rancho 7 juni 2004 gestart Share 7 juni 2004 gestart Wat vinden jullie van de rekwisieten, of de kleding. Favoriet, schilderij in de caravan van de clown bij de deur uit de schatkaart & de Kroon. En de schoenen van B1 uit de Sleutel. En natuurlijk de varkensstropdas van de Baron in de europa-serie. titel even aangepast Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 juni 2004 gepost Share 7 juni 2004 gepost Mijne zijn alle petten/hoeden uit de eerste series van Bassie want daar heeft hij van die gaten in zitten dat er een pluk haar uit komt Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 7 juni 2004 gepost Share 7 juni 2004 gepost Mijn favoriet is de stok van de baron. Vind hem er mooi uitzien met dat gouden topje en hij zorgt er ook voor dat de gebruiker echt op een baron lijkt Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 juni 2004 gepost Share 7 juni 2004 gepost Die ene riem van Adriaan, of telt die niet? Da's kostuum... hmm... Het koffertje uit de Kroon MET de zender. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 juni 2004 gepost Share 7 juni 2004 gepost Ik moet wel even zeggen dat ik de gevangenissleutel van de cel van Joris echt TE nep vind. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 juni 2004 gepost Share 7 juni 2004 gepost Ik moet wel even zeggen dat ik de gevangenissleutel van de cel van Joris echt TE nep vind. En toch heb je best kans dat ie echt is. Celdeuren sluiten namelijk niet met een ingewikkeld slot, soms zelfs niet met een sleutel maar gewoon met een grendel. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 juni 2004 gepost Share 7 juni 2004 gepost De walkie-talkies die in de verschijdene series zijn gebruikt met op kop die uit de sleutel die Adriaan vindt dan de cb's van Joris uit de prof en die van de boeven in de Verzonken stad de minste zijn dan weer de walkie-talkies uit de kroon, dat is gewoon kinderspeelgoed ( in tegenstelling tot de andere échte CB's ) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 juni 2004 gepost Share 7 juni 2004 gepost de minste zijn dan weer de walkie-talkies uit de kroon, dat is gewoon kinderspeelgoed ( in tegenstelling tot de andere échte CB's ) Fisher Price Had ik vroeger ook, exact dezelfde. Kan ze niet meer vinden dus ik denk dat ze weg zijn Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 juni 2004 gepost Share 7 juni 2004 gepost [..]Fisher Price Had ik vroeger ook, exact dezelfde. Kan ze niet meer vinden dus ik denk dat ze weg zijn OOOOOOOH , ( randy geeft wonderer een schouderklopje ) Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 7 juni 2004 gepost Share 7 juni 2004 gepost De kroon is geweldig. Die zou ik wel in het echt willen zien. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 juni 2004 gepost Share 7 juni 2004 gepost De kroon is geweldig. Die zou ik wel in het echt willen zien. 1 juli Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 31 augustus 2004 gepost Share 31 augustus 2004 gepost Mijn favoriet is de steen uit de Verzonken Stad, ligt die trouwens ook in TV-toys museum ? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 31 augustus 2004 gepost Share 31 augustus 2004 gepost Mijn favoriet is de steen uit de Verzonken Stad, ligt die trouwens ook in TV-toys museum ? Ja absoluut, samen met die twee poppen en zon geweer. Link naar bericht Delen op andere sites
Pardotje 31 augustus 2004 gepost Share 31 augustus 2004 gepost Mijn favoriet is en blijft Robin, of kunnen we hier niet van een rekwisiet spreken, maar van een personage ook al is het een robot... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 augustus 2004 gepost Share 31 augustus 2004 gepost Mijn favoriet is de steen uit de Verzonken Stad, ligt die trouwens ook in TV-toys museum ? graaf eens tussen de 439 foto's op: http://fotos.bassieenadriaan.nl Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 31 augustus 2004 gepost Share 31 augustus 2004 gepost [..]graaf eens tussen de 439 foto's op: http://fotos.bassieenadriaan.nl Die foto's had ik al eens bekeken, ik was het even vergeten . Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 februari 2005 gepost Share 5 februari 2005 gepost De stok van de baron is ook geweldig, toen ik mijn krantjes rondbracht zag ik zo'n stok ergens in een halletje staan, ik kreeg echt zin om even aan te bellen . Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 februari 2005 gepost Share 5 februari 2005 gepost De stok van de baron is ook geweldig, toen ik mijn krantjes rondbracht zag ik zo'n stok ergens in een halletje staan, ik kreeg echt zin om even aan te bellen . Hee, breng jij bij mij de krant rond? Ik heb er eentje thuis staan. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 februari 2005 gepost Share 5 februari 2005 gepost [..]Hee, breng jij bij mij de krant rond? Ik heb er eentje thuis staan. Nee helaas niet, zo'n grote wijk (tot Veenendaal) heb ik niet . Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost De stok van de baron is ook geweldig, toen ik mijn krantjes rondbracht zag ik zo'n stok ergens in een halletje staan, ik kreeg echt zin om even aan te bellen . Mijn oma heeft er zo één staan volgens mij... HEt is toch met zo'n vogelkop erop? Klinkt lullig, maar eventueel bij een erfenis zal ik er zeker om vragen... Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Het monocletje van de Baron vind ik echt Het staat gewoon ontzettend tof en maakt 'm nog wat genialer. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost [..]Mijn oma heeft er zo één staan volgens mij... HEt is toch met zo'n vogelkop erop? Klinkt lullig, maar eventueel bij een erfenis zal ik er zeker om vragen... 't Is een hondekop. Of een paard... Geen vogel. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost het is volgens mij een kruising tussen 2 dieren (het lijkt wel een draak) Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost het is volgens mij een kruising tussen 2 dieren (het lijkt wel een draak) Van zo dichtbij lijkt het mij een paard, van wat verderaf gezien leek het me altijd een hondekop. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost het is volgens mij een kruising tussen 2 dieren (het lijkt wel een draak) Een hond heeft geen manen, maar ik vind het meer op een hond dan op een paard lijken. Deze stok schijnt op de Canarische eilanden veel voor te komen, dus hond lijkt me logischer... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost doet mij een beetje egyptisch aan eigenlijk... Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost doet mij een beetje egyptisch aan eigenlijk... Ja, dat vind ik ook, dat oog is zo langwerpig, zon afbeelding in een piramide, en dan zon oog dat je in de gaten houdt (in Alfred bijv. ) Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost [..]Ja, dat vind ik ook, dat oog is zo langwerpig, zon afbeelding in een piramide, en dan zon oog dat je in de gaten houdt (in Alfred bijv. ) Alfred Jodocus Kwak???? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Ja, dan gaat Alfred J Kwak met die duitse geleerde naar Egypte toe in piramides en dan worden ze zo in de gaten gehouden door zon afbeelding op de muur Maar nu weer on-topic. Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost Ik vind toch dat hoedje/petje dat B2 altijd draagt schitterend. Zo'n hoedje maakt hem nog meer B2. En het leren jasje van Japie vind ik ook erg leuk. Zo'n jasje moet ik ook maar eens een keertje aanschaffen Link naar bericht Delen op andere sites
Mip 9 februari 2005 gepost Share 9 februari 2005 gepost die koffer uit de diamant waar het losgeld in zit die grote witte knop die daar op zit en het hoedje van B2 Link naar bericht Delen op andere sites
sjoerdz 8 maart 2005 gepost Share 8 maart 2005 gepost Ik vind de monocle van de baron past echt bij hem. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten