Freek 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost De mek haalt hij uit Grotebroek ( de vrachtwagenchaufeur ) Dat zou 'm best eens kunnen zijn Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Nu enkel wachten op Wonderer voor de bevestiging Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 juni 2004 gepost Auteur Share 28 juni 2004 gepost De mek haalt hij uit Grotebroek ( de vrachtwagenchaufeur ) Eindelijk iemand die het snapt De volgende is voor jou. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Ok, hier is hij Hoe laat slaat de klok voor de man zijn geliefde terug vond? Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost 4 keer en dan - 2 dus.. 2 uur! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost 4 keer en dan - 2 dus.. 2 uur! Indeed, hij was niet moeilijk, maar ik had geen inspiratie Raiders99, aan jou de eer Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Nou vooruit dan!! Hoeveel serie's gebruiken Bassie en adriaan de bassie clown? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Nou vooruit dan!! Hoeveel serie's gebruiken Bassie en adriaan de bassie clown? Dat zullen er wel 9 zijn. Bassie doet in alle series mee! Ohja en natuurlijk ook in de andere B&A producties, maar aangezien er series in je vraag staat, ga ik voor 9. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost [..]Dat zullen er wel 9 zijn. Bassie doet in alle series mee! Ohja en natuurlijk ook in de andere B&A producties, maar aangezien er series in je vraag staat, ga ik voor 9. Ik bedoel op de caravan! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Ik bedoel op de caravan! 4x Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Ik bedoel op de caravan! Ja dat zei je niet, je vroeg om de Bassie Clown! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Ja dat zei je niet, je vroeg om de Bassie Clown! Ja, dat is Raiders zijn benaming voor de clown afbeelding op de eerste caravans. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost [..]4x Jaa, Die is goed Uncle ar de volgende aan jou! [..]Ja dat zei je niet, je vroeg om de Bassie Clown! De bassie clown bedoel ik ermee, Die clown die je op mijn avatar Kan zien!, En 4 is het juiste antwoord! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 29 juni 2004 gepost Share 29 juni 2004 gepost Nou, speciaal voor Antonio dan: *In hoeveel series speelt Bassie de Clown mee?* Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 29 juni 2004 gepost Share 29 juni 2004 gepost Nou, speciaal voor Antonio dan: *In hoeveel series speelt Bassie de Clown mee?* 9! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 29 juni 2004 gepost Share 29 juni 2004 gepost Nou, speciaal VOOR ANTONIO !!! dan Kinderachtig, Freek. Maar goed, jouw beurt. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 29 juni 2004 gepost Share 29 juni 2004 gepost [..]Kinderachtig, Freek. Maar goed, jouw beurt. Ja, dat zei Frey ook al. Maar Antonio mag 'm gewoon doen hoor. Ik ben niet echt goed hierin. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 juli 2004 gepost Share 3 juli 2004 gepost Nou Antonio, kom maar op met een vraag Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 3 juli 2004 gepost Share 3 juli 2004 gepost Ok een makkelijke dan: Hoeveel raadsels krijgen B&A voor de kiezen in al hun series (dus in totaal). Zet ze voor het gemak ook even allemaal neer ter controle. p.s. laat het raadsel op de steen (Verzonken Stad) maar even buiten beschouwing, want daar ging het meer om oplossen van geheimzinnige tekens. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 3 juli 2004 gepost Share 3 juli 2004 gepost Edit--- Verkeerd begrepen Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 5 juli 2004 gepost Share 5 juli 2004 gepost Komaan B&A fans, maak ik het eens makkelijk, wordt er niet gereageerd. Enne kort vermelden van al die raadsels is ook goed hoor Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 juli 2004 gepost Share 5 juli 2004 gepost een in de sleutel, de groene draak, DE OPDRACHT IN DE SCHATKAART, 12 in de geheimzinnige opdracht, en een in de reis vol verrassingen die een valstrik van de baron was. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 juli 2004 gepost Auteur Share 5 juli 2004 gepost een in de sleutel, de groene draak, 12 in de geheimzinnige opdracht, en een in de reis vol verrassingen die een valstrik van de baron was. Vergeet de schatkaart niet. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 juli 2004 gepost Share 5 juli 2004 gepost [..]Vergeet de schatkaart niet. STOM!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 6 juli 2004 gepost Share 6 juli 2004 gepost Ah ik was zelf de Groene Draak helemaal vergeten, die is uiteraard ook goed, maar het juiste aantal is nog niet geraden! Voor de duidelijkheid: het gaat dus om raadsels die Bassie / Adriaan naar een bepaalde locatie brengen. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Wel heel rustig nu hier. Waar blijven de gokkers met het juiste antwoord? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 juli 2004 gepost Auteur Share 10 juli 2004 gepost Wel heel rustig nu hier.Waar blijven de gokkers met het juiste antwoord? Goed dan, gokjes: sleutel: groene draak schatkaart: het hele raadsel met de blaffende vogels en manen en zo Europa: 12 stuks (hoewel sommige raadsels in twee delen worden afgeleverd, maar de eerste stukken zijn nooit raadselachtig, alleen maar aanwijzingen) Amerika: en het raadsel van de Baron... dat uit twee delen bestaat, eerst het eiland en dan de juiste baai, en het tweede stuk de brug. 16 in totaal. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Goed dan, gokjes:sleutel: groene draak schatkaart: het hele raadsel met de blaffende vogels en manen en zo Europa: 12 stuks (hoewel sommige raadsels in twee delen worden afgeleverd, maar de eerste stukken zijn nooit raadselachtig, alleen maar aanwijzingen) Amerika: en het raadsel van de Baron... dat uit twee delen bestaat, eerst het eiland en dan de juiste baai, en het tweede stuk de brug. 16 in totaal. Ik herhaal ze allemaal en wil dan graag nog het raadsel van de Sleutel toevoegen: (niet de groene draak, maar) het nummer ervan, ook dat leidt B&A naar een locatie, namelijk CS Rotterdam. Dus ik gok 17. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Uh ja het juiste antwoord wat ik had was dus 16: 1. Groene draak (spookhuis kermis) 2. schatkaart (grot op Lanzarote) 3 t/m 14 de raadsels in De Geheimzinnige opdracht 15 en 16 de twee raadsels op Curacao (en ik maar denken dat iedereen het Curacaoraadsel als 1 zou tellen Wonderer heeft goed opgelet.) En dat nummer van die sleutel, tsja dat kan natuurlijk ook. Ik had er eerlijk gezegd niet aan gedacht, dus da's een lastige wie het nou goed heeft. Maar eerlijk gezegd vraag ik me af of een nummer op een sleutel wel een raadsel is, het lijkt me meer een code. Maar Wonderer had het dus goed (Uncle Ar ook, maar Wonderer was eerst). Maike: een nieuwe vraag! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Ik deed het om te pesten, joh. Bij het Sleutelnummer wordt niks van een raadsel voorgelezen, dus. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Ik deed het om te pesten, joh. Bij het Sleutelnummer wordt niks van een raadsel voorgelezen, dus. Och wij mogen een grapje maken he? Als Geniussen onder elkaar Maar Wonderer heeft dus de eer om weer wat te bedenken dus... ga je gang! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 juli 2004 gepost Auteur Share 10 juli 2004 gepost Oh dear... es kijken... Ik had zo'n mooie, maar die ben ik vergeten. Eh, ik kom erop terug, ik beloof het, ik kan nu even niks bedenken. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 juli 2004 gepost Auteur Share 12 juli 2004 gepost Oh dear... es kijken...Ik had zo'n mooie, maar die ben ik vergeten. Eh, ik kom erop terug, ik beloof het, ik kan nu even niks bedenken. Hebbes. Hoe laat vertrekt de bus naar het vliegveld in de sleutel, op de terugweg? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 12 juli 2004 gepost Share 12 juli 2004 gepost Hebbes. Hoe laat vertrekt de bus naar het vliegveld in de sleutel, op de terugweg? Half vier? (de bus ging over 3 kwartier en het was kwart over half 3 op Bassies horloge) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 juli 2004 gepost Auteur Share 13 juli 2004 gepost [..]Half vier? (de bus ging over 3 kwartier en het was kwart over half 3 op Bassies horloge) Bah, en ik maar denken dat ie lastig was Jouw beurt Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost Bah, en ik maar denken dat ie lastig was Jouw beurt B&A leren ons veel educatieve dingen, maar er is één iemand (waarvan je het niet verwacht) die ons héél belangrijk aanleert dat je altijd naar je ouders moet luisteren, omdat je anders in de problemen komt. Wie is dat en hoe + in welke serie wordt het door hem/haar gezegd? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 juli 2004 gepost Auteur Share 13 juli 2004 gepost [..]B&A leren ons veel educatieve dingen, maar er is één iemand (waarvan je het niet verwacht) die ons héél belangrijk aanleert dat je altijd naar je ouders moet luisteren, omdat je anders in de problemen komt. Wie is dat en hoe + in welke serie wordt het door hem/haar gezegd? B2, op die geitenkar, als ie denkt dat ie B&A vermoord heeft. "Had ik maar naar mijn moeder geluisterd!" Uit de Sleutel, dus. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost B2, op die geitenkar, als ie denkt dat ie B&A vermoord heeft. "Had ik maar naar mijn moeder geluisterd!" Uit de Sleutel, dus. .......... want anders wordt je een ''gemene'' misdadiger. Precies. Your turn. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 juli 2004 gepost Auteur Share 13 juli 2004 gepost [..].......... want anders wordt je een ''gemene'' misdadiger. Precies. Your turn. Waarom is de ene ezel met de andere ezel getrouwd? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost [..]Waarom is de ene ezel met de andere ezel getrouwd? Omdat het een ezel is Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 juli 2004 gepost Auteur Share 13 juli 2004 gepost [..]Omdat het een ezel is Ik blijf jullie onderschatten... verzin iets leuks, Frey Link naar bericht Delen op andere sites
morton 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost [..]Waarom is de ene ezel met de andere ezel getrouwd? Omdat de 2 andere ezels met elkaar aan het vechten waren. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost Omdat de 2 andere ezels met elkaar aan het vechten waren. Frey had hem al goed. Link naar bericht Delen op andere sites
morton 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost [..]Frey had hem al goed. ow sorry khad t antwoord van Wonderer dan verkeerd begrepen. Dacht dat ze bedoelde van: jah verzin een beter antwoord . Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost Wat is het belangrijkste dat B2 moet doen in de diamant Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost Wat is het belangrijkste dat B2 moet doen in de diamant Sigaren halen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost [..]Sigaren halen. Volgende voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Nou Uncle Ar, waar blijf je Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Nou Uncle Ar, waar blijf je Morgen. Nu eerst zzzzzzzzzz! Morgen zal ik de nieuwe vraag posten tegelijk met de opdracht bij ''wat is dit?'' aangezien ik daar ook de eer heb. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Ok, hier komt hij! Wat hoort NIET thuis in het volgende rijtje Bassie woorden? *Grapjas - Humorpantalon - Pretpet - Lolbroek - Grapjurk* Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten