Trui 5 november gestart Share 5 november gestart Hallo ik heb een oude Anex tv staan uit de jaren ‘50 vermoedelijk. Mooi ding eigenlijk, maar ik heb er geen plaats meer voor. Wie kan ik daar nog een plezier mee doen? Mijn tweede idee is de beeldbuis eruit (laten) halen en de kast hergebruiken. Maar ook daarvoor weet ik niet waar ik moet zijn. Alle suggesties welkom dus. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
blanka 6 november gepost Share 6 november gepost Foto? Beeldbuis zou ik er in laten, is hws zwartwit, en dat kun je prima met een composietsignaal voeden, dat geeft nog kneiterstrak beeld. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 6 november gepost Share 6 november gepost Composiet zal er niet zonder knutselen op zitten denk ik? Ik ken het hele merk niet. Marktplaats, of, als je geen moeite wilt doen, de kringloop? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Trui 6 november gepost Auteur Share 6 november gepost Wat foto’s Anex was een Belgisch merk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
blanka 8 november gepost Share 8 november gepost Sorry, inderdaad geen composiet, maar RF is ook niet slecht voor zwartwit. Er kan dus prima een Atari 2600 op o.i.d. Kringloop neemt dit niet aan, helaas, ik zou willen dat de kringloop weer CRTs aanneemt. Daar staat nu enkel van die abominabele LCD meuk, de slechtste van de slechtste TN/laag contrast IPS schermen van +/- 2005, dan kun je 10x beter een made-in-china CRT hebben van een of ander B-merk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 8 november gepost Share 8 november gepost (aangepast) Er zijn verloopstekkers voor die een RF-signaal maken (of echt goeie technici zouden het kunnen knutselen net zoals ze composite uitgangen aan vroege videorecorderd knutselden). SOMMIGE kringlopers doen nog/weer aan CRT, of zelfs aan VHS. Het is best een geinig ding met die 'look'. Marktplaats voor decoratieve doeleinden? Wat staat er eigenlijk links van die TV?? 8 november aangepast door Spiny Norman Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Trui 8 november gepost Auteur Share 8 november gepost (aangepast) Op 6-11-2024 om 23:09, Trui zei: Wat foto’s Anex was een Belgisch merk. 8 november aangepast door Trui Nog wat extra foto’s Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Trui 8 november gepost Auteur Share 8 november gepost Links van de tv staat de jukebox. Een Rowe Ami MM5 President uit 1971. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.