Ga naar inhoud

Dingen die je vroeger NOOIT had gezien?

Aanbevolen berichten

Hier zijn de mijne:

1. "Kim Possible": Vind ik best raar dat ik het nooit gezien had, Ik zag de meeste oude Disney-series vroeger soms langskomen op Disney XD of Ketnet (daar werden ze jarenlang herhaald), en kan me zelfs herinneren dat ik de oude DuckTales een keer op Ketnet zag, maar Kim Possible had ik daar nooit gezien.

Ik wist trouwens pas in 2021 wat "Shego" (rechts) was:

hq720.jpg.5f237339b94a9b62366219ca888401e1.jpg

Voor wie net als ik nooit een KP-aflevering heeft gezien, de linker is Kim Possible zelf.

2. Het Tweehoofdig Monster in "Sesamstraat": Dit personage zag ik vroeger niet langskomen in de Sesamstraat-afleveringen op televisie. De eerste keer dat ik het Tweehoofdig Monster ergens zag was rond 2012 in een spelletje op de Sesamstraat-website.

3. "Thomas de Stoomlocomotief: Stomers Tegen Diesels": Hoewel ik vroeger altijd naar de nieuwe Thomas-specials keek op Nick Jr totdat ze de rechten in 2015 verloren, kan ik me niet herinneren dat ik "Stomers Tegen Diesels" (2011) daar had gezien. Immidels heb ik hem wel gezien, maar dan online.

4. "Pinokkio" (1940) Hoewel mijn oppas deze film wel op video had, had ik hem eigenlijk nooit gekeken, volgens mij omdat ik hem saai vond. Dat vind ik raar, want ik vind Pinokkio's avonturen in de Donald Duck wel leuk.

5. "Ratjetoe"-herhalingen bij Kindernet: Hoewel het daar inderdaad werd hehaald, heb ik die serie nooit gezien op ComedyCentral's Kindernet in 2011-2013. Pas in 2018 zag ik ook maar een enkele aflevering, maar dat was op Nicktoons.

En hier is ook iets dat ik wel had gezien, maar waar ik nu spijt van heb:

images.jpeg.8b5f1f1e11f03b879670447066d35829.jpeg

Jakkes.

"Pieter Post" Seizoen 7, aflevering 6 - "Pieter Zit Vast" - Ik zag deze aflevering ergens rond 2011 een keer op Nick Jr. Het hele verhaal is dat Pieter Post vast komt te zitten in een holle boom, en ze krijgen hem pas aan het einde er weer uit. Tegenwoordig vind ik dit een stomme verhaallijn, en er zijn andere afleveringen met veel betere verhaallijnen dan dit.

aangepast door Spongybob
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...