Trui dinsdag om 22:09 gestart Share dinsdag om 22:09 gestart Hallo ik heb een oude Anex tv staan uit de jaren ‘50 vermoedelijk. Mooi ding eigenlijk, maar ik heb er geen plaats meer voor. Wie kan ik daar nog een plezier mee doen? Mijn tweede idee is de beeldbuis eruit (laten) halen en de kast hergebruiken. Maar ook daarvoor weet ik niet waar ik moet zijn. Alle suggesties welkom dus. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
blanka 18 uur geleden gepost Share 18 uur geleden gepost Foto? Beeldbuis zou ik er in laten, is hws zwartwit, en dat kun je prima met een composietsignaal voeden, dat geeft nog kneiterstrak beeld. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 16 uur geleden gepost Share 16 uur geleden gepost Composiet zal er niet zonder knutselen op zitten denk ik? Ik ken het hele merk niet. Marktplaats, of, als je geen moeite wilt doen, de kringloop? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Trui 6 uur geleden gepost Auteur Share 6 uur geleden gepost Wat foto’s Anex was een Belgisch merk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.