Raiders99 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost Ook als je bij de 1ste foto kijkt zie je een grasveld,En als hij uit de caravan stapt is het gewoon weer een circus terrein Dit zegt je denk ik wel wat meer! Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 2 augustus 2004 gepost Share 2 augustus 2004 gepost Ik staat deze er al bij: In de Verzonken Stad, afl. 2 (DVD-/videotijd weet ik niet, want ik doe hem uit m'n hoofd): *b2* Ga snel achter die bus vandaan! *japie* Hoezo? *b2* Zie je niet wie er in die bus zitten? *japie* Wie zitten er in die bus? *b2* In die bus zitten allemaal Nederlanders! Kan je aan de neus van iemand zie of ie uit Nederland komt ofzo? Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 3 augustus 2004 gepost Share 3 augustus 2004 gepost Ik staat deze er al bij:In de Verzonken Stad, afl. 2 (DVD-/videotijd weet ik niet, want ik doe hem uit m'n hoofd): *b2* Ga snel achter die bus vandaan! *japie* Hoezo? *b2* Zie je niet wie er in die bus zitten? *japie* Wie zitten er in die bus? *b2* In die bus zitten allemaal Nederlanders! Kan je aan de neus van iemand zie of ie uit Nederland komt ofzo? Hahahaha, Ik denk dat hij die mensen bekent voor komt ofzo? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 augustus 2004 gepost Share 3 augustus 2004 gepost Ik staat deze er al bij:In de Verzonken Stad, afl. 2 (DVD-/videotijd weet ik niet, want ik doe hem uit m'n hoofd): *b2* Ga snel achter die bus vandaan! *japie* Hoezo? *b2* Zie je niet wie er in die bus zitten? *japie* Wie zitten er in die bus? *b2* In die bus zitten allemaal Nederlanders! Kan je aan de neus van iemand zie of ie uit Nederland komt ofzo? Misschien heeft de bus een Nederlands kenteken ofzo, zou ook kunnen.... Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 3 augustus 2004 gepost Share 3 augustus 2004 gepost [..]Misschien heeft de bus een Nederlands kenteken ofzo, zou ook kunnen.... Nee volgens mij gewoon een grieks kenteken. Maar als je achter een bus met allemaal mensen met blond haar rijdt zou ik ook denken dat het Nederlanders zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 3 augustus 2004 gepost Share 3 augustus 2004 gepost slaat nergens op. eerder finnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 3 augustus 2004 gepost Share 3 augustus 2004 gepost Weer een fout uit De Sleutel!!! Zie links onder de camera!! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten