Lorenzo 20 juni 2004 gepost Share 20 juni 2004 gepost Plaatje 2, veel succes Een autogordel misschien ?! Misschien uit de gele B&A auto met rode bolletjes erop oftwel de Boevenauto uit de serie van de Schatkaart. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 juni 2004 gepost Share 20 juni 2004 gepost [..]Een autogordel misschien ?! Misschien uit de gele B&A auto met rode bolletjes erop oftwel de Boevenauto uit de serie van de Schatkaart. Sorry ik weet ook niet wat het is maar het is zeker geen gordel! Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 20 juni 2004 gepost Share 20 juni 2004 gepost komt het uit het spookhuis uit de sleutel? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 juni 2004 gepost Share 20 juni 2004 gepost Ik heb nog niet eens een antwoord gehoord uit de juiste serie, dus zal ik nu een tipje geven. De 3e van 26 Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 20 juni 2004 gepost Share 20 juni 2004 gepost Ik heb nog niet eens een antwoord gehoord uit de juiste serie, dus zal ik nu een tipje geven.De 3e van 26 Het is volgens mij een marktkraampje op Curaçao. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 juni 2004 gepost Share 20 juni 2004 gepost shit zeg, ik weet het antwoord, maar kan niet cappen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 juni 2004 gepost Share 20 juni 2004 gepost zeg dan wat het is, als het juist is zet ik het juiste prentje ter verduidelijking Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 juni 2004 gepost Share 20 juni 2004 gepost zeg dan wat het is, als het juist is zet ik het juiste prentje ter verduidelijking het is het olievat in caribisch carnaval. *adriaan* je snijdt een olievat in twee en plaatst dat op een rek, je slaat er met twee stokken op en hoor het klinkt te gek. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 juni 2004 gepost Share 20 juni 2004 gepost [..]het is het olievat in caribisch carnaval. *adriaan* je snijdt een olievat in twee en plaatst dat op een rek, je slaat er met twee stokken op en hoor het klinkt te gek. Inderdaad, je hebt het juist Samba-boy, de eer is aan jou PS : ik laat dit plaatje er 1 dag op staan, daarna verwijder ik ze om het topic sneller te maken Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 20 juni 2004 gepost Share 20 juni 2004 gepost shit zeg, ik weet het antwoord, maar kan niet cappen Je kan ook een plaatje van een andere site afhalen in plaats van te cappen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 juni 2004 gepost Share 20 juni 2004 gepost [..]het is het olievat in caribisch carnaval. *adriaan* je snijdt een olievat in twee en plaatst dat op een rek, je slaat er met twee stokken op en hoor het klinkt te gek. Haha klopt wel, alleen DIT is een echte en geen in twee gezaagd olievat Voor dit spel mag je inderdaad ook van andere sites plaatjes halen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost elke keer als ik het plaatje van het internet haal, en hier neerzet, dan druk ik op OK, maar dan zie ik hem nooit staan. elke keer lukt het niet. dus kan randy even een nieuwe opdracht maken? Link naar bericht Delen op andere sites
morton 21 juni 2004 gepost Auteur Share 21 juni 2004 gepost elke keer als ik het plaatje van het internet haal, en hier neerzet, dan druk ik op OK, maar dan zie ik hem nooit staan. elke keer lukt het niet. dus kan randy even een nieuwe opdracht maken? dan moet je de link van het plaatje neerzetten, dat dan selecteren en dan klikken op Img. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost Nou, waar blijft de nieuwe opdracht? (ben een beetje ongeduldig aan het worden ) Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost IK wordt zo zenuwachtig Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost Hier is de nieuwe opdracht, hij is klein, maar ik vind hem minder moeilijk dan de vorige, veel plezier met het zoeken Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 22 juni 2004 gepost Share 22 juni 2004 gepost Het is een richtingaanwijzer van de Ruska Klassika (de buggy van B&A uit de plaaggeest). Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 23 juni 2004 gepost Share 23 juni 2004 gepost Hier is de nieuwe opdracht, hij is klein, maar ik vind hem minder moeilijk dan de vorige, veel plezier met het zoeken Een lampje van die auto uit de Plaaggeest misschien? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 24 juni 2004 gepost Share 24 juni 2004 gepost Een hint voor de trouwe zoekers onder jullie Het komt uit de serie waar een B&A monument voor de eerste keer z'n beroemdste rol aannam. Het is tevens een onderdeel van een rijdend voorwerp Jullie moeten je haasten, want is het vrijdag rond 16.00 niet geraden, moet je wachten tot maandagavond op een nieuwe hint ( want ik ben dit weekend naar Graspop Metal Meeting ) Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost is het misschien iets uit de serie van - Bassie en Adriaan en de Verdwenen Kroon? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost Het komt uit de serie waar een B&A monument voor de eerste keer z'n beroemdste rol aannam.Het is tevens een onderdeel van een rijdend voorwerp Een stukje van de Amphicar waarmee Vlugge Japie vlucht nadat hij in het museum op B&A was gestuit? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost [..]Een stukje van de Amphicar waarmee Vlugge Japie vlucht nadat hij in het museum op B&A was gestuit? Juist, de richtingsaanwijzer Antonio, aan jou de eer ( ik ga het plaatje als bewijs niet uploaden, Antonio heeft het juist, wie het bewijs wilt moet het maar op msn vragen ) Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost *** Ik wist hem ook maar ik was net te laat. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost Antonio, aan jou de eer Da's effe lastig. Ik ben helaas niet in staat om zo snel iets te bedenken. Rancho als je wilt mag je een nieuwe plaatsen, tenslotte wist je de Amphicar ook! Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost Nou, ik kan eigenlijk niet zo goed cappen. En echt veel verstand heb ik niet van computers maar m'n broer kan het vast wel. Link naar bericht Delen op andere sites
morton 25 juni 2004 gepost Auteur Share 25 juni 2004 gepost Nou, ik kan eigenlijk niet zo goed cappen.En echt veel verstand heb ik niet van computers maar m'n broer kan het vast wel. je mag ook een plaatje van een andere site halen voor dit spel. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost Ik heb er 1 gemaakt (met veel dank aan mijn broer). Hier is ie: Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost Zijn het de benen van het paard waar een van de boeven opzit in de cowboydroom van Bassie in De Sleutel? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost Of paardenbenen uit het Musketiers-lied? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost MaartenF heeft het bijna goed. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost MaartenF heeft het bijna goed. Zijn het dan de benen van het paard van Adriaan in de cowboydroom in De sleutel? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost Zijn het dan de benen van het paard van Adriaan in de cowboydroom in De sleutel? Dan gok ik het paard van Bassie. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost Ik dacht nogwel dat ik een moeilijke had gemaakt. Maar goed.. de volgende is voor jou Uncle Ar. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost Ik dacht nogwel dat ik een moeilijke had gemaakt. Maar goed.. de volgende is voor jou Uncle Ar. Oké, dit is mijn eerste keer, dus wees lief ÀLS hij te moeilijk is: Wat is dit? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost Is het een stukje van de schatkaart, waar de plattegrond van de grot opstaat? Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost [..]Oké, dit is mijn eerste keer, dus wees lief ÀLS hij te moeilijk is: Wat is dit? Ik denk dat het iets van een muur is Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 26 juni 2004 gepost Share 26 juni 2004 gepost [..]Oké, dit is mijn eerste keer, dus wees lief ÀLS hij te moeilijk is: Wat is dit? Stukje van de steen van de Verzonken Stad? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 26 juni 2004 gepost Share 26 juni 2004 gepost Freek is warm..................... Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 26 juni 2004 gepost Share 26 juni 2004 gepost De muur van als je bij de hand bent. In italie Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 26 juni 2004 gepost Share 26 juni 2004 gepost Misschien iets van een muur van het museum uit de Kroon Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Muur van een gevangenis? Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Muur van een gevangenis? Het is ook eerder een buitenmuur dan een binnenmuur (niet kwaad bedoeld tegen jou, Lorenzo, maar dit is meer een ondersteunend argument ) Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Freek wordt nòg warmer met een deel van zijn antwoord.......... Vanavond om zes uur eerste hint indien nodig. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Freek wordt nòg warmer met een deel van zijn antwoord..........Vanavond om zes uur eerste hint indien nodig. Dat is toch overduidelijk Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Ok, de hint: Als je het volledige plaatje ziet zeg je meteen: ''Zo zou ik het ook gedaan hebben'' Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost ja lekkere hint hoor daar ken k nog niets mee Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost ja lekkere hint hoordaar ken k nog niets mee iets is beter dan niets. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Ok, de hint: Als je het volledige plaatje ziet zeg je meteen: ''Zo zou ik het ook gedaan hebben'' Muur als B&A buitenkomen uit het kantoor van Inspekteur Kaletie ook al heeft dat niks te maken met 'zo zou ik het ook gedaan hebben'. Ik weet in ieder geval dat er ergens d8 ik zo'n scène in een bepaalde B&A serie zat waar Bassie zei: zo zou ik het ook gedaan hebben; maar welke serie was dat???!!!! Ben alle banden aan het bekijken! UPDATE: kan dit het zijn: Het gangenstelsel uit de grot in Valkenburg van 'B&A en de Diamant' dat Adriaan op een rotswand de gangen tekent en waar hij pijlen zette. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost De muur van het politiebureau, de binnenplaats waar agent Theo de zender in de wagen bouwt? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Jullie beredeneren allemaal prima. Sommigen zitten op de goede weg. Ok, duidelijkere hint: Het is geen muur, het HANGT OP een muur. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten