Lennert 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Is het de kaart waar *adjudant* aanwijst waar de belangrijke gebouwen zijn (ofwel kaart van Schoonhoven) In het politie bureau aan de muur. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Is het de kaart waar *adjudant* aanwijst waar de belangrijke gebouwen zijn (ofwel kaart van Schoonhoven) In het politie bureau aan de muur. <=> --plaatje verwijderd om topic sneller te kunnen laden -- Ga uw gang, monsieur Lennert. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost [..] <=> Ga uw gang, monsieur Lennert. O0ooowww ik keek zonet de kroon en zag het ook. Was een minuutje te laat nu ben ik weer niet aan de beurt. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost O0ooowww ik keek zonet de kroon en zag het ook. Was een minuutje te laat nu ben ik weer niet aan de beurt. Lees je onderschrift. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Nou Lennert kom maar met de volgende. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Ik kan niet cappen en niks online zetten, Ik geef mijn beurt door aan Lorenzo. sorry, maar ik vind het raden ook leuker dan het geven van een opdr. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Ik kan niet cappen en niks online zetten, Ik geef mijn beurt door aan Lorenzo. Hey! Hoor je dat, Lorenzo? Jouw beurt! --offtopic-- Lennert, ik had je toch die cd van PowerDVD gegeven? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost [..]Hey! Hoor je dat, Lorenzo? Jouw beurt! --offtopic-- Lennert, ik had je toch die cd van PowerDVD gegeven? weet ik maar mijn computer doet raar en het werkt erg slecht helaas Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Cool! Bedankt Lennert! Dit is hem dan: (hopelijk is hij net goed, niet te moeilijk/niet te makkelijk) http://forum.bassieenadriaan.nl/album_pic.php?pic_id=116 Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Is het een knop in de cabine van de hijskraan uit de Plaaggeest? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Is het een knop in de cabine van de hijskraan uit de Plaaggeest? En ja hoor! Van de eerste keer juist! Proficiat Randy, jij ben als volgende aan de beurt. Hier nog eens het bewijs: Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Hier is hij dan, Wat is dit? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Hier is hij dan, Wat is dit? Da's een moeilijke, even zoeken! Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Hier is hij dan, Wat is dit? Moeilijk... Iets van een zeil van een boot misschien? Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost De caravan, en dan met name de beschildering? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Hier is hij dan, Wat is dit? Een wel heeeel erge close up van de Bassie op de caravan? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Wonderer en Antonio zitten in de buurt, blijf zoeken naar iets wat gebeurt met/in/op/rond de caravan ( nu weer even geen hints ) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Wonderer en Antonio zitten in de buurt, blijf zoeken naar iets wat gebeurt met/in/op/rond de caravan ( nu weer even geen hints ) Schuim van het wassen? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost is het misschien de tent van *bas* ? die hij heeft opgebouwd in de caravan (zonder spinnen of torren ) Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 29 juni 2004 gepost Share 29 juni 2004 gepost De caravan die in brand staat in De Diamant. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 juni 2004 gepost Share 29 juni 2004 gepost De hint van de dag : Lorenzo zit qua serie juist : het plaatje komt uit DE DIAMANT ( en heeft "iets" te maken met de caravan ) verder nog veel zoekplezier Link naar bericht Delen op andere sites
morton 29 juni 2004 gepost Auteur Share 29 juni 2004 gepost bassie op de caravan? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 29 juni 2004 gepost Share 29 juni 2004 gepost De hint van de dag : Lorenzo zit qua serie juist : het plaatje komt uit DE DIAMANT ( en heeft "iets" te maken met de caravan )verder nog veel zoekplezier Verf van Adriaan die opnieuw de caravan schildert. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 29 juni 2004 gepost Share 29 juni 2004 gepost De hint van de dag : Lorenzo zit qua serie juist : het plaatje komt uit DE DIAMANT ( en heeft "iets" te maken met de caravan )verder nog veel zoekplezier Meen je dat nou? , Nu nog afwachten voor het plaatje!! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 juni 2004 gepost Share 29 juni 2004 gepost [..]Meen je dat nou? , Nu nog afwachten voor het plaatje!! Doe anders eens een gokje Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 29 juni 2004 gepost Share 29 juni 2004 gepost Uhm.. De omtrek van De ''Bassie Clown''? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost iets van binnen in de caravan? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost Is het niet een stukje van de caravan waar het bordje 'Pas op: Geverfd!' opstaat? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost Is het niet een stukje van de caravan waar het bordje 'Pas op: Geverfd!' opstaat? Daar had ik ook al aan gedacht, maar volgens mij kan dat niet want ik weet niet zeker of dat bord wel geel was!!! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 3 juli 2004 gepost Share 3 juli 2004 gepost hmmz is het dan een stukje van de caravan in de Diamant, waar dat papiertje opgeplakt zit waarop staat dat hier de diamantdieven Bassie & Adriaan wonen? Link naar bericht Delen op andere sites
morton 3 juli 2004 gepost Auteur Share 3 juli 2004 gepost ik zie t echt niet hoor. Geef anders een kleine tip, randy_roes. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 3 juli 2004 gepost Share 3 juli 2004 gepost Ik kan het niet eens meer bekijken. Link naar bericht Delen op andere sites
morton 3 juli 2004 gepost Auteur Share 3 juli 2004 gepost Ik kan het niet eens meer bekijken. Ik ook niej meer. Eerst wel, maar nu niej meer. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 4 juli 2004 gepost Share 4 juli 2004 gepost Dit topic ligt helaas stil. Randy_roes heeft, zoals ik gelezen heb, problemen met z'n internetverbinding en kan dus even geen berichten meer posten op het forum. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 4 juli 2004 gepost Share 4 juli 2004 gepost Dit topic ligt helaas stil.Randy_roes heeft, zoals ik gelezen heb, problemen met z'n internetverbinding en kan dus even geen berichten meer posten op het forum. Tot die tijd heb ik wel één. Hij is niet zo gek moeilijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 4 juli 2004 gepost Share 4 juli 2004 gepost Hier is hij dan, Wat is dit? Het haar van de Bassie clown Edit---- Even snel een antwoord van de vorige Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 7 juli 2004 gepost Share 7 juli 2004 gepost [..]Het haar van de Bassie clown Edit---- Even snel een antwoord van de vorige Even wat opvrolijking van dit topic want dit ligt echt stil. Da's niet leuk, want anders was dit een aardig topic! En 2 opgaven tegelijk is ook al minder... Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 7 juli 2004 gepost Share 7 juli 2004 gepost yeuh opvrolijking. Ja dat blaast dit topic natuurlijk opnieuw leven in. Het is dat dit in het off topic gedeelte staat maar toch... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 juli 2004 gepost Share 12 juli 2004 gepost Jongens, jullie kunnen weer verder gokken, het plaatje is er weer, ik ook ( joepie ) en nu komt een hint. Dit plaatje komt net iets voor een shot van BB die zegt "Ik zal wraak nemen op Bassie en Adriaan" PS : als ik alle gemiste posts gelezen heb dan maak ik even een groter plaatje. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 12 juli 2004 gepost Share 12 juli 2004 gepost Dit plaatje komt net iets voor een shot van BB die zegt "Ik zal wraak nemen op Bassie en Adriaan" Zat Adriaan niet even daarvoor dat krantenbericht voor te lezen? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 juli 2004 gepost Share 12 juli 2004 gepost Jongens, jullie kunnen weer verder gokken, het plaatje is er weer, ik ook ( joepie ) en nu komt een hint.Dit plaatje komt net iets voor een shot van BB die zegt "Ik zal wraak nemen op Bassie en Adriaan" PS : als ik alle gemiste posts gelezen heb dan maak ik even een groter plaatje. De dikke dame op de celdeur? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 juli 2004 gepost Share 12 juli 2004 gepost Antonio zit in de juiste scène, nu nog ... Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost Is het niet een close-up van de fles melk die Bassie in zijn hand vastheeft? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost Die straal melk die Bassie over Adriaans hand giet Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost Is het de melk in de fles misschien? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost Die straal melk die Bassie over Adriaans hand giet Jaaaaaaah Proficiat Frey ( ikzelf vond hem enorm moeilijk ) hier even het bewijs Wel Frey, de volgende is aan jou, maak er iets leuks van Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost Hier is de volgende opdracht Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost is het een gedeeltelijk stukje van een schilderij? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 14 juli 2004 gepost Share 14 juli 2004 gepost is het een gedeeltelijk stukje van een schilderij? Daar zat ik ook aan te denken. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 juli 2004 gepost Share 14 juli 2004 gepost is het een gedeeltelijk stukje van een schilderij? Dat is wel een heel makkelijk antwoord maar het is niet goed. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten