MaartenF 14 juli 2004 gepost Share 14 juli 2004 gepost Zijn het niet musketiers in de musketiersdroom? Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 14 juli 2004 gepost Share 14 juli 2004 gepost Zat ik ook aan te denken. Het lijkt op adriaan in zijn musketiers pak of is het een stukje van een krant ofsow?? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 juli 2004 gepost Share 14 juli 2004 gepost Geen musketiers en geen krant Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 14 juli 2004 gepost Share 14 juli 2004 gepost Is het een foto van een boef die in Alcatraz hangt? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 14 juli 2004 gepost Share 14 juli 2004 gepost Eeeeeeeh, hij komt uit de Diamant. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 14 juli 2004 gepost Share 14 juli 2004 gepost Eeeeeeeh, hij komt uit de Diamant. Ow heb ik niet goed gelezen, sorry! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 juli 2004 gepost Share 14 juli 2004 gepost Eeeeeeeh, hij komt uit de Diamant. Wanneer heb ik dat gezegd dan Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 14 juli 2004 gepost Share 14 juli 2004 gepost Je zei tog dat hij net voor dat de BB zegt: Ik zal wraak nemen op Bassie&Adriaan, of heb ik het nou fout? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 juli 2004 gepost Share 14 juli 2004 gepost Je zei tog dat hij net voor dat de BB zegt: Ik zal wraak nemen op Bassie&Adriaan, of heb ik het nou fout? Je zit bij de verkeerde opdracht Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 14 juli 2004 gepost Share 14 juli 2004 gepost Hier is de volgende opdracht Iets op TV waar iemand in een serie naar zit te kijken? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 14 juli 2004 gepost Share 14 juli 2004 gepost Oh, DOM. Die was al geraden.... Sorry, Malabar... Is het iets dat in het museum stond bij de Kroon? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 juli 2004 gepost Share 14 juli 2004 gepost Allemaal fout Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 juli 2004 gepost Share 14 juli 2004 gepost Is het een foto uit een pretpark in Florida? btw : de foto's van de vorige opdracht zijn weg Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 14 juli 2004 gepost Share 14 juli 2004 gepost is het een gedeeltelijk stukje kaart? van het kaarten rek uit de serie van bassie en adriaan en de verzonken stad? waar bena een kaart kopen voor danny en robin? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 juli 2004 gepost Share 14 juli 2004 gepost is het een gedeeltelijk stukje kaart?van het kaarten rek uit de serie van bassie en adriaan en de verzonken stad? waar bena een kaart kopen voor danny en robin? Nope Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 14 juli 2004 gepost Share 14 juli 2004 gepost kan je misschien een tip geven? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost De tip: het heeft te maken met leren. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost is het misschien een boek of schilderij, van de navajo school, waar bassie opeens alles wil weten en leren? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost is het misschien een boek of schilderij, van de navajo school,waar bassie opeens alles wil weten en leren? warm Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Het geschiedenisboek waar Bassie ijverig uit zit te leren als de Navajo-kinderen in het speelkwartier plezier maken. --EDIT-- Met dank aan ajbouwhuis die mij een héél eind op weg heeft geholpen! Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost [..]Het geschiedenisboek waar Bassie ijverig uit zit te leren als de Navajo-kinderen in het speelkwartier plezier maakten. Dat is helemaal goed maaruh dan was mijn antwoord dus goed, want ik zij is het misschien een boek of schilderij? het is een plaatje uit een boek, Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Dat is helemaal goed maaruh dan was mijn antwoord dus goed, want ik zij is het misschien een boek of schilderij? het is een plaatje uit een boek, Ik vind het best, ik gun jou alles. Maar Frey zei enkel ''warm'' dus ik nam aan dat hij het antwoord nog niet volledig vond. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost [..]Ik vind het best, ik gun jou alles. Maar Frey zei enkel ''warm'' dus ik nam aan dat hij het antwoord nog niet volledig vond. Dat was ook zo, want het was een plaatje en geen boek Uncle Ar heeft het dus geraden, maar hij mag zelf weten wat hij met zijn beurt doet Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost [..]Ik vind het best, ik gun jou alles. Maar Frey zei enkel ''warm'' dus ik nam aan dat hij het antwoord nog niet volledig vond. Ja, inderdaad... maja jij hebt gewonnen, dus is het jou beurt, volgende keer beter! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Toch was het antwoord van ajbouwhuis wel goed dacht ik, want het ging om een afbeelding in een boek. Als hij dat boek noemt (hij zegt er nota bene bij dat het van de Navajo school is), dan klopt dat toch? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Ik vind dat Ajbouwhuis mag. Hij had immers een groot gedeelte geraden. Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Mijn mening: Laat ze het zelf uitvechten . Nee, laat ze gewoon overleggen wie de opdracht maakt of maak samen een opdracht. Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost is het misschien een boek of schilderij, van de navajo school,waar bassie opeens alles wil weten en leren? Ik wil helaas altijd precieze antwoorden. Een boek was in dit geval niet goed omdat het ging om een plaatje uit een boek, daardoor is dat antwoord onvolledig. Bovendien worden hier 2 antwoorden gegeven (boek en schilderij) en dat reken ik al nooit goed. Dus probeer in de toekomst wat precierer te zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Tja, ik voel me nou wel een beetje arrogant, omdat ik toch de opdracht ga geven. wijst beschuldigend --> HET MOCHT VAN FREY! Maar goed, wat is dit? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Tja, ik voel me nou wel een beetje arrogant, omdat ik toch de opdracht ga geven. wijst beschuldigend --> HET MOCHT VAN FREY! Maar goed, wat is dit? Ik gok op een deken Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Tja, ik voel me nou wel een beetje arrogant, omdat ik toch de opdracht ga geven. wijst beschuldigend --> HET MOCHT VAN FREY! Maar goed, wat is dit? Een vlag uit de serie van Amerika (al die vlaggen bij dat hoog gebouw- kan nu effe niet op de naam ervan komen ) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Ik gok op het hemd van de musketiers uit de gelijknamige droomwereld uit de plaaggeest Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 17 juli 2004 gepost Share 17 juli 2004 gepost Maar goed, wat is dit? Een stuk Circus tentdoek? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 17 juli 2004 gepost Share 17 juli 2004 gepost een deel van een muur in een hotelkamer, van bassie en adriaan op reis door amerika? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 17 juli 2004 gepost Share 17 juli 2004 gepost Nope, nope, nope. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 juli 2004 gepost Share 18 juli 2004 gepost Nope, nope, nope. Kan je misschien een tip geven? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 18 juli 2004 gepost Share 18 juli 2004 gepost Is het niet een stukje van een bord in het hotel Camp Holiday (waar die clowns zijn)? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 18 juli 2004 gepost Share 18 juli 2004 gepost Kan je misschien een tip geven? Pfffffffffffff, nou al? Vooruit dan maar. DE TIP: Kolos van Rhodos. Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 18 juli 2004 gepost Share 18 juli 2004 gepost shirt van de baron Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 18 juli 2004 gepost Share 18 juli 2004 gepost Stuk van de mantel van koning Midas (droom Bassie)? Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 18 juli 2004 gepost Share 18 juli 2004 gepost Dat was toch nog niet op Rhodos of wel? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 18 juli 2004 gepost Share 18 juli 2004 gepost Dat was toch nog niet op Rhodos of wel? Nee klopt, maar het is een hint. Het hoeft niet per sé Rhodos te zijn natuurlijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 18 juli 2004 gepost Share 18 juli 2004 gepost Het hoeft niet per sé Rhodos te zijn natuurlijk. Lijkt mij toch wel als de tip ''Kolos van RHODOS'' is. Dat betekent dus dat je in die richting/locatie moet zoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 18 juli 2004 gepost Share 18 juli 2004 gepost Stuk kledij van 1 van de Sirtakidansers? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 juli 2004 gepost Share 19 juli 2004 gepost Is het een stukje van de Ansichtkaart die in beeld wordt genomen als B&A aan de kolos staan? Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 23 juli 2004 gepost Share 23 juli 2004 gepost tijd voor een tip als het goeie antwoord er niet tussen zit? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 23 juli 2004 gepost Share 23 juli 2004 gepost Nog een gok van mijn kant, een detail van de gitaar van de gitarist van het Sirtaki dansgroepje? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Uncle Ar komen er nog nieuwe aanwijzingen? Ben nou toch wel benieuwd naar de oplossing. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Nog een gok van mijn kant, een detail van de gitaar van de gitarist van het Sirtaki dansgroepje? Ach shit! Ik ben net terug uit Zeeland en ben straal vergeten dit topic te bekijken. Maar jouw gequote antwoord hierboven is goed! Trouwens, ik wil niet veel zeggen, maar het Triviant topic & Fotospel topic liggen ook alweer 2 weken stil. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Maar jouw gequote antwoord hierboven is goed! Woohoo! goed gezien dus, maar helaas heb ik geen interessante fotodetails om te posten, dus wie een nieuwe opgave wil plaatsen, ga je gang! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten