douwe83 6 juni 2004 gestart Share 6 juni 2004 gestart Ik heb momenteel alle series van Bassie & Adriaan op video. Maar ik lees dat de versies op DVD vaak langer zijn (meer beelden bevatten). Welke series kan ik best op DVD kopen? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost Ik heb momenteel alle series van Bassie & Adriaan op video. Maar ik lees dat de versies op DVD vaak langer zijn (meer beelden bevatten).Welke series kan ik best op DVD kopen? Eigenlijk maakt het niet uit, maar de amerika dvd`s (2-delig) moet je op dvd kopen, de vijfdelige videos zijn niet geheel volledig. Link naar bericht Delen op andere sites
Pinkeltje 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost het geheim van de schatkaart moet je zeker op dvd kopen!! op de video's ontbreken 100 minuten film in vergelijking met de dvd! En de huilende professor moet je ook op dvd kopen! op de dvd staat veel meer dan op de video's! Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost het geheim van de schatkaart moet je zeker op dvd kopen!! op de video's ontbreken 100 minuten film in vergelijking met de dvd!En de huilende professor moet je ook op dvd kopen! op de dvd staat veel meer dan op de video's! Natuurlijk, het geheim van de schatkaart. Maar ontbreken er delen van de *professor*? Zelf heb ik alleen de dvd, dus kan ik het niet natrekken. Link naar bericht Delen op andere sites
Pinkeltje 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost bij de video's zijn er stukjes uitgeknipt en er ontbreken zelfs 2 liedjes die wel op de dvd staan!! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost er ontbreken zelfs 2 liedjes die wel op de dvd staan!! die 2 liedjes zijn: Geheime agenten en Zeg stel je eens voor. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost [..]die 2 liedjes zijn: Geheime agenten en Zeg stel je eens voor. Op de slagersbanden staat Geheime Agenten wel, maar zeg stel je nou voor en Vrij als een vogel er niet op. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost [..]Op de slagersbanden staat Geheime Agenten wel, maar zeg stel je nou voor en Vrij als een vogel er niet op. En op de Penta banden staat even veel als op de DVD, dus hangt er vanaf welke videobanden douwe83 heeft van de Professor serie. Ik geloof dat in de CNR versies van de Verzonken Stad vrij veel geknipt is. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost [..]Ik geloof dat in de CNR versies van de Verzonken Stad vrij veel geknipt is. ben jij blij dat er in de CNR versies veel geknipt is? Link naar bericht Delen op andere sites
Adri(ban)aan 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost het geheim van de schatkaart moet je zeker op dvd kopen!! op de video's ontbreken 100 minuten film in vergelijking met de dvd!En de huilende professor moet je ook op dvd kopen! op de dvd staat veel meer dan op de video's! van 'het geheim van de schatkaart' wist ik het maar van 'de huilende professor' niet ! thx !! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost [..]ben jij blij dat er in de CNR versies veel geknipt is? Nee, maar ik gebruik die smiley gewoon wel vaker Link naar bericht Delen op andere sites
Adri(ban)aan 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost [..]Nee, maar ik gebruik die smiley gewoon wel vaker gekkerd Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost [..]gekkerd zou je OF ontopic OF niet willen reageren...??? Als ik jouw posts zie kan ik alleen maar deze smiles gebruiken: Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost [..]zou je OF ontopic OF niet willen reageren...??? Als ik jouw posts zie kan ik alleen maar deze smiles gebruiken: Ik zou maar doen wat de baas zegt, Adri(ban)aan Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 7 juni 2004 gepost Share 7 juni 2004 gepost ik wil de huilende professor eigenlijk wel op DVD. Daar staan nog allemaal foto's op. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 7 juni 2004 gepost Share 7 juni 2004 gepost ik wil de huilende professor eigenlijk wel op DVD.Daar staan nog allemaal foto's op. Ja, en dan zie je dat de schmink van Bassie eigenlijk best mooi is. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost Ik ben zelf heel blij met m,ijn dvd van de prof en ook de sleutel en diamant zijn velemalen langer, de schat is ook iets langer dan de oude banden. Link naar bericht Delen op andere sites
adri&bastiaan 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost [..]van 'het geheim van de schatkaart' wist ik het maar van 'de huilende professor' niet ! thx !! ik kwam er laatst zappende langs zo'n middernacht voorstelling ook achter dat mijn cnr huilende professor (in indrukwekkende duo video box) ook zonde van mijn geld is geweest (ooit dan) ik zag een scene die ik nooit eerder heb gezien, (namelijk james bond droom) die staat dus niet op mijn video, groeten Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost [..]ik kwam er laatst zappende langs zo'n middernacht voorstelling ook achter dat mijn cnr huilende professor (in indrukwekkende duo video box) ook zonde van mijn geld is geweest (ooit dan) ik zag een scene die ik nooit eerder heb gezien, (namelijk james bond droom) die staat dus niet op mijn video, groeten Hoe ziet die eruit? Voor zover ik weet is de CNR versie van De Huilende Professor gewoon de Slagers-banden versie ( ofwel ben ik zeer mis ) Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost douwe83 schreef: Ik heb momenteel alle series van Bassie & Adriaan op video. Maar ik lees dat de versies op DVD vaak langer zijn (meer beelden bevatten). Welke series kan ik best op DVD kopen? Ik zou ze allemaal kopen Ik heb zelf alleen de schatkaart / sleutel / live op DVD en die heb ik niet op video dus ik kan het niet zeggen... Link naar bericht Delen op andere sites
adri&bastiaan 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost [..]Hoe ziet die eruit? Voor zover ik weet is de CNR versie van De Huilende Professor gewoon de Slagers-banden versie ( ofwel ben ik zeer mis ) ik heb even mijn scanner niet aangesloten anders zou ik de hoes even scnanne, maar het is een hoes met hoofdkleur paars, en bassie en adriaan staan met een grote bril op, en een grote afstudeer (professor pet) Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost dat is de dubbelbox van arcade uit 1997 waar nog een beetje oude muziek opstaat en smorenburg is toegevoegd Link naar bericht Delen op andere sites
adri&bastiaan 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost dat is de dubbelbox van arcade uit 1997 waar nog een beetje oude muziek opstaat en smorenburg is toegevoegd inderdaad arcade versie, ik merkte dus inderdaad dat ook de muzie anders was dan de huidie huilende professor die op de tv wordt uitgezonden (naast andere robin stem) is de arcade een mengelmoesje van klaris met smorenburg? Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost Ik denk het wel, omdat dat wat nieuwer is. De slagersbanden was geloof ik nog alleen met Klaris muziek. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_Miyagi 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost Ik denk het wel, omdat dat wat nieuwer is. De slagersbanden was geloof ik nog alleen met Klaris muziek. Let wel, Mantille, geen Klaris! Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost O ja. Het was van hem, bijvoorbeeld de muziek toen Adriaan op de rots klom, toch? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 22 juli 2004 gepost Share 22 juli 2004 gepost [..]Let wel, Mantille, geen Klaris! Er zat wel muziek van Klaris bij, maar de liedjes waren Mantille. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_Miyagi 22 juli 2004 gepost Share 22 juli 2004 gepost [..]Er zat wel muziek van Klaris bij, maar de liedjes waren Mantille. Ja dat bedoel ik Link naar bericht Delen op andere sites
melvinrijk 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Ik vind de extra's van de Professor echt lache gewoon. Ik vind het filmpje waar Adriaan op een onbewoond eiland leeft en bassie vindt aan een paal. een heel leuk filmpje Jammer dat deze uit de orginele film is geknipt, maar daar zijn extra's voor op een DVD Link naar bericht Delen op andere sites
SnesGamer 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost tja die leuke geknipte scenes staan gelukkig nog op de Hele oude penta banden... alleen jammer s dat het 3rde band een beetje slecht is veel te vaak gekeken... maar klopt het dat op de video (penta) nog meer stukjes staan die zelfs niet bij de verwijderde scenes staan op de dvd (ik heb de dvd NOG niet dus kan niet kijken ). Ik bedoel scenes als : *joris* : moet ik nog wat meebrengen uit Holland ?? *professor* : Ja breng wat groene (als ik het goed heb) haring mee. Met VEEL uitjes, dat geeft zo'n heerlijke betraande ogen en deze : in het begin ergens hoor je sweety van : BAAAASSIE En AAAAAADRIEAAN die mis ik op tv Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost tja die leuke geknipte scenes staan gelukkig nog op de Hele oude penta banden... alleen jammer s dat het 3rde band een beetje slecht is veel te vaak gekeken... maar klopt het dat op de video (penta) nog meer stukjes staan die zelfs niet bij de verwijderde scenes staan op de dvd (ik heb de NOG niet dus kan niet kijken ). Ik bedoel scenes als : *joris* : moet ik nog wat meebrengen uit Holland ?? *professor* : Ja breng wat groene (als ik het goed heb) haring mee. Met VEEL uitjes, dat geeft zo'n heerlijke betraande ogen en deze : in het begin ergens hoor je sweety van : BAAAASSIE En AAAAAADRIEAAN die mis ik op tv Is dit nu echt of ben je ons een lolletje aan het wijsmaken? Link naar bericht Delen op andere sites
melvinrijk 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost tja die leuke geknipte scenes staan gelukkig nog op de Hele oude penta banden... alleen jammer s dat het 3rde band een beetje slecht is veel te vaak gekeken... maar klopt het dat op de video (penta) nog meer stukjes staan die zelfs niet bij de verwijderde scenes staan op de dvd (ik heb de NOG niet dus kan niet kijken ). Ik bedoel scenes als : *joris* : moet ik nog wat meebrengen uit Holland ?? *professor* : Ja breng wat groene (als ik het goed heb) haring mee. Met VEEL uitjes, dat geeft zo'n heerlijke betraande ogen en deze : in het begin ergens hoor je sweety van : BAAAASSIE En AAAAAADRIEAAN die mis ik op tv Ik heb ze nooit gehoord, en op Tv, video en DVD, heb ik ze ook nooit gezien die fragmenten. maar ik kwam zelf wel een leuk fragment tegen die ik nooit eerder had gezien. Dan gaan ze de via het luik de sleutel aan joris geven, maar bassie kan niet stil zijn. Leuk fragment, soms zet ik alleen de DVD op, om dat stukje even te zien Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Ik meen me ook te herinneren dat Joris vroeg of ie iets uit Holland mee moest nemen, maar ik weet niet meer of het een haring was. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost [..]Ik heb ze nooit gehoord, en op Tv, video en DVD, heb ik ze ook nooit gezien die fragmenten. maar ik kwam zelf wel een leuk fragment tegen die ik nooit eerder had gezien. Dan gaan ze de via het luik de sleutel aan joris geven, maar bassie kan niet stil zijn. Leuk fragment, soms zet ik alleen de DVD op, om dat stukje even te zien Jaaaaaaa, die zag ik pas ook op TV die staat niet p de Slagersbanden. Is erg leuk! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost [..]Jaaaaaaa, die zag ik pas ook op TV die staat niet p de Slagersbanden. Is erg leuk! Nu wil ik die zien, maar heb enkel DVD en Slagersbanden Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Staat dat stukje dan niet op de DVD? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Staat dat stukje dan niet op de DVD? Niet dat ik me herinner Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost even een samenvattinkje::: die DVD is dus niet helemaal compleet (wel de liedjes e.d.) maar niet de tekst van (moet ik nog wat meenemen uit holland e.d.) De Penta video's zijn helemaal volledig en de Slagersbanden: daar zitten nog wat onvolledigheden in toch??? De Arcade dubbelbox is ook niet helemaal compleet (ook die tekst van die haring) MAAR HOE ZIT HET DAN MET DE LAATSTE UITVOERING. UIT 2002/2003. DIE 3 DELEN BANDEN??? BEN BENIEUWD! Link naar bericht Delen op andere sites
SnesGamer 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost even een samenvattinkje:::die DVD is dus niet helemaal compleet (wel de liedjes e.d.) maar niet de tekst van (moet ik nog wat meenemen uit holland e.d.) De Penta video's zijn helemaal volledig en de Slagersbanden: daar zitten nog wat onvolledigheden in toch??? De Arcade dubbelbox is ook niet helemaal compleet (ook die tekst van die haring) MAAR HOE ZIT HET DAN MET DE LAATSTE UITVOERING. UIT 2002/2003. DIE 3 DELEN BANDEN??? BEN BENIEUWD! De slagersbanden missen heel wat stukjes (zoals verwijderde dromen etc.) Arcade en 2002/2003 banden weet ik niet De penta banden hebben toch HEEL wat stukjes die je mist van tv dvd etc. (zijn Hele kleine stukjes maar toch, kwam ik net achter ). Ik zal er wel een paar noemen die ik weer gezien heb net : In het hoorspel op het eind *adriaan* : de bevrijding sloeg bij het publiek in als een bom *BOOM* *adriaan* : Dit was ... (vergeten sorry) van de man in het kasteel en nu komt het verwijderde stukje : *bas* : Ja.. en je weet het, wat er ook gebeurd altijd blijven lachen he adriaan *adriaan* : *huilt * als B&A weten waar de professor zit van robin : *bas* : waar gaan we naar toe ? *adriaan* Naar de canarische eilanden * stoot tafel om * (dit zie je niet meer dacht ik) Dan nog iets : Het intro is nogal langer gelaten (dit moet je horen kan ik niet vertellen) sommige stukjes zijn in andere volgorde. dus als iemand ze wil horen voegt me maar toe ik zal alle stukjes op een rij zetten (zal ik morgen doen ) en dan post ik ze hier of ik open een nieuwe topic goed? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]De slagersbanden missen heel wat stukjes (zoals verwijderde dromen etc.) Arcade en 2002/2003 banden weet ik niet De penta banden hebben toch HEEL wat stukjes die je mist van tv dvd etc. (zijn Hele kleine stukjes maar toch, kwam ik net achter ). Ik zal er wel een paar noemen die ik weer gezien heb net : In het hoorspel op het eind *adriaan* : de bevrijding sloeg bij het publiek in als een bom *BOOM* *adriaan* : Dit was ... (vergeten sorry) van de man in het kasteel en nu komt het verwijderde stukje : *bas* : Ja.. en je weet het, wat er ook gebeurd altijd blijven lachen he adriaan *adriaan* : *huilt * als B&A weten waar de professor zit van robin : *bas* : waar gaan we naar toe ? *adriaan* Naar de canarische eilanden * stoot tafel om * (dit zie je niet meer dacht ik) Dan nog iets : Het intro is nogal langer gelaten (dit moet je horen kan ik niet vertellen) sommige stukjes zijn in andere volgorde. dus als iemand ze wil horen voegt me maar toe ik zal alle stukjes op een rij zetten (zal ik morgen doen ) en dan post ik ze hier of ik open een nieuwe topic goed? Je vergeet een stukje: Op deel 3 van de penta`s staat een stukje met: *professor* : Droevig, he, Joris, droevig (dat zit er nog in, maar het einde van die scene op de dvd komt niet overeen met de penta, aan het eind van dat stukje op de dvd, zegt Joris op de penta) *joris* Ja, maar toch ging het fout! (En dan komt er dat stukje met: *professor* Er gaat de laatste tijd wel heel veel fout bij jou Joris) Dus op de Penta is dit één scene, maar op de dvd 2, met een stukje eruit gehaald. Link naar bericht Delen op andere sites
SnesGamer 6 augustus 2004 gepost Share 6 augustus 2004 gepost [..]Je vergeet een stukje: Op deel 3 van de penta`s staat een stukje met: *professor* : Droevig, he, Joris, droevig (dat zit er nog in, maar het einde van die scene op de dvd komt niet overeen met de penta, aan het eind van dat stukje op de dvd, zegt Joris op de penta) *joris* Ja, maar toch ging het fout! (En dan komt er dat stukje met: *professor* Er gaat de laatste tijd wel heel veel fout bij jou Joris) Dus op de Penta is dit één scene, maar op de dvd 2, met een stukje eruit gehaald. ja ook hoor je soms het intro lied nog in sommige stukjes maar ik kwam zelf wel een leuk fragment tegen die ik nooit eerder had gezien. Dan gaan ze de via het luik de sleutel aan joris geven, maar bassie kan niet stil zijn. Leuk fragment, soms zet ik alleen de DVD op, om dat stukje even te zien Dit stukje is idd heel erg leuk Maar op de Penta banden mis je een klein stukje daarvan : In het begin als bassie zit te praten, hebben ze eruit gehaald. Te zacht misschien ? maar ik zal de 4 video's nog eens bekijken of k nog wat leuke dingen vind Link naar bericht Delen op andere sites
Dennis 16 september 2004 gepost Share 16 september 2004 gepost wat mij betreft geen enkele dvd ipv video kopen, ik koop en heb wel bijna elke dvd maar de videos hebben bij mij zeker wel de voorang, waarom weet ik zelf niet zo, maar ik heb liever de video's. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten