Mike 26 mei 2004 gestart Share 26 mei 2004 gestart Ik wil graag voor alls VHS fans een ultieme *bas* en *adriaan* VHS lijst opstellen. Wie wil mij hierbij helpen??? Het is de bedoeling dat van elke verschenen VHS band de verschillende versies en uitgave´s in de lijst komen. Ik zal een voorbeeld geven: De plaaggeest: 1 penta uitgave 2 penta uitgave herziene versie 3 cnr uitgave 4 bridgekids uitgave Voor de duidelijkheid het gaat hier om een voorbeeld!!! Uiteindelijk zal er dus een complete ultieme VHS lijst komen waar alle VHS uitgave´s en uitvoeringen op staan zodat elke VHS fan kan zien welke VHS band hij nog mist! Wie wil er beginnen met een lijst opstellen??? Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Ik wil graag voor alls VHS fans een ultieme *bas* en *adriaan* VHS lijst opstellen.Wie wil mij hierbij helpen??? Het is de bedoeling dat van elke verschenen VHS band de verschillende versies en uitgave´s in de lijst komen. Ik zal een voorbeeld geven: De plaaggeest: 1 penta uitgave 2 penta uitgave herziene versie 3 cnr uitgave 4 bridgekids uitgave Voor de duidelijkheid het gaat hier om een voorbeeld!!! Uiteindelijk zal er dus een complete ultieme VHS lijst komen waar alle VHS uitgave´s en uitvoeringen op staan zodat elke VHS fan kan zien welke VHS band hij nog mist! Wie wil er beginnen met een lijst opstellen??? Ik heb nog een oude lijst liggen, met de banden die ik een paar jaar geleden had (heb der inmiddels dus meer ): Bassie en Adriaan en de plaaggeest deel 1 - Van Kinder- Favorieten Bassie en Adriaan en de plaaggeest deel 2 - Van Kinder- Favorieten Bassie en Adriaan en de plaaggeest deel 3 - Van Kinder- Favorieten Bassie en Adriaan en de plaaggeest deel 1 - Van Penta Video Bassie en Adriaan en de plaaggeest deel 2 (1986) Bassie en Adriaan en de plaaggeest deel 1 - Herziene Versie (1996) Bassie en Adriaan en de plaaggeest deel 2 - Herziene Versie (1996) Bassie en Adriaan en de plaaggeest - Herziene Versie - Dubbelbox (1996) Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel (1992) Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel - Herziene Versie (1996) Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel - Dubbelbox (2002) Bassie en Adriaan en de diamant - Hoes: rood met geel, bovenin op de cover staat DE NIEUWSTE(ongeveer uit 1986) Bassie en Adriaan en de diamant - (1990) Bassie en Adriaan en de diamant - Dubbelbox (1998) Bassie en Adriaan en de huilende professor deel 1 - Penta Video - rodekartonenhoes (1985) Bassie en Adriaan en de huilende professor deel 2 - Penta Video - rodekartonenhoes (1985) Bassie en Adriaan en de huilende professor deel 3 - Penta Video - rodekartonenhoes (1985) Bassie en Adriaan en de huilende professor deel 4 - Penta Video - rodekartonenhoes (1985) Bassie en Adriaan en de huilende professor deel 1 - Van Interkring Vleeswaren (1994) Bassie en Adriaan en de huilende professor deel 2 - Van Interkring Vleeswaren (1994) Bassie en Adriaan en de huilende professor deel 3 - Van Interkring Vleeswaren (1994) Bassie en Adriaan en de huilende professor - Dubbelbox (1997) Bassie en Adriaan en de huilende professor deel 1 - Digitaal geremasterd (2002) Bassie en Adriaan en de huilende professor deel 2 - Digitaal geremasterd (2002) Bassie en Adriaan en de huilende professor deel 3 - Digitaal geremasterd (2002) Bassie en Adriaan - Op stap met Bassie en Adriaan - Hoes: rood (ongeveer uit 1987) Bassie en Adriaan - Op stap met Bassie en Adriaan (1990) Bassie en Adriaan - Op bezoek bij Bassie en Adriaan - Cover: onder in een tekening van acrobaten en een clown (ongeveer uit 1987) Bassie en Adriaan - Op bezoek bij Bassie en Adriaan (1990) Bassie en Adriaan - Op bezoek bij Bassie en Adriaan - Bartsmit uitgave (1995) Bassie en Adriaan - 10 jaar Bassie en Adriaan - Op de cover een foto van B&A met dieren (ongeveer uit 1987) Bassie en Adriaan - 10 jaar Bassie en Adriaan (1990) Bassie en Adriaan en het geheim van de schatkaart deel 1 (1992) Bassie en Adriaan en het geheim van de schatkaart deel 2 (1992) Bassie en Adriaan en het geheim van de schatkaart deel 1 - Herziene Versie (1998) Bassie en Adriaan en het geheim van de schatkaart deel 2 - Herziene Versie (1998) Bassie en Adriaan - Feest met Bassie en Adriaan (1992) Bassie en Adriaan - Feest met Bassie en Adriaan (1994) Bassie en Adriaan en de verdwenen kroon deel 1 (1992) Bassie en Adriaan en de verdwenen kroon deel 2 (1992) Bassie en Adriaan en de verdwenen dubbelbox Bassie en Adriaan en de verzonken stad deel 1 - Cover: B, A en Robin zitten voor een computer (ongeveer uit 1990) Bassie en Adriaan en de verzonken stad deel 2 - Cover: B, A en Robin zitten voor een computer (ongeveer uit 1990) Bassie en Adriaan en de verzonken stad - Dubbelbox (1999) Bassie en Adriaan op reis door Europa deel 1 (1993) Bassie en Adriaan op reis door Europa deel 2 (1993) Bassie en Adriaan op reis door Europa deel 3 (1993) Bassie en Adriaan op reis door Europa deel 4 (1993) Bassie en Adriaan op reis door Europa deel 5 - Herziene Versie (1998) Bassie en Adriaan op reis door Europa deel 6 - Herziene Versie (1998) Bassie en Adriaan - De leukste liedjes van Bassie en Adriaan (1993) Bassie en Adriaan - Hallo Vriendjes en Vriendinnetjes (1994) Bassie en Adriaan - Hallo Vriendjes en Vriendinnetjes - Herziene Versie (1998) Bassie en Adriaan en de reis volverassingen - Opzoek in San Francisco (1994) Bassie en Adriaan en de reis volverassingen - Opzoek in Curacao (1994) Bassie en Adriaan en de reis volverassingen - Opzoek in Het Wilde Westen(1995) Bassie en Adriaan en de reis volverassingen - Opzoek in Las Vegas (1995) Bassie en Adriaan opzoek Amerika (1996) Bassie en Adriaan - Liedjes uit Grootmoederstijd - Dubbelbox (1996) Bassie en Adriaan - De allerleukste liedjes deel 1 (1997) Bassie en Adriaan - De top 10 van Bassie en Adriaan (1997) Bassie en Adriaan - De dromen van Bassie en Adriaan - Herziene uitgave van 10 jaar Bassie en Adriaan (1997) Bassie en Adriaan - Dromen met Bassie en Adriaan (1998) Bassie en Adriaan - Leren en Lachen met Bassie en Adriaan deel 1 (2001) Bassie en Adriaan - Leren en Lachen met Bassie en Adriaan deel 2 (2001) Bassie en Adriaan - Leren en Lachen met Bassie en Adriaan deel 3 (2001) Bassie en Adriaan met 25 liedjes (25 jaar feest!) (2001) Bassie en Adriaan Live! (2002) Link naar bericht Delen op andere sites
Mike 26 mei 2004 gepost Auteur Share 26 mei 2004 gepost Kijk dat is meteen een super begin!!! Daar kunnen we wat mee!!! Dus mensen heb of weet een versie of uitgave die er nog niet bij staat geef het dan door! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Kijk dat is meteen een super begin!!! Daar kunnen we wat mee!!! Dus mensen heb of weet een versie of uitgave die er nog niet bij staat geef het dan door! Welkom! Een betere manier om zich voor te stellen had Heidbuurt niet kunnen geven, dus dan ken je hem bij deze: Degene die letterlijk ALLES van A tot Z van B&A heeft en waar wij allemaal stinkjaloers op zijn! Dus ik weet eigenlijk niet of wij nog wat toe kunnen voegen aan zijn collectie. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Dus ik weet eigenlijk niet of wij nog wat toe kunnen voegen aan zijn collectie. ik ben bang van niet Uncle Ar Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost [..]ik ben bang van niet Uncle Ar Jongens, hier word ik verlegen van Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost [..]Jongens, hier word ik verlegen van Jij hebt gewoon alles, maar ik heb een *bas* pop en 2 auto'tje van de lachspektakel show. lekker phuh uhhhhhhhhhh. Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Jah, ook welkom namens mij Ik heb dus ook geen enkele band meer toe te voegen... Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost [..]Jij hebt gewoon alles, maar ik heb een *bas* pop en 2 auto'tje van de lachspektakel show. lekker phuh uhhhhhhhhhh. Ik heb er lekker 3 . lekker phuh uhhhhhhhhhh Maar nu weer ontopic Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost *erg jaloers* Ik heb er ook niks meer aan toe te voegen Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Probeer het nou maar niet, van Heidbuurt wint niemand het. Volgens mij woont hij zelfs in een *caravan* en rijdt hij in een *prelude* Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Probeer het nou maar niet, van Heidbuurt wint niemand het. Volgens mij woont hij zelfs in een *caravan* en rijdt hij in een *prelude* hahaha Jah ik trek ook net als B&A het hele land door Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost *is niet jaloers* Hij heeft Adriaan niet, tenslotte, dus waar zou ik jaloers op zijn? Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Ach, het zou me niets verbazen als hij zelfs hier een antwoord op heeft. Zoiets als: Ik ben stiekem de zoon van adriaan ofzo Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Ach, het zou me niets verbazen als hij zelfs hier een antwoord op heeft. Zoiets als: Ik ben stiekem de zoon van adriaan ofzo Hahaha, nee: daarvoor is heidbuurt te Fries Valt me wel op dat iedereen tegen heidbuurt strijd voert om uit te zoeken of hij toevallig iets NIET heeft. Link naar bericht Delen op andere sites
stan laurel 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Zou hij eigenlijk wel iets NIET hebben? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost de dvds van leren en lachen! . ik weet het, de dvds zijn nog niet uit. maar dat heeft ie niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Zou hij eigenlijk wel iets NIET hebben? Ongetwijfeld, maar dat "iets" hebben wij met z'n allen ook niet. Dus maak je geen illusies Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost 1 van mijn lachspektakel auto's hheeft hij waarschijnlijk niet > > Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost 1 van mijn lachspektakel auto's hheeft hij waarschijnlijk niet > > haha klopt of je hebt die wittestreep er zelf opgeplakt Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Zou hij eigenlijk wel iets NIET hebben? De bridge uitgave van de B&A cd-roms > en die heb ik WEL Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost En dit heeft ie ook niet: Bassie, Adriaan Professor, Joris, Kapitein Baron, Vlugge Japie, B2 Handige Harry, B100 Plaaggeest, Adjudant Caravan (Nieuw) + Auto (Rancho) Kasteel uit de Kroon Politieauto Witte jacht: Boot van de Baron Boeven vluchtauto zelf nagemaakt van papier en LEGO! > *ben momenteel bezig aan:* Schuilplaats Huilende Professor Museum met Kroon Politiebureau Honda Prelude Caravan (oud) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost En dit heeft ie ook niet: Bassie, Adriaan Professor, Joris, Kapitein Baron, Vlugge Japie, B2 Handige Harry, B100 Plaaggeest, Adjudant Caravan (Nieuw) + Auto (Rancho) Kasteel uit de Kroon Politieauto Witte jacht: Boot van de Baron Boeven vluchtauto zelf nagemaakt van papier en LEGO! > *ben momenteel bezig aan:* Schuilplaats Huilende Professor Museum met Kroon Politiebureau Honda Prelude Caravan (oud) foto's??? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost foto's??? Zijn onderweg. Eerst mijn weggooi-fototoestelletje van de Kruidvat volmaken. Link naar bericht Delen op andere sites
Mike 27 mei 2004 gepost Auteur Share 27 mei 2004 gepost Ik had van Heidbuurt begrepen dat nog niet alles wat hij heeft aan videobanden op de lijst staat dus als hij de man is die echt alles heeft dan is hij de aangewezen persoon om de lijst compleet te maken zodat iedereen stinkend jaloers kan kijken in de lijst welke band hij of zij nog mist! Ik heb zelf de lijst even doorgelopen gister, maar ik mis er best nog wel een aantal. Ik begrijp nu waarvoor iedereen zo jaloers op Heidbuurt is! Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 27 mei 2004 gepost Share 27 mei 2004 gepost Ik had van Heidbuurt begrepen dat nog niet alles wat hij heeft aan videobanden op de lijst staat dus als hij de man is die echt alles heeft dan is hij de aangewezen persoon om de lijst compleet te maken zodat iedereen stinkend jaloers kan kijken in de lijst welke band hij of zij nog mist! haha Ik zal binnenkort nog even wat videobanden toevoegen, die ik er nog niet bij heb staan. Link naar bericht Delen op andere sites
Mike 27 mei 2004 gepost Auteur Share 27 mei 2004 gepost Als je dat wilt graag! En mocht je toevallig, maar dat zal waarschijnlijk wel niet , nog een bepaalde band nog niet hebben, maar je weet wel het bestaan ervan, plaats die er dan ook bij als je wilt? In ieder geval alvast bedankt voor de moeite echt tof van je! Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 27 mei 2004 gepost Share 27 mei 2004 gepost Ik maakte vroeger ook altijd de rancho met caravan van lego Lego was naast B&A 't leukste om te doen/kijken. Over lego kan ik echt zoolang lullen maar dat zal ik maar niet doen. 1 ding: Met lego B&A naspelen is heel tof > Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 mei 2004 gepost Share 27 mei 2004 gepost Ik maakte vroeger ook altijd de rancho met caravan van lego Lego was naast B&A 't leukste om te doen/kijken. Over lego kan ik echt zoolang lullen maar dat zal ik maar niet doen. 1 ding: Met lego B&A naspelen is heel tof > En in welk opzicht heeft dit te maken met de ultieme videoband collectie? 't Zou toch prettig zijn als er zoveel mogelijk on-topic wordt gereageerd, dat is ook makkelijker terugvinden... Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 27 mei 2004 gepost Share 27 mei 2004 gepost Sorry maar dan zijn er hier boven heel wat posts offtopic. Zal het niet meer doen en over die banden ik heb alleen: De Professor (opgenomen van de Tros met erachteraan Reis door Europa 1 en 2), De Schatkaart 1 en 2 Dubbelbox en Reis door Amerika in het Wilde Westen. Die banden heb ik heel wat afgedraaid maar ze voegen helaas niks toe aan wat heidbuurt allemaal heeft Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost en dan nu mijn collectie, uiteraard valt het in het niets naast wat Heidbuurt allemaal heeft. Sleutel Diamant Professor deel 1 Professor deel 2 Professor deel 3 schatkaart deel 1 schatkaart deel 2 kroon deel 1 kroon deel 2 verzonken stad deel 1 verzonken stad deel 2 op stap met Bassie en Adriaan feest met Bassie en Adriaan allemaal klaris versie ofwel CNR Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost ik weet wat heidbuurt niet heeft: deel 2 van de eerste versie van de plaaggeest!!!!! van penta!!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost ik weet wat heidbuurt niet heeft: deel 2 van de eerste versie van de plaaggeest!!!!! van penta!!!!! Dit is een oude lijst he Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost [..]Dit is een oude lijst he Ja samba-boy, je kunt verzinnen wat je wil, maar heidbuurt heeft het toch wel (en zeker als het om videobanden gaat). Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 24 augustus 2004 gepost Share 24 augustus 2004 gepost Er is ook nog een dubbelbox van de Verzonken Stad (2001). Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 25 augustus 2004 gepost Share 25 augustus 2004 gepost gelukkig heb ik er ook een paar.... Titel: Datum uitgifte: Soort: Bijzonderheden: 10 jaar 1990 CNR 10 jaar 1986 CNR 25 jaar theater 2003 Bridge Jubileum editie De Allerleukste liedjes 2000 Bridge De Dromen van 2000 Bridge De huilende professor 1 1994 CNR Slagers band De huilende professor 2 1994 CNR Slagers band De huilende professor 3 1994 CNR Slagers band De huilende professor 4 1985 Penta kartonne kaft De huilende professor 1 2002 Bridge De huilende professor 2 2002 Bridge De huilende professor 3 2002 Bridge De leukste liedjes van 1993 Good View Harde kaft De Plaaggeest 1 Penta kartonne kaft De Plaaggeest 1 Kidstuff kartonne kaft De Plaaggeest deel 2 1985 Kidstuff Harde kaft De Plaaggeest deel 3 1985 Kidstuff Harde kaft De reis door Europa 1 1993 CNR 1e uitgave De reis door Europa 2 1993 CNR 1e uitgave De reis door Europa 3 1993 CNR 1e uitgave De reis door Europa 5 1993 CNR 1e uitgave De top 10 van 1997 Arcade kartonne kaft De Verzonken stad 2 1992 CNR Dromen met 2 2002 Bridge En de Diamant 1990 CNR Videotheek uitgave Feest met 1995 CNR vernieuwde kaft Feest met 1992 CNR 1e uitgave Het geheim van de Schatkaart 1 2002 Bridge Herziene versie Het geheim van de Schatkaart 1 1992 CNR 1e uitgave Het geheim van de Schatkaart 2 2002 Bridge Herziene versie Het geheim van de Schatkaart 2 1993 CNR 1e uitgave Leren en lachen 1 2001 Bridge Leren en lachen 2 2001 Bridge Leren en lachen 3 2001 Bridge Liedjes uit grootmoederstijd 1 2000 Bridge op band staat 2002 Liedjes uit grootmoederstijd 2 2000 Bridge op band staat 2002 Live 2002 Bridge Op bezoek bij 1990 CNR Videotheek uitgave Op bezoek bij 1998 Arcade Op bezoek bij 1995 geen geen kaft Op reis door America 1 2003 Bridge laatste uitgave Op reis door Europa 1 2000 Bridge Op reis door Europa 1 1998 Arcade 1e uitgave Op reis door Europa 2 2000 Bridge Op reis door Europa 3 2000 Bridge Op reis door Europa 4 2000 Bridge Op reis door Europa 5 2000 Bridge Op reis door Europa 6 2000 Bridge Op stap met 1986 CNR Videotheek uitgave Op stap met 1990 CNR CNR VIDEO 1991 Op stap met 1990 CNR CNR VIDEO 1992 Op zoek in America 1996 CNR 1e uitgave Op zoek in Las Vegas 1995 CNR 1e uitgave De verdwenen kroon 2000 Arcade Dubbelvideo Het geheim van de sleutel 2002 Bridge Dubbelvideo De Verzonken stad 1999 Arcade Dubbelvideo de huilende professor 1997 Arcade Dubbelvideo De reis door Amerika 1 2001 Bridge Dubbelvideo de reis door Amerika 2 2001 Bridge Dubbelvideo liedjes uit grootmoederstijd 1995 Arcade Dubbelvideo De Plaaggeest dubbelbox 2000 Bridge Dubbelvideo Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 25 augustus 2004 gepost Share 25 augustus 2004 gepost Dat is een hele grote collectie videobanden. Kun je de achterkant van 'De Verzonken Stad' deel 2 ook scannen? Link naar bericht Delen op andere sites
Mip 26 augustus 2004 gepost Share 26 augustus 2004 gepost tuurlijk ik zou erg trots zijn als ik dit allemaal had maar ik vind het wel erg ver gaan om hier je geld aan te besteden margoed..je meot het zelf weten he Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 26 augustus 2004 gepost Share 26 augustus 2004 gepost Zijn de videobanden 'De dromen met Bassie & Adriaan" nog te verkrijgen? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 26 augustus 2004 gepost Share 26 augustus 2004 gepost Zijn de videobanden 'De dromen met Bassie & Adriaan" nog te verkrijgen? Geen idee. Ik kocht ze destijds bij Boekenvoordeel en Bart Smit. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 augustus 2004 gepost Share 26 augustus 2004 gepost Zijn de videobanden 'De dromen met Bassie & Adriaan" nog te verkrijgen? http://www.clownbassie.nl/video.htm onderaan de pagina Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 26 augustus 2004 gepost Share 26 augustus 2004 gepost Zou deze videoband ook op dvd uitkomen? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten