Vance 27 mei gestart Share 27 mei gestart Hallo allen, Om een of andere reden lukt het mij niet om de aankondiging voor de Retro gamedag 2024 te posten, dus alvast via deze weg: op zondag 3 november is er weer de jaarlijkse Retro gamedag in Schagen. De opzet is onveranderd: ongedwongen, gratis en laagdrempelig. Tot 3 november in Schagen! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 mei gepost Share 27 mei gepost Leuk! De site is onlangs verhuisd, ik denk dat er een paar dingen nog niet optimaal werken, ik zal er naar kijken. Ik ben er sowieso weer bij. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 29 mei gepost Share 29 mei gepost Leuk, staat weer in de agenda! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kevin81 21 augustus gepost Share 21 augustus gepost Vorig jaar heel hard geroepen dat ik er sowieso weer bij ben ... is het precies op een dag dat ik niet kan Oh well - tot in 2025 dan maar! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 augustus gepost Share 21 augustus gepost Dat is jammer, maar ik ga er ook vanuit dat er volgend jaar weer een editie is Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Vance 13 oktober gepost Auteur Share 13 oktober gepost Op 21-8-2024 om 19:15, djkoelkast zei: Dat is jammer, maar ik ga er ook vanuit dat er volgend jaar weer een editie is Ja, daar ga ik wel vanuit Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 uur geleden gepost Share 17 uur geleden gepost Op 13-10-2024 om 13:53, Vance zei: Ja, daar ga ik wel vanuit En vergeet dit jaar niet. Aanstaande zondag dus, 3 november in Vonk Schagen. Makkelijk te belopen vanaf het station. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.