djkoelkast 2 juni 2004 gestart Share 2 juni 2004 gestart De titel zegt genoeg en Baron ook namens mij: succes!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost Welkom Baron! Veel plezier tijdens het modden! Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost Bedankt allebei Ik zal me even voorstellen voor de users die mij nog niet kennen. Ik ben dus Baron_van_Neemwegge. Ik ben (bijna) 20 jaar en ik ben net toegevoegd aan de crew van het B&A Forum. Uiteraard ben ik hier heel blij mee. Ik hoop dat jullie er ook mee kunnen leven allemaal Mocht er iets zijn, een vraag of iets dergelijks, kun je me altijd bereiken via mijn e-mail adres (staat in mn profiel) of via een persoonlijk bericht. En dan nu weer over tot de orde van de dag Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost Gefeliciteerd, ik ben nu erg jaloers , valt wel mee hoor. . Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost Succes! Ik had me ook aangemeld maar de baron heeft het wel verdiend denk ik ! Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost Hartelijk gefeliciteerd. (Drommels, het is dat ik nog geen 16 ben, anders had ik me aangemeld) Maar toch gefeliciteerd! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost Welkom Een hele goede keuze Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost Had al zo'n vermoedens en ik vind het een hele goede keuze! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost Hallo Baron_van_Neemwegge Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost GEFELICITEERD & veel succes!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_Miyagi 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost Gefeliciteerd Baron met je moderatorschap ! Lijkt me prima keus inderdaad! Succes ermee. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost Proficiat met de benoeming Baron, en veel succes en pleziet toegewenst met het modereren in dit topic Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost Aangezien ik toch nog op zoek ben naar berichten voor in het nieuws........bij deze hebbes! Welkom B_v_N, ik zal extra aandacht aan je besteden. Go for it! Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost Bij deze wens ik de Baron ook veel succes toe; het zal vast drommels goed uitpakken Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost Ik kom in het nieuws Haha, echt super jongens. Onwijs bedankt voor de leuke reacties. Heel erg leuk om te lezen. Ik zal m'n best doen om alles wat jullie van mij verwachten waar te maken. Nogmaals, allemaal heel erg bedankt Link naar bericht Delen op andere sites
De Maestro 3 juni 2004 gepost Share 3 juni 2004 gepost Baron, heel veel succes. Jij bent volgens mij een goede vervanger en ik heb alle vertrouwen in je! Hulde aan Baron_van_Neemwegge. Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 3 juni 2004 gepost Share 3 juni 2004 gepost gefeliciteerd baron en succes ermee Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 13 juni 2004 gepost Share 13 juni 2004 gepost Gefeliciteerd Baron van Neemwegge! Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 14 juni 2004 gepost Share 14 juni 2004 gepost *aadbaron* Gefeliciteerd!!! met je Moderatorschap *b2* Wat zeg ie!? *aadbaron* ik zeg Gefeliciteerd met je Moderatorschap *b2* ja van mij ook Beterschap *japie* Nee, bamihap de baas zegt Gefeliciteerd met je Moderatorschap *b2* ow de baas vind mij een schat *aadbaron* Drommels Drommels en nog eens Drommels!!!! (haha grapjuh ) Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 14 juni 2004 gepost Share 14 juni 2004 gepost Gefeliciteer Baron_van_Neemwegge! (sorry, beetje late reactie... ) Link naar bericht Delen op andere sites
DoKoCo 14 juni 2004 gepost Share 14 juni 2004 gepost Gefeliciteerd met je moderatorschap (of zoiets ) en veel succes. (Zal wel nodig zijn, ghehe) Jokin' Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost *harry* baron van neemwegge is moderator geworden! *B100* ach, er zal wel weer iets fout gaan. *harry* oh ja? *B100* JA! *harry* oh ja? *B100* JA! *harry* nou, er is wel iets fout gegaan! *B100* wat dan?? *harry* SAMBA-BOY heeft de baron niet gefeliciteerd. ........ *B100* *harry* DOE HET DAN!! *samba-boy* sorry. baron gefeliteerd!! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost *harry* baron van neemwegge is moderator geworden! *B100* ach, er zal wel weer iets fout gaan. *harry* oh ja? *B100* JA! *harry* oh ja? *B100* JA! *harry* nou, er is wel iets fout gegaan! *B100* wat dan?? *harry* SAMBA-BOY heeft de baron niet gefeliciteerd. ........ *B100* *harry* DOE HET DAN!! *samba-boy* sorry. baron gefeliteerd!! Hahaha, spuit 11. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost [..]Hahaha, spuit 11. wat is inenting 11? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 juli 2004 gepost Auteur Share 30 juli 2004 gepost [..]wat is inenting 11? nee spuit 11, niets met inenting te maken vraag je ouders eens wat spuit 11 is Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 juli 2004 gepost Share 30 juli 2004 gepost [..]nee spuit 11, niets met inenting te maken vraag je ouders eens wat spuit 11 is weet ik wel. maar het is laat, anders lag ik nu al in bed. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten