ajbouwhuis 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Pretpet? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Pretpet? Goed zo, Appie. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost haha maaruh ff een nieuwe... wat is de naam van het hotel, waar bassie en adriaan om 6 uur moeten zijn in spanje als ze het pakje hebben gevonden? ik wil graag de naam weten en wat het betekend in het nederlands Succes!!! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost haha maaruh ff een nieuwe... wat is de naam van het hotel, waar bassie en adriaan om 6 uur moeten zijn in spanje als ze het pakje hebben gevonden? ik wil graag de naam weten en wat het betekend in het nederlands Succes!!! Hotelnaam: Bella Vista. Betekenis: Mooi uitzicht. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost [..]Hotelnaam: Bella Vista. Betekenis: Mooi uitzicht. Gefeliciteerd de volgende is voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Gefeliciteerd de volgende is voor jou Hmmz, effe denken... Wat gebeurde er toen Bassie net een auto had gekocht? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost [..]Hmmz, effe denken... Wat gebeurde er toen Bassie net een auto had gekocht? ik reed eens in een auto die had ik net gekocht maar scheurde veel te hard en vloog toen uit de bocht, Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost [..]ik reed eens in een auto die had ik net gekocht maar scheurde veel te hard en vloog toen uit de bocht, da's goed. jouw beurt weer, ajbouwhuis Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost [..]da's goed. jouw beurt weer, ajbouwhuis Ik geef mijn beurt weg aan jou Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 juli 2004 gepost Auteur Share 15 juli 2004 gepost [..]Ik geef mijn beurt weg aan jou Als niemand iets weet... In hoeveel en welke series komt een shot van flamingo's voor? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost [..]Als niemand iets weet... In hoeveel en welke series komt een shot van flamingo's voor? 2 Diamant(in de dierentuin) de reis vol verrassingen(op Curaçao(St. Willibrordus)) Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Dan zeg ik 3. Diamant - in de dierentuin Huilende professor - liedje: Als ik de dierentaal kon spreken Reis vol verrassingen - op Curacao Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 juli 2004 gepost Auteur Share 15 juli 2004 gepost Dan zeg ik 3.Diamant - in de dierentuin Huilende professor - liedje: Als ik de dierentaal kon spreken Reis vol verrassingen - op Curacao Dan heb jij het goed Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Eens ff een rare vraag Welke B&A videoband heeft het nummer: 89934 Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Dan zeg ik 3.Diamant - in de dierentuin Huilende professor - liedje: Als ik de dierentaal kon spreken Reis vol verrassingen - op Curacao Er waren ook flamingo's de in Reis vol verassingen in Florida hoor... Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost [..]Er waren ook flamingo's de in Reis vol verassingen in Florida hoor... Maar de vraag was in hoeveel series, en niet hoeveel shots Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Eens ff een rare vraag Welke B&A videoband heeft het nummer: 89934 Plaaggeest ? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Ik gok op De liedjes uit grootmoeders tijd Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Eens ff een rare vraag Welke B&A videoband heeft het nummer: 89934 Gokje, Amerika deel 3? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Het is nog niet geraden. Tip: Het is een CNR band. Link naar bericht Delen op andere sites
morton 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Het geheim van de sleutel? Link naar bericht Delen op andere sites
doeska 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Het geheim van de schatkaart deel 2? Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Het geheim van de schatkaart deel 2? Je hebt het goed . Heb de video hier... Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Volgende voor Doeska dus Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Volgende voor Doeska dus Inderdaad, want het was Het geheim van de schatkaart Deel 2 Ga je gang Doeska Link naar bericht Delen op andere sites
doeska 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Goed hier komt ie: Wat was het belangrijkste nieuws, op de dag dat B&A de geheime opdracht kregen (tip: droomwereld geheime agenten) Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 17 juli 2004 gepost Share 17 juli 2004 gepost Goed hier komt ie: Wat was het belangrijkste nieuws, op de dag dat B&A de geheime opdracht kregen (tip: droomwereld geheime agenten) Dat ze boodschappen moeten doen voor de vrouw van de chef? Link naar bericht Delen op andere sites
doeska 17 juli 2004 gepost Share 17 juli 2004 gepost Nee, je moet een hele andere kant op zoeken (maar hij zit in die droomwereld). Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Goed hier komt ie: Wat was het belangrijkste nieuws, op de dag dat B&A de geheime opdracht kregen (tip: droomwereld geheime agenten) Ff dit topic weer in beweging zetten Euhhh, Dat 0,0 en 001 zich verveelden? Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Dat niemand de opdracht mag weten Link naar bericht Delen op andere sites
doeska 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Let op de vrouw in het hotel waar B&A dan aankomen wat ze dan doet. Je moet wel goed zoeken Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Ik snap de vraag niet eigenlijk... Vind het een beetje vaag Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Let op de vrouw in het hotel waar B&A dan aankomen wat ze dan doet. Je moet wel goed zoeken Is het belangrijkste nieuws dan soms dat 0,00 en 001 in het hotel zijn aangekomen? Zoiets zei ze toen de twee geheime agenten binnenkwamen. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Persvrijheid in gevaar? of Aantjes wil helpen (voorpagina) Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Aah ik heb hem nu door, het is het nieuws uit de krant!! Goed gevonden haha Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Aannemend dat het goed is: Wie worden er voor de slaapwereld gearresteerd? Link naar bericht Delen op andere sites
doeska 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Persvrijheid in gevaar?of Aantjes wil helpen (voorpagina) Yep die laatste bedoelde ik, goedzo Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Aannemend dat het goed is:Wie worden er voor de slaapwereld gearresteerd? Bassie en Adriaan? ( als het niet zo is vind ik het een vage vraag ) Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost wat bedoel je met 'slaapwereld'? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost [..]Bassie en Adriaan? ( als het niet zo is vind ik het een vage vraag ) Klopt. Even voor de duidelijkheid. Het gaat over de droom uit de plaaggeest, dat ze agent zijn. Als ze die dief in de boeien willen slaan, dan krijgen ze de boeien zelf om. Ze arresteren zeg maar zichzelf i.p.v. de dief. Op de achtergrond is daar een winkel te zien met de naam slaapwereld. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 juli 2004 gepost Share 29 juli 2004 gepost [..]Klopt. Even voor de duidelijkheid. Het gaat over de droom uit de plaaggeest, dat ze agent zijn. Als ze die dief in de boeien willen slaan, dan krijgen ze de boeien zelf om. Ze arresteren zeg maar zichzelf i.p.v. de dief. Op de achtergrond is daar een winkel te zien met de naam slaapwereld. Juist, dat bedoelde ik dus. Hoeveel instrumenten maken het orkest volledig? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 29 juli 2004 gepost Share 29 juli 2004 gepost Hoeveel instrumenten maken het orkest volledig? 10 instrumenten (drums, contra-bas, piano, saxofoon, trompet, gitaar, accordeon, mondharmonica, klarinet, trombone) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 juli 2004 gepost Share 29 juli 2004 gepost Juist Antonio (ik had 11 ook aanvaard met de cimbalen van *adriaan* op het einde ) Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 29 juli 2004 gepost Share 29 juli 2004 gepost Juist Antonio(ik had 11 ook aanvaard met de cimbalen van *adriaan* op het einde ) Ahja, dat had ook nog gekund, maar ik ben uitgegaan van de tekst van het liedje. Nieuwe vraag: In bijna elke serie valt er wel iemand in het water (zwembad / rivier / meer). In welke serie(s) blijft zo'n onverwachte natte duik uit? (Het gaat dus om scènes waarin iemand in het water valt, niet waarin personen een beetje nat worden). Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 29 juli 2004 gepost Share 29 juli 2004 gepost Bassie in de serie ''De Verzonken stad'' Aan het einde van het liedje ''In Griekenland'' Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 29 juli 2004 gepost Share 29 juli 2004 gepost Bassie in de serie ''De Verzonken stad''Aan het einde van het liedje ''In Griekenland'' Da's dus niet goed. Ik vroeg naar series waarin iemand NIET nat werd! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 juli 2004 gepost Share 29 juli 2004 gepost De schatkaart? Tenzij je de ontploffing als "nat beschouwd (leuke vraag trouwens ) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 juli 2004 gepost Auteur Share 29 juli 2004 gepost De diamant is er in ieder geval eentje... Professor kan ik me ook geen onverwacht nat pak herinneren. Rest wel. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 juli 2004 gepost Share 29 juli 2004 gepost De diamant is er in ieder geval eentje... Professor kan ik me ook geen onverwacht nat pak herinneren. Rest wel. Professor : Joris in het zwembad hé, en ik dacht De Diamant : als Bassie de kat nadoet. Nuja, Antonio moet het maar zeggen hé Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 juli 2004 gepost Auteur Share 29 juli 2004 gepost [..]Professor : Joris in het zwembad hé, en ik dacht De Diamant : als Bassie de kat nadoet. Nuja, Antonio moet het maar zeggen hé Maar hij springt er zelf in... nou ja, Antonio dus maar Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten