benafan 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost ja dat denk ik ook, een wit papiertje waar de prijs van het artikel op staat Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost [..]Volgens mij is het een kaartje waar de prijs van de televisie op staat. Oja die stoot hij er dan natuurlijk af, ik denk dat jij idd gelijk hebt Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost Ja, leuk om te zien. Ik had de Diamant zonet nog gezien. Het is inderdaad een prijskaartje van een tv. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost Ja, vind het ook erg grappig. Hoe B2 zo onmogelijk probeert weg te lopen. Maar ik denk dat dat niet ingestudeerd was. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost Er staat een klein foutje op de dubbelvideo (Bridgekids 2001) van de Diamant: De diamant werd gestolen door twee boeven die zich vermomd hadden als Bassie en adriaan. Adriaan is zonder hoofdletter. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 27 november 2004 gepost Share 27 november 2004 gepost Ja dat kan altijd gebeuren... aan de achterkant van de plaaggeest dvd staat Adriaan met 3 a's (adriaaan) Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 28 november 2004 gepost Share 28 november 2004 gepost Ja dat kan altijd gebeuren... aan de achterkant van de plaaggeest dvd staat Adriaan met 3 a's (adriaaan) Die fout is op de videoband van 2004 niet te vinden. Wel op de dvd. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 28 november 2004 gepost Share 28 november 2004 gepost [..]Die fout is op de videoband van 2004 niet te vinden. Wel op de dvd. Inderdaad, snap ik ook niet Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 november 2004 gepost Share 28 november 2004 gepost [..]Inderdaad, snap ik ook niet Ze zullen de cover wel hebben aangepast, ze moesten hem toch opnieuw drukken op een ander formaat... Gelukkig maar, twee keer dezelfde domme fout is een beetje triest Link naar bericht Delen op andere sites
melvinrijk 5 december 2004 gepost Share 5 december 2004 gepost Ik vind die scene van de achtervolging: Bassie en Adriaan achter Bassie en Adriaan Ik vind hem zo goed, dat ik dat stukje geript heb, en op de PC heb gezet, zodat ik altijd weer even naar die scene kan kijken, want ik vind hem echt fantastisch. En dan ook nog een lekker muziekje eronder. Deze scene vind ik wel één van de leukste scenes die B&A hebben gemaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Ik vind die scene dat de boeven achter Bassie en Adriaan aan gaan ook best goed, vooral B2 in dat kartwagentje (hand uitsteken) GEWELDIG! Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Vooral dat muziekje bouwt de spanning behoorlijk op in die laatste scene van de Diamant (Zelfde muziekje als de achtervolging op het circuit van Zandvoort uit het Geheim van de Sleutel) Link naar bericht Delen op andere sites
kas 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Vooral dat muziekje bouwt de spanning behoorlijk op in die laatste scene van de Diamant (Zelfde muziekje als de achtervolging op het circuit van Zandvoort uit het Geheim van de Sleutel) Ja, dat vindt ik ook één van de betere achtergrondmuziekje. Link naar bericht Delen op andere sites
jurgen42u 18 maart 2005 gepost Share 18 maart 2005 gepost ik weet niet of het nu juist aan mijn kopij ligt van de dvd van Bassie & Adriaan en de Diamant, maar zo nu en dan klinkt het geluid "metaalachtig", alsof het overstuurd is of een slecht remastered Mono naar stereo. Heeft nog iemand dit opgemerkt? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 maart 2005 gepost Share 18 maart 2005 gepost ik weet niet of het nu juist aan mijn kopij ligt van de dvd van Bassie & Adriaan en de Diamant, maar zo nu en dan klinkt het geluid "metaalachtig", alsof het overstuurd is of een slecht remastered Mono naar stereo.Heeft nog iemand dit opgemerkt? ajbouwhuis kletste uit zijn nek, je deed het goed door er een apart topic van te maken. Ga daar maar verder. http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=1654 Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 maart 2005 gepost Share 18 maart 2005 gepost [..]ajbouwhuis kletste uit zijn nek, je deed het goed door er een apart topic van te maken. Ga daar maar verder. http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=1654 Dat doen er wel mee, maaruh ik zal me er niet meer mee bemoeien, anders heb je dit gezeur weer aan je kop Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 19 maart 2005 gepost Share 19 maart 2005 gepost [..]Dat doen er wel mee, maaruh ik zal me er niet meer mee bemoeien, anders heb je dit gezeur weer aan je kop ach... het is nooit goed... je hebt zoiets van: dat kan beter hier en dan is het weer niet goed vriendelijk vragen? tuurlijk niet... zeik die jongen lekker uit! wat is het resultaat? ajbouwhuis geeft de volgende keer geen link meer... Tof! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 maart 2005 gepost Share 19 maart 2005 gepost [..]ach... het is nooit goed... je hebt zoiets van: dat kan beter hier en dan is het weer niet goed vriendelijk vragen? tuurlijk niet... zeik die jongen lekker uit! wat is het resultaat? ajbouwhuis geeft de volgende keer geen link meer... Tof! doe dit even via pb alsjeblieft...? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 19 maart 2005 gepost Share 19 maart 2005 gepost [..]doe dit even via pb alsjeblieft...? Ook dan heb je zo een ban aan je broek... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 19 maart 2005 gepost Share 19 maart 2005 gepost [..]doe dit even via pb alsjeblieft...? pb? zo ziet de rest het ook, weten zij gelijk ook dat het slechts gezeik oplevert en dat ze dus beter niet iemand kunnen helpen Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 19 maart 2005 gepost Share 19 maart 2005 gepost [..]pb? zo ziet de rest het ook, weten zij gelijk ook dat het slechts gezeik oplevert en dat ze dus beter niet iemand kunnen helpen Je hebt ergens wel gelijk... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 maart 2005 gepost Share 19 maart 2005 gepost [..]pb? zo ziet de rest het ook, weten zij gelijk ook dat het slechts gezeik oplevert en dat ze dus beter niet iemand kunnen helpen Komaan, gezeik? Dit noem ik nu echt geen gezeik, Het was een goed initiatief, maar het past idd beter in een topic dat enkel over de DVD gaat. Je moet niet beginnen met veralgemening hé Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 19 maart 2005 gepost Share 19 maart 2005 gepost [..]Komaan, gezeik? Dit noem ik nu echt geen gezeik, Het was een goed initiatief, maar het past idd beter in een topic dat enkel over de DVD gaat. Je moet niet beginnen met veralgemening hé Ik kan veel hebben, maar hoe sommige dingen gezegd of gevraagd worden op dit forum, dat vind ik soms te ver gaan, en dan kan je commentaar terug verwachten. Wat verder niet wil zeggen, dat ik op ruzie zit te wachten, want daarvoor is dit forum niet, ik vind alleen dat je het iets vriendelijker kan vragen in het vervolg. (en dat geldt niet alleen voor 1 persoon, maar voor alle forum gebruikers ) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 maart 2005 gepost Share 20 maart 2005 gepost Alle onzinberichten na het dubbele bericht zijn verwijdert Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 20 maart 2005 gepost Share 20 maart 2005 gepost Alle onzinberichten na het dubbele bericht zijn verwijdert kun je dit bericht ook verwijderen... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 maart 2005 gepost Share 20 maart 2005 gepost [..]kun je dit bericht ook verwijderen... Neen, want dan vragen sommige mensen zich misschien af waar die posts naartoe zijn. Maareuh, ik zal het goede voorbeeld geven ( door het volgende te zeggen ) Vanaf nu weer ONTOPIC Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 14 mei 2005 gepost Share 14 mei 2005 gepost Het hondekoor op de dvd klinkt helemaal anders, dan de versie die ik op de radio hoor. is de versie op de radio vernieuwd of zo? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 mei 2005 gepost Share 14 mei 2005 gepost Het hondekoor op de dvd klinkt helemaal anders, dan de versie die ik op de radio hoor.is de versie op de radio vernieuwd of zo? Nee, dat was de eerste versie, staat op een cd van Het geheim vd sleutel. Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 14 mei 2005 gepost Share 14 mei 2005 gepost De cd heet die cd zo? Ik ben niet zo thuis in de cdtjes van b&a namelijk. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 14 mei 2005 gepost Share 14 mei 2005 gepost De cd heet die cd zo?Ik ben niet zo thuis in de cdtjes van b&a namelijk. Ik denk dat ie B&A olé bedoelt. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 mei 2005 gepost Share 14 mei 2005 gepost [..]Ik denk dat ie B&A olé bedoelt. Ja, idd, die bedoel ik. Was even in de war, dus zei ik een cd van Het geheim vd sleutel, Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 14 mei 2005 gepost Share 14 mei 2005 gepost [..]Ja, idd, die bedoel ik. Was even in de war, dus zei ik een cd van Het geheim vd sleutel, Jullie zitten allebei naast het liedje staat op cd Bassie & Adriaan Feest Link naar bericht Delen op andere sites
kas 15 mei 2005 gepost Share 15 mei 2005 gepost Jullie zitten allebei naast het liedje staat op cd Bassie & Adriaan Feest Nee hoor, ik heb olé net nog beluisterd en ik hoorde toch echt ook het hondenkoor. Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 15 mei 2005 gepost Share 15 mei 2005 gepost Die versie die je op de diamand hoord vind ik echt zaai. maar het Hondenkoor blijft leuk Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 15 mei 2005 gepost Share 15 mei 2005 gepost [..]Nee hoor, ik heb olé net nog beluisterd en ik hoorde toch echt ook het hondenkoor. Sorry, maar je zit er echt naast kijk zelf maar: Bassie & Adriaan Ole 1. Titelliedje 2. Goeiemorgen 3. De show gaat beginnen 4. Ezelballade 5. Veilig oversteken 6. Bassie en zijn vriendje 7. Wij zijn reuzen 8. De Spaanse zon 9. Un, dos, tres 10. Kapitein Bassie 11. De spijskaart 12. Geld geld geld 13. Heimwee van een clown 14. Naar bed 15. Titelliedje 50e post Link naar bericht Delen op andere sites
kas 15 mei 2005 gepost Share 15 mei 2005 gepost Ik zie het nu ook, je hebt helemaal gelijk. Hij staat op de cd feest met B&A. Ik dacht dat ik vanmorgen olé had beluisterd, maar in het doosje van olé zat de cd feest met B&A (wat ik dus niet had gemerkt), vandaar dat ik het hondenkoor hoorde en dacht dat die op de cd olé stond. Link naar bericht Delen op andere sites
Mark 27 januari 2006 gepost Share 27 januari 2006 gepost Sommige uitspraken in "De Diamant" kan ik niet goed verstaan. Bijv. de scene waar B1 en B2 zich voor een spiegel opmaken. De Boevenbaas geeft ze een pruik en B2 gaat door het dolle heen met "het bloemkolenlied". Dan zegt de BB: Nee, stommeling, deze is voor jou en die is voor jou. En dan zegt ie iets, en loopt weg. Alleen die zin kan ik niet verstaan. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 28 januari 2006 gepost Share 28 januari 2006 gepost Sommige uitspraken in "De Diamant" kan ik niet goed verstaan.Bijv. de scene waar B1 en B2 zich voor een spiegel opmaken. De Boevenbaas geeft ze een pruik en B2 gaat door het dolle heen met "het bloemkolenlied". Dan zegt de BB: Nee, stommeling, deze is voor jou en die is voor jou. En dan zegt ie iets, en loopt weg. Alleen die zin kan ik niet verstaan. "En aan je werk!" toch? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten