Spongybob zaterdag om 03:40 gestart zaterdag om 03:40 gestart (aangepast) De serie wordt op 2 April 2025 van Netflix verwijderd in Amerika. Het is niet bekend of de serie ook in Nederland van Netflix verdwijnt, maar ik denk dat we de Nederlandse afleveringen maar beter kunnen opnemen bij Netflix en archiveren op Google Drive ofzo voor het geval dat, aangezien de Nederlandse versie (met de stemmen van Hetty Heyting, Marlies Somers en Ingeborg Wieten) buiten Netflix niet meer te verkrijgen is. Ik keek als kind vroeger heel vaak naar de Powerpuff Girls, dus het zal heel jammer zijn als de NL-versie (weer) Lost Media wordt. Ik heb helaas geen software om Netflix op te nemen in goede kwaliteit, dus kan een van jullie dat voor me doen indien jullie Netflix hebben? Hier is de link voor Powerpuff Girls op Netflix Nederland: https://www.netflix.com/nl/title/70269018?preventIntent=true Het gaat trouwens om 26 afleveringen, de hele eerste twee seizoenen. Je kunt ook enkel de audio opnemen en dan die audio over de aflevering zonder geluid heen doen. zaterdag om 03:40 aangepast door Spongybob Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.