Y J 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost Ik zou het echt niet weten, ik dacht eerst ook aan Joris, maargoed. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost Randy en Wonderer, jullie zitten op het goede spoor, maar het antwoord heb ik nog niet in 1 post gehoord, dus wie het snelste is wint. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost In europa als B100 bij de duitsers op het terras komt? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost In europa als B100 bij de duitsers op het terras komt? Helaas niet het goede antwoord. Het gaat dus om series waarin NIEMAND in het water valt. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost In de reis vol verrassingen is niemand in het water gevallen. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost In de reis vol verrassingen is niemand in het water gevallen. Maar er springen wel 3 in het water bij het huis van Siegfried & Roy, net zoals Joris in het zwembad. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost Laat maar, dacht niet na Maar erin springen is niet hetzelfde als vallen Plaaggeest: de bakker valt sleutel: adriaan duwt bassie in het zwembad, dus die valt. diamant: ?? professor: joris springt erin en valt niet. B&A ook niet. dus ?? schatkaart: adriaan gaat in het water maar valt niet ?? kroon: bassie van de scooter verzonken stad: bassie na het liedje opdracht: harry amerika: de boeven springen of rennen het water in.?? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost [..]Maar er springen wel 3 in het water bij het huis van Siegfried & Roy, net zoals Joris in het zwembad. Oja nou je het zegt. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost Ik denk zelf de Diamant. Al was B1 daar bjna het water in gegooid. *bb* Gooi hem d'r in. *b2oud* *Pakt B1 en wil hem het water in gooien* Oke. *bb* Nee stommeling, de boot. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost Maar nu nog het goede antwoord: in welke serie of series springt / valt er niemand in het water? Springen en vallen is allebei prima, dus de sprong van de boefjes in het water in De Reis vol Verrassingen is ook een duik in het water. Frey zit trouwens ook op het goede spoor. Antwoord klopt niet helemaal, maar het zit er dichtbij. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost Maar nu nog het goede antwoord: in welke serie of series springt / valt er niemand in het water? Dan ga ik voor de Schatkaart en de Diamant. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost Ik denk dat ik het weet: Schatkaart, Diamant, Huilende professor en Amerika. Want daar springen ze en vallen ze niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost Dan ga ik voor de Schatkaart en de Diamant. We hebben een winnaar!!! Uncle Ar Inderdaad Diamant en Schatkaart was het antwoord: Nog even de zwempartijen op een rij: Plaaggeest: Schandebakker (terras) en Bassie (badkuip) Sleutel: Bassie (zwembad Spanje) en Adriaan (waterscooter) Professor: Joris (springt in zwembad) Kroon: Bassie (valt van waterscooter) Verzonken Stad: Japie en B2 (Santorini) en Bassie (zwembad Rhodos) Opdracht: Harry (Duitsland) Reis: Baron, HH en B100 (zwembad Las Vegas). Uncle Ar, je mag weer. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost Nog even de zwempartijen op een rij:Plaaggeest: Schandebakker (terras) en Bassie (badkuip) Jongetje (wordt geduwd en valt van de brug) Sleutel: Bassie (zwembad Spanje) Adriaan (waterscooter) Bassie & Adriaan (springen in koud water uit de bergen) Professor: Joris (springt in zwembad) Bassie & Adriaan (springen van rots) Kroon: Bassie (valt van waterscooter) Verzonken Stad: Japie en B2 (Santorini) en Bassie (zwembad Rhodos) Opdracht: Harry (Duitsland) Reis: Baron, HH en B100 (zwembad Las Vegas). Even nog wat toegevoegd die ik ook erbij vond horen. ^ Next! = S M A O T E A R L A J O T G R Wat staat hier? De beginletter is gekleurd. Puzzelen maar! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost [..]Next! = S M A O T E A R L A J O T G Wat staat hier? De beginletter is gekleurd. Puzzelen maar! Slagroomtaart Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost GOED! Noem 5 woorden waarvan Bassie telkens letters omdraait of verbasterd Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost [..]Slagroomtaart Oeps, Slagroomtaartje. Maar dan mist er een R :/ Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost Oeps, Slagroomtaartje. Maar dan mist er een R :/ Ja, dat is mijn fout. En ik wilde net gaan zeggen, je moet het antwoord verkleinen. Your turn. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost Een makkelijke In hoeveel verschillende landen moeten B&A naar een pakje zoeken? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost Een makkelijke In hoeveel verschillende landen moeten B&A naar een pakje zoeken? Sjongejonge, kan je nou niks beters verzinnen? 13 landen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost [..]Sjongejonge, kan je nou niks beters verzinnen? 13 landen. wist geen vraag en wil niet dat het topic stil ligt Jij weer Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost In welke serie komt Magnetic Fields het meest voorbij? En zeg dan ook nog maar even hoe vaak en op welke momenten precies. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost ik gok op amerika! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost ik gok op amerika! Daar zit hij 2x in: *Op Curacao in de auto-achtervolging met *japie* *In Florida als *harry* het vliegtuigje terughaalt wat uiteindelijk door het hotelkamerraam beukt. Het antwoord is FOUT. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost Ik denk geheimzinnige opdracht, maar ken niet alle fragmenten in ieder geval 2 keer in Italië (B100 op de motor en als de baron en harry het vliegtuig in gaan) Dan ook in Luxemburg tijdens de achtervolgingen. De rest weet ik niet helemaal zeker. Kunnen nog zijn in Wales (B100 gaat achter de trein aan) In portugal (als B&A achter B100 aanrennen) in Denemarken (in de toren) Ik zie wel of het klopt Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost Ik denk geheimzinnige opdracht, maar ken niet alle fragmenten in ieder geval 2 keer in Italië (B100 op de motor en als de baron en harry het vliegtuig in gaan) Dan ook in Luxemburg tijdens de achtervolgingen. De rest weet ik niet helemaal zeker. Kunnen nog zijn in Wales (B100 gaat achter de trein aan) In portugal (als B&A achter B100 aanrennen) in Denemarken (in de toren) Ik zie wel of het klopt Pff! Nu maak je me wel weer ff aan het twijfelen, want ik had dus die 3x in mijn hoofd. En in dat geval is ook dat antwoord niet goed. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost dan europa! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost Ik denk toch wel bijna zeker De Kroon, maar hoeveel keer weet ik niet precies De achtervolging op Japie De rit naar de valstrik De ontsnapping uit de valstrik De achtervolging op water ( eerst de speedboot en dan bij de sprong van de brug ) en ik twijfel of bij de helicoptervlucht ook Magnetic fields te horen was Dus 5 of 6 keer denk ik Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost Ik denk toch wel bijna zeker De Kroon, maar hoeveel keer weet ik niet preciesDe achtervolging op Japie De rit naar de valstrik De ontsnapping uit de valstrik De achtervolging op water ( eerst de speedboot en dan bij de sprong van de brug ) en ik twijfel of bij de helicoptervlucht ook Magnetic fields te horen was Dus 5 of 6 keer denk ik De Kroon is goed, maar jouw momenten niet, een heleboel zijn fout en ik mis er een paar. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost [..]De Kroon is goed, maar jouw momenten niet, een heleboel zijn fout en ik mis er een paar. OK, dat wordt de kroon bekijken , is de 2delige CNR versie daar compleet in? Of misschien de DVD? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost als je de dvd gaat kijken kan je lang kijken, want dat is de nabewerkte versie van de kroon Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost In de kroon komt ie 5 keer voorbij. -in het begin als Adriaan achter de boeven aan rijdt -de achtervolging met Japie -als de boeven uit het museum gaan na het stelen van de kroon -het rijden naar die vakstrik dus -en op de waterscooters Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost In de kroon komt ie 5 keer voorbij.-in het begin als Adriaan achter de boeven aan rijdt -de achtervolging met Japie -als de boeven uit het museum gaan na het stelen van de kroon -het rijden naar die vakstrik dus -en op de waterscooters Das ist correct! Als het goed is komt hij in de Reis Door Europa maar 4x voor, dus Frey mag. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 augustus 2004 gepost Auteur Share 1 augustus 2004 gepost [..]Das ist correct! Als het goed is komt hij in de Reis Door Europa maar 4x voor, dus Frey mag. Graag een makkelijke Frey, ik heb een hele leuke Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost [..]Graag een makkelijke Frey, ik heb een hele leuke OK Wat is het eerste liedje van de geheimzinnige opdracht Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost [..]OK Wat is het eerste liedje van de geheimzinnige opdracht Hallo vriendjes en vriendinnetjes Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost [..]Hallo vriendjes en vriendinnetjes Jammer Wonderer, moet je sneller reageren Nu is acrobaatje aan de beurt Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Dit wordt mijn eerste: Op welk kruising komen de boeven elkaar tegen in het verhaal van Het Geheim van de Sleutel? Makkelijke, hè? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Kruising Grote Kerkstraat. Maar Wonderer mag de volgende vraag stellen Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 augustus 2004 gepost Auteur Share 1 augustus 2004 gepost Dit wordt mijn eerste:Op welk kruising komen de boeven elkaar tegen in het verhaal van Het Geheim van de Sleutel? Makkelijke, hè? Kruising grote kerkstraat. Bah, Randy! Ik zat het op te zoeken :-p Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost [..]Kruising grote kerkstraat. Bah, Randy! Ik zat het op te zoeken :-p Maar je mag toch de volgende vraag stellen. Vriendelijk van mij hé Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 augustus 2004 gepost Auteur Share 1 augustus 2004 gepost [..]Maar je mag toch de volgende vraag stellen. Vriendelijk van mij hé Ik zal nooit meer gemeen doen over Belgen In een aflevering noemt B100 de Baron geen "Baas" maar iets anders. Welke aflevering en wat zegt ie? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost (verwijderd) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost [..]Ik zal nooit meer gemeen doen over Belgen In een aflevering noemt B100 de Baron geen "Baas" maar iets anders. Welke aflevering en wat zegt ie? Nou ik zou zeggen de Aflevering uit "De reis vol verassingen" in New York dan noemt hij de baron "The Genius" Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Nou ik zou zeggen de Aflevering uit "De reis vol verassingen" in New York dan noemt hij de baron "The Genius" Volgens mij zegt HH The Genius. B100 vraagt zich alleen verwonderd af waarom de Baron zo wordt aangesproken in Amerika. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Aarggh, hij noemt hem wel een keer zo. kan er niet opkomen. Hij zegt het een beetje synisch, spottend, weet zo even niet welke scene maar volgens mij is het wel in New York in die limo Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 augustus 2004 gepost Auteur Share 1 augustus 2004 gepost Aarggh, hij noemt hem wel een keer zo. kan er niet opkomen. Hij zegt het een beetje synisch, spottend, weet zo even niet welke scene maar volgens mij is het wel in New York in die limo Ik bedoel eigenlijk meer "Hier B 1-0-0, baas". Maar dan niet Baas... Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Wat me nou weer overkomen is, zit ik net met Frey op msn en hij weet (zoals altijd natuurlijk) het antwoord! Maarrrrrr, hij wil andere mensen ook de kans geven om even na te denken. Toch wel aardig van hem. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Een ander mogelijk antwoord: De Reis vol Verrassingen, ik meen deel 14: "En hij die moe wordt van die man groet u ook" Je had namelijk niet gezegd dat B100 dat andere rechtstreeks tegen de Baron zei, maar aan je hint te zien bedoelde je dus niet wat ik heb neergezet. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost En toen werd het weer stil..... Frey, Uncle Ar, andere raders een idee? Opgave blijft helaas wel erg lang staan zo. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten