan dus denk dat ik de plaaggeest vanmidag ga kopen Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost de plaageest heb ik heb op video in 2 delen het was voor mij ook de 2 de videoband van bassie en adriaan die ik kocht de eerste was de diamand op video die zo groot en deels was ingekort Link naar bericht Delen op andere sites
Mip 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost ik vind de beelden redelijk goed, maar soms vervagen de kleuren nog weleens het viel me laatst toch op dat er erg veel leuke liedjes in deze serie! mijn favorieten: het vrachtwagencheaffeurslied en het bakkerslied Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost ik vind de beelden redelijk goed, maar soms vervagen de kleuren nog weleenshet viel me laatst toch op dat er erg veel leuke liedjes in deze serie! mijn favorieten: het vrachtwagencheaffeurslied en het bakkerslied Ik kan je verzekeren, de beelden kunnen veel beter. En dat met die kleuren is ook op te lossen (maar is zeker niet gemakkelijk en als ze dat doen gaat er veel tijd in zitten). Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Ik kan je verzekeren, de beelden kunnen veel beter. En dat met die kleuren is ook op te lossen (maar is zeker niet gemakkelijk en als ze dat doen gaat er veel tijd in zitten). Daarnaast schijnt het ook behoorlijk duur te zijn om die beelden op te knappen, wellicht worden ze daarom alleen aangepakt op de echt slechte punten. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 15 februari 2005 gepost Auteur Share 15 februari 2005 gepost [..]Daarnaast schijnt het ook behoorlijk duur te zijn om die beelden op te knappen, wellicht worden ze daarom alleen aangepakt op de echt slechte punten. Wer-Al doet het met een gratis programma, geloof ik, dus ik snap niet dat het zo duur is. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Wer-Al doet het met een gratis programma, geloof ik, dus ik snap niet dat het zo duur is. Manuren kosten ook behoorlijk wat geld. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Wer-Al doet het met een gratis programma, geloof ik, dus ik snap niet dat het zo duur is. Zeker met die verkleuringen in één scene is het lastig om alles stabiel op één kleur te krijgen. Als het nou één verkleurd frame was, dan ging het herstellen vrij snel. Maar het loopt in bepaalde scenes vrij geleidelijk over van een goed gekleurd deel, naar een verkleurd deel. Als je pech hebt, moet je dit frame voor frame herstellen. Dit kost tijd en als ze die tijd er in steken, zijn ze aardig wat manuren kwijt. En zoals Wonderer al opmerkte, zijn manuren duur. Dan is een serie zoals de Kroon, waar de kleuren vrij stabiel zijn, stukken gemakkelijker te restaureren. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 18 april 2005 gepost Share 18 april 2005 gepost Een enorme schop onder zn hol: voor de allen die geintresseerd zijn: hier een paar nog nooit digitaal vertoonde plaatjes Douwe en Adriaan trekken de overal bij Bassie aan zoeken de plaaggeest Bassie hangt aan rolsysteem van de garagedeur Meester Bassie Adriaan kijkt toe hoe bassie de deur omhoog duwt, maar douwe helpt stiekum mee de man wijst B&A de weg naar de garage Bassie & Adriaan Bij de school en wie weet er meer van deze scenes, die nooit vertoont zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 18 april 2005 gepost Share 18 april 2005 gepost En hoe bent u aan deze foto's geraak, mr. benafan? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 18 april 2005 gepost Share 18 april 2005 gepost En hoe bent u aan deze foto's geraak, mr. benafan? jaaa via via he malabar Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 april 2005 gepost Share 18 april 2005 gepost [..]jaaa via via he malabar Op zich wel leuk, vooral die laatste. Adriaan lijkt daar heel erg op André Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 april 2005 gepost Share 18 april 2005 gepost [..]jaaa via via he malabar Wat zijn we weer lollig niet kwaad bedoelt Maargoed, wel zeer mooie foto's, hoewel ik het gevoel heb dat ze ingescand zijn uit de boeken, maar dat is slechts een vermoeden Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 18 april 2005 gepost Share 18 april 2005 gepost [..]Wat zijn we weer lollig niet kwaad bedoelt Maargoed, wel zeer mooie foto's, hoewel ik het gevoel heb dat ze ingescand zijn uit de boeken, maar dat is slechts een vermoeden haha dat heb je goed geraden, en trouwens je raad nooit van wie ik ze heb van de lolbroek JENNOH Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 april 2005 gepost Share 18 april 2005 gepost [..]haha dat heb je goed geraden, en trouwens je raad nooit van wie ik ze heb van de lolbroek JENNOH Oh neen, dan zal ik snel de pics moeten verwijderen omdat ze van een user zijn die gebanned is. Grapje hé Maar nu genoeg gebagger, nu weer over de Plaaggeest ( en neen, JennoH is NIET de Plaaggeest ) Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 18 april 2005 gepost Share 18 april 2005 gepost [..]Oh neen, dan zal ik snel de pics moeten verwijderen omdat ze van een user zijn die gebanned is. Grapje hé Maar nu genoeg gebagger, nu weer over de Plaaggeest ( en neen, JennoH is NIET de Plaaggeest ) haha grapjas.. maar is goed kerel, ontopic weer Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 18 april 2005 gepost Share 18 april 2005 gepost [..]haha grapjas.. maar is goed kerel, ontopic weer nuttig Op zich wel leuk, vooral die laatste. Adriaan lijkt daar heel erg op André Vind het vooral meesterlijk hoe 'hoofd' daar kijkt! Heeft het al direct gezien met Bassie Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 18 april 2005 gepost Share 18 april 2005 gepost Leuke foto's. Zouden dit ook scène's geweest zijn die gefilmd werden ? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 april 2005 gepost Share 18 april 2005 gepost Leuke foto's.Zouden dit ook scène's geweest zijn die gefilmd werden ? ik denk dat de beelden (foto's) net zo zijn gemaakt als de ideeën v.d. Leaders v.d. Series, want anders had er niet gestaan op de dvd volledige versie Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 19 april 2005 gepost Share 19 april 2005 gepost Dat van Bassie, dat hij de garagedeur tegenhoud zit toch niet in de serie? Apart gefotografeerd dus Wel hele mooie foto's Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Inderdaad leuk die foto's. Die foto van Bassie aan de garagedeur kan ik me nog heel goed herinneren, want een bladzijde later komt de plaaggeest in beeld. Die vermeed ik iedere keer. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost Ik heb even een vraagje: Kan iemand die de paarse Dubbelbox van de Plaaggeest heeft, van Bridge uit 2000 en niet van Arcade, de achterkant van de cover in de juiste maten via PB naar mij toe sturen, want de mijne is een beetje heel erg verpest dankzij m'n broertje. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost Ik heb even een vraagje:Kan iemand die de paarse Dubbelbox van de Plaaggeest heeft, van Bridge uit 2000 en niet van Arcade, de achterkant van de cover in de juiste maten via PB naar mij toe sturen, want de mijne is een beetje heel erg verpest dankzij m'n broertje. Volgens mij is het niet mogelijk om afbeeldingen via PB te sturen dus moet dit per e-mail denk ik. Ik heb deze dubbelbox overigens (nog) niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten