Uncle Ar 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost .......... en hij is nog steeds niet geraden! Ezelsbruggetje: Reis door Europa, Bassie --> Rekenen & Taal, Reisbureau op Kreta. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost 8! Juist! Reis door Europa = 8ste avontuur. Bassie --> Rekenen & Taal = één 8 had hij (twee nullen) Reisbureau op Kreta is geopend tot 8 uur. Link naar bericht Delen op andere sites
morton 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost [..]Juist! Reis door Europa = 8ste avontuur. Bassie --> Rekenen & Taal = één 8 had hij (twee nullen) Reisbureau op Kreta is geopend tot 8 uur. Wat is het merk van de vrachtwagen met bloemen die B100 naar Frankrijk brengt? (en niet allemaal zo flauw zijn om op info.bassieenadriaan.nl te kijken) Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Die vrachtwagen is een Mercedes (ZONDER opzoeken) Link naar bericht Delen op andere sites
morton 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Die vrachtwagen is een Mercedes (ZONDER opzoeken) Dat kun je altijd wel zeggen. Maar ik moet hem goed rekenen. de volgende vraag is voor jou! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Oke, uh... effe denken... Hoe vaak is de gestolen TV (die B2 gepikt heeft) kapot gegaan (in de diamant)? Link naar bericht Delen op andere sites
morton 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Oke, uh... effe denken... Hoe vaak is de gestolen TV (die B2 gepikt heeft) kapot gegaan (in de diamant)? 2x Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost 2x Dat is juist. De volgende vraag is weer voor jou morton Link naar bericht Delen op andere sites
morton 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Wat zegt Adriaan tegen de Belg als hij vraagt waar de boeven naartoe zijn gegaan? (in de diamant) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 juni 2004 gepost Auteur Share 17 juni 2004 gepost Wat zegt Adriaan tegen de Belg als hij vraagt waar de boeven naartoe zijn gegaan? (in de diamant) Haben Sie zwei maenner gesehen? Der eine [draagt] einen schwarzer jaecke, und der andere hast ein Hut auf. Uit mijn hoofd, en Duits is niet mijn sterkste punt Link naar bericht Delen op andere sites
morton 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost [..]Haben Sie zwei maenner gesehen? Der eine [draagt] einen schwarzer jaecke, und der andere hast ein Hut auf. Uit mijn hoofd, en Duits is niet mijn sterkste punt dat is bijna goed, maar nog net niet helemaal Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Haben Sie zwei maenner gesehen? Der eine has einen schwarzer jaecke, und der andere hast eine braunen Hut auf Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost ''Haben Sie vielleicht zwei Männer gesehen? Der einer ware gekleit in einen schwarze Jacke, und der ander hat ein braunen Hut auf.'' Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Haben Sie jetzt zwei Mannen gesehen, die eine dreht ein zwatzes Jäcken und die Andere hat ein braunes Hüt auf. Met wat umluaten en s-jes teveel en te weinig, maarja Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 18 juni 2004 gepost Share 18 juni 2004 gepost Waarom kijken jullie het niet gewoon na op de video? Ik zie nu verschillende dialogen. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 juni 2004 gepost Auteur Share 18 juni 2004 gepost Waarom kijken jullie het niet gewoon na op de video? Ik zie nu verschillende dialogen. Omdat het stoerder is als je het uit je hoofd kan Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 18 juni 2004 gepost Share 18 juni 2004 gepost Waarom kijken jullie het niet gewoon na op de video? Ik zie nu verschillende dialogen. Het is toch leuker om het uit je hoofd te doen? Anders wordt het wel erg saai. Eigenlijk is het ook wel behoorlijk slap als je gelijk de video of DVD erbij pakt. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 18 juni 2004 gepost Share 18 juni 2004 gepost [..]Het is toch leuker om het uit je hoofd te doen? Anders wordt het wel erg saai. Eigenlijk is het ook wel behoorlijk slap als je gelijk de video of DVD erbij pakt. Ja, maar dan heb je wel de vraag goed. Link naar bericht Delen op andere sites
morton 18 juni 2004 gepost Share 18 juni 2004 gepost ''Haben Sie vielleicht zwei Männer gesehen? Der einer ware gekleit in einen schwarze Jacke, und der ander hat ein braunen Hut auf.'' Is goed Uncle Ar de volgende is weer voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 juni 2004 gepost Share 18 juni 2004 gepost kom op met de volgende vraag, arretje!! Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 18 juni 2004 gepost Share 18 juni 2004 gepost We worden ongeduldig. Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 18 juni 2004 gepost Share 18 juni 2004 gepost [..]niet topics omhoog schoppen tenzij je iets te zeggen hebt. (eindelijk heb ik het geleerd.) ... Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 18 juni 2004 gepost Share 18 juni 2004 gepost Oeps, ja ik was vandaag teksten repeteren voor de Kameleon 2 bij de tweeling Koen & Jos van der Donk thuis, dus even afwezig geweest. Maar goed: ''Op welk Centraal Station bevind zich de kluis met diamanten waar de geheime sleutel in past?'' Even een makkelijke, aangezien ik morgenochtend weer direct weg moet en pas 's avonds laat thuis kom, dus degene die hier als eerste op antwoord mag gelijk de volgende vraag stellen. Tenzij je fout antwoord, maar dan ben je wel erg Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 juni 2004 gepost Auteur Share 18 juni 2004 gepost Oeps, ja ik was vandaag teksten repeteren voor de Kameleon 2bij de tweeling Koen & Jos van der Donk thuis, dus even afwezig geweest. Maar goed: ''Op welk Centraal Station bevind zich de kluis met diamanten waar de geheime sleutel in past?'' Even een makkelijke, aangezien ik morgenochtend weer direct weg moet en pas 's avonds laat thuis kom, dus degene die hier als eerste op antwoord mag gelijk de volgende vraag stellen. Tenzij je fout antwoord, maar dan ben je wel erg Rotterdam Centraal. In welk liedje van Radiostation 1 komt GEEN accordeon voor? Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 19 juni 2004 gepost Share 19 juni 2004 gepost [..]Rotterdam Centraal. In welk liedje van Radiostation 1 komt GEEN accordeon voor? Het orkest? EDIT: Nee, is fout Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 juni 2004 gepost Auteur Share 26 juni 2004 gepost Goed, blijkbaar lastiger dan verwacht Ik merkte trouwens dat er twee liedjes zijn: Abacadabra en Lachen, lachen, lachen. In alle anderen zit een accordeon. Nieuwe vraag dan maar. Waar komt de melk vandaan? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 26 juni 2004 gepost Share 26 juni 2004 gepost Goed, blijkbaar lastiger dan verwacht Ik merkte trouwens dat er twee liedjes zijn: Abacadabra en Lachen, lachen, lachen. In alle anderen zit een accordeon.Nieuwe vraag dan maar. Waar komt de melk vandaan? Uit de uier van een koe. Nieuwe vraag: Wat is de allereerste zin die de Baron ooit in de series zeg? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 juni 2004 gepost Auteur Share 27 juni 2004 gepost [..]Uit de uier van een koe. Nieuwe vraag: Wat is de allereerste zin die de Baron ooit in de series zeg? Hee, ho, niet zo snel. Natuurlijk is dat niet het antwoord dat ik zoek, dat weet een kleuter van vijf ook en is niet B&A gerelateerd. Fout antwoord, geen nieuwe vraag. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Goed, blijkbaar lastiger dan verwacht Ik merkte trouwens dat er twee liedjes zijn: Abacadabra en Lachen, lachen, lachen. In alle anderen zit een accordeon.Nieuwe vraag dan maar. Waar komt de melk vandaan? uit een kartonnen pak Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Fabriek? Link naar bericht Delen op andere sites
morton 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost van de boer? Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Volgens mij komt dit voor in de Plaaggeest of de Sleutel Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost heeft het iets te maken met de scene van de sleutel? GLAASJE BOEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 juni 2004 gepost Auteur Share 27 juni 2004 gepost Allemaal fout Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost *bas* DE STIER? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Uit de fles? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost De moeder? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Uit de supermarkt? Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Chocolademelk kwam van de bruine koe, dat zegt Bassie in de shorties. *bas* En een glaasje van de bruine koe! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 juni 2004 gepost Auteur Share 28 juni 2004 gepost hint: je vindt het antwoord in de plaaggeest serie. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Ik weet wel uit elke scene maar zelf heb ik de plaaggeest nog niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost hint: je vindt het antwoord in de plaaggeest serie. Volgens mij komt dit voor in de Plaaggeest of de Sleutel Had ik het toch goed Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost De mek haalt hij uit Grotebroek ( de vrachtwagenchaufeur ) Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten