wonderer 30 mei 2007 gepost Share 30 mei 2007 gepost Dit is echt schitterend: Eindexamen VMBO. Scroll eens naar vraag 7 Is dat niet enigszins... uh... een vooroordeel? Hoewel, het is wel waar natuurlijk. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 mei 2007 gepost Share 30 mei 2007 gepost Dit is echt schitterend: Eindexamen VMBO. Scroll eens naar vraag 7 Die was ik ook al ergens tegengekomen . Wat een vraag zeg, zeker voor een eindexamen... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 31 mei 2007 gepost Share 31 mei 2007 gepost Aardrijkskunde was echt niet normaal . Ik heb voor het eerst eens in het antwoordmodel gekeken en daarin staan dingen waar ze totaal niet naar vragen. Van iedereen trouwens gehoord dat ze het niet te maken vonden, dus dat scheelt wel iets. 1838 klachten bij LAKS, twee uur na het einde van het examen . Het zal wel een recordaantal worden voor dit examenjaar als het zo door gaat . Morgen nog Wiskunde en dan ben ik er eindelijk klaar mee ! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 2 juni 2007 gepost Share 2 juni 2007 gepost De examens zijn voorbij, lekker vakantie nu ! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 2 juni 2007 gepost Share 2 juni 2007 gepost De examens zijn voorbij, lekker vakantie nu ! Lekker. Je hebt het wel gehaald denk je? Afijn, ik ga komende week beginnen met de laatste tentamens. Jij dus vakantie Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 juni 2007 gepost Share 3 juni 2007 gepost [..]Lekker. Je hebt het wel gehaald denk je? Afijn, ik ga komende week beginnen met de laatste tentamens. Jij dus vakantie Ben wel geslaagd denk ik . Succes nog met je tentamens, nog eventjes doorzetten. Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 14 juni 2007 gepost Share 14 juni 2007 gepost nou ik ben geslaagd had t niet verwacht. allemaal 7 'ens en 1 zes. nou alleen het diploma nog. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 juni 2007 gepost Share 14 juni 2007 gepost nou ik ben geslaagd had t niet verwacht.allemaal 7 'ens en 1 zes. nou alleen het diploma nog. Proficiat ! Als ik voor 17:00u vandaag niet wordt gebeld ben ik geslaagd, moet wel lukken. Mijn puntenlijst krijg ik morgen pas... Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 juni 2007 gepost Share 15 juni 2007 gepost Geslaagd ! Je hebt wel een mooie tijd zo The Master. Eerst PSV kampioen, daarna VVV naar de eredivisie en dan zelf geslaagd. Affijn, gefeliciteerd, alle andere geslaagden ook trouwens. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 15 juni 2007 gepost Share 15 juni 2007 gepost [..]Je hebt wel een mooie tijd zo The Master. Eerst PSV kampioen, daarna VVV naar de eredivisie en dan zelf geslaagd. Affijn, gefeliciteerd, alle andere geslaagden ook trouwens. Dat van VVV boeit me nog niet zo heel erg. Het slagen is veruit het belangrijkste natuurlijk. Alhoewel dat niet zozeer onverwacht kwam en het kampioenschap van PSV uiteindelijk wel . Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 juni 2007 gepost Share 16 juni 2007 gepost Gefeliciteerd Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten