morton 11 juni 2004 gestart Share 11 juni 2004 gestart Hier gaan we verder. Linkje naar vorige topic: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=510 De opdracht van Wonderer uit het vorige topic was: Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 11 juni 2004 gepost Share 11 juni 2004 gepost Hier gaan we verder.Linkje naar vorige topic: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=510 De opdracht van Wonderer uit het vorige topic was: Ah! Dat vind ik niet lief, morton. Dit mocht samba-boy openen. Anyway, aangezien alle kranten al vergokt zijn, ga ik voor een richel aan het pakhuis van de Schatkaart. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 11 juni 2004 gepost Share 11 juni 2004 gepost Anyway, aangezien alle kranten al vergokt zijn, Je vergeet nog de kranten die de boefjes aan het lezen waren op Lanzarote, in de rode auto, toen B&A terug kwamen rijden. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 juni 2004 gepost Share 11 juni 2004 gepost ajbouwhuis had het goed Ik dacht dat ie moeilijker was. Mja. Ik sliep half Albert-Jan, aan jou de volgende. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost haha... het was maar een gokje maar wat is dit ? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost haha... het was maar een gokje maar wat is dit ? Een brandende fakkel? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost haha... het was maar een gokje maar wat is dit ? een boom? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost [..]een boom? Een van de bomen van het grasveldje waar de caravan van B&A altijd staat misschien?! Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost De struik waar B2 en VJ meerdere keren invallen omdat ze snel van de kamer van B & A moesten omdat ze eraan kwamen? Lukas. PS beetje onduidelijk met hoge schermresolutie Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost De struik waar B2 en VJ meerdere keren invallen omdat ze snel van de kamer van B & A moesten omdat ze eraan kwamen?Lukas. PS beetje onduidelijk met hoge schermresolutie haha, ik heb een 19 ints beeldscherm maaruh jullie zitten wel goed dat het een deel van een boom/struik is maar niet de juiste serie, helaas probeer nog eens, Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost [..]haha, ik heb een 19 ints beeldscherm maaruh jullie zitten wel goed dat het een deel van een boom/struik is maar niet de juiste serie, helaas probeer nog eens, Er is een donkere lucht. Mm, aan de kleur te zien een latere serie he? Lukas. PS aanwijzing! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost Is het niet die heuvel in Luxemburg (Reis door Europa) Waar *baron* zijn hoofdkwartier opbouwt om daarna ''Operatie Geniaal'' te gaan uitvoeren? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost of die scene in amerika waar de boeven op een heuvel met verrekijkers B&A staan te bespieden en daar dus n struik/boom van Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 13 juni 2004 gepost Share 13 juni 2004 gepost Is het niet die heuvel in Luxemburg (Reis door Europa) Waar *baron* zijn hoofdkwartier opbouwt om daarna ''Operatie Geniaal'' te gaan uitvoeren? 'Uncle Ar' Je bent aardig warm Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 13 juni 2004 gepost Share 13 juni 2004 gepost [..]'Uncle Ar' Je bent aardig warm Is het één van de bomen die bij de Baron zijn als hij in de lucht springt van miserie als B&A in Luxemburg ontsnapt zijn en dat ze bekken naar de Baron trekken. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 13 juni 2004 gepost Share 13 juni 2004 gepost Is het een boom uit het bos waar de Baron en z'n mannen achter B&A zitten?In Luxemburg. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 13 juni 2004 gepost Share 13 juni 2004 gepost Is het een boom uit het bos waar de Baron en z'n mannen achter B&A zitten?In Luxemburg. Nopez, helaas is dat niet goed, Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 14 juni 2004 gepost Share 14 juni 2004 gepost Kan je geen hint geven ajbouwhuis? Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 14 juni 2004 gepost Share 14 juni 2004 gepost De struik naast het "hoofdkwartier" van de Baron in de Luxemburg-aflevering? Link naar bericht Delen op andere sites
morton 14 juni 2004 gepost Auteur Share 14 juni 2004 gepost Kan je geen hint geven ajbouwhuis? jah dat lijkt me een goed idee want ik zie er echt helemaal niets in. Misschien kun je het plaatje vergroten en/of een tip geven? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 14 juni 2004 gepost Share 14 juni 2004 gepost Stonden er nou van die hekken met blaadjes op het terrein van de Baron? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 14 juni 2004 gepost Share 14 juni 2004 gepost Ik geef wel ff een hint, het komt uit de serie *bas* & *adriaan* op Reis door Europa - Deel 6 (Spanje) hopelijk hebben jullie hier iets aan... Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 14 juni 2004 gepost Share 14 juni 2004 gepost Ik twijfel en zit dus klem (kan ook beide fout zijn) Zijn het die bomen tijdens Spaanse Les op de achtegrond bij Bassie terwijl hij ''El sol, dat is in 't Spaans: de zon'' zingt? Of zijn het struiken op de sinaasappel-plantages? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 14 juni 2004 gepost Share 14 juni 2004 gepost Ik twijfel en zit dus klem (kan ook beide fout zijn) Zijn het die bomen tijdens Spaanse Les op de achtegrond bij Bassie terwijl hij ''El sol, dat is in 't Spaans: de zon'' zingt? Of zijn het struiken op de sinaasappel-plantages? Met het laatste zit jij goed in de buurt, maar nog niet goed, Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 15 juni 2004 gepost Share 15 juni 2004 gepost Zijn het de struiken bij het aquaduct, waar ze het pakje hebben gevonden in Spanje? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 juni 2004 gepost Share 15 juni 2004 gepost plaats dan een iets duidelijker fototje Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost haha... het was maar een gokje maar wat is dit ? Zijn het niet de bomen in het liedje Spaanse Les (In de Europaserie) als Bassie en Adriaan op de rand van een brug gaan zitten? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost Is het een boom in de zeer nabije omgeving van het pakje? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost Zijn het de struiken bij het aquaduct, waar ze het pakje hebben gevonden in Spanje? Nee, dat niet, maar waar moeten ze daarna naar toe ? en nu maar goed kijken op de dvd Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost Is het een struik aan het terras waar Bassie en Adriaan op het einde van de Spaanse aflevering worden getrakteerd door de geheimszinninge opdrachtgever? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost Is het een struik aan het terras waar Bassie en Adriaan op het einde van de Spaanse aflevering worden getrakteerd door de geheimszinninge opdrachtgever? Yeahhhhhh!!! Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost Randy_Roes... Gefeliciteerd met het goeie antwoord, Jij mag verder spelen Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost Man wa is dit spel moeilijk zeg. Dat iemand dat ziet. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost Randy_Roes...Gefeliciteerd met het goeie antwoord, Jij mag verder spelen Volgende keer graag plaatjes gebruiken die een specifiek iets afbeelden, dit had elk stukje struik kunnen zijn, zo ligt het zo lang stil. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost [..]Volgende keer graag plaatjes gebruiken die een specifiek iets afbeelden, dit had elk stukje struik kunnen zijn, zo ligt het zo lang stil. *japie* Oke, Baas *b2* *aadbaron* Drommels het stond inderdaad wel lang stil, stelletje frikandelen, (ajbouwhuis) wie ikkuh? *b2* ik zit niet te klikken *japie* gossie, hij zij ikkuh *b2* ja ik hoorde het wel hij zij klikken *aadbaron* Drommels, Drommels, en nog eens Drommels!!! (maaruh DJ Koelkast ik heb het helemaal begrepen ) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Ok, mijn beurt, wat is dit? Veel succes allemaal. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Ok, mijn beurt, wat is dit? Veel succes allemaal. Dit is sowieso fout maar het 1e wat in me opkwam: een blikje (dat op straat ligt bij het liedje opgeruimd staat netjes) dan gok ik op het schild van rooie erik (rooie bassie ) Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Ok, mijn beurt, wat is dit? Veel succes allemaal. Een stukje van een Spookhuis karretje uit Het geheim van de Sleutel? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Is het de Kroon? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Ok, mijn beurt, wat is dit? Veel succes allemaal. Een fles in het laboratorium van Archibald Chagerijn? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost [..]Dit is sowieso fout maar het 1e wat in me opkwam: een blikje (dat op straat ligt bij het liedje opgeruimd staat netjes) dan gok ik op het schild van rooie erik (rooie bassie ) Een onderdeel van de boem van *harry* misschien ?! Een foutje moet kunnen... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Er zit nog niemand zelfs dicht in de buurt. Als morgen niemand het heeft geef ik een hint, of een groter beeldje. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Er zit nog niemand zelfs dicht in de buurt.Als morgen niemand het heeft geef ik een hint, of een groter beeldje. is het misschien iets wat in brand staat ? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 18 juni 2004 gepost Share 18 juni 2004 gepost Is het niet een pak van de baron? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 juni 2004 gepost Share 19 juni 2004 gepost Plaatje 2, veel succes Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 19 juni 2004 gepost Share 19 juni 2004 gepost Is het een stukje van het schip de Gefion (uit De huilende Professor)? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 juni 2004 gepost Share 19 juni 2004 gepost Is het een stukje van het schip de Gefion (uit De huilende Professor)? neen, want de gefioen komt niet voor in de huildende professor maar wel in de schatkaart Maar neen het heeft niets te maken met de Gefioen. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 19 juni 2004 gepost Share 19 juni 2004 gepost neen, want de gefioen komt niet voor in de huildende professor maar wel in de schatkaartMaar neen het heeft niets te maken met de Gefioen. De GEFION in De Huilende Professor is de boot waar Bassie vuurwerk op aansteekt... Is het anders een stuk van de zeilboot waar Adriaan op vaart (als hij naar het strandje gaat waar Bassie en Robin opzitten) in de huilende professor? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 juni 2004 gepost Share 19 juni 2004 gepost Is het het vliegtuigje waarmee Adriaan naar de professor springt? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 20 juni 2004 gepost Share 20 juni 2004 gepost nou ik vind deze wel verdomd moeilijk, ik ken niet zien wat et is Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten