Spiny Norman 8 oktober 2023 gestart Share 8 oktober 2023 gestart Dit werd ergens vermeld als kwart inch, maar klopt dat wel?? Een tweede vraag die ik graag wil stellen is: is de diameter niet wat klein? Ik heb uiteindelijk zelf toch heel weinig tapes in handen gehad, dus commentaar is welkom! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
mcmurdyy 10 oktober 2023 gepost Share 10 oktober 2023 gepost (aangepast) Dit ziet eruit als 1 inch C-format.... Deze haspels werden vaak gebruikt voor korte bandjes... Ik zie op de ene staan dat ie 2 minuten duurt en de andere 4 minuten.... Dat kan zeker wel op deze haspels 10 oktober 2023 aangepast door mcmurdyy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 oktober 2023 gepost Share 10 oktober 2023 gepost (aangepast) What the, Married With Children, Stargate, Xena? Dit is voor mij ook nieuw en interessant. Misschien een kleine cart voor korte elementen? 'Generics', dan denk ik aan een korte verzamelband met de exterieur-shots die ze regelmatig gebruikten? Bij Stargate zie ik het ook staan. Gaaf wel. EDIT: iets raars. MWC eindigde op 9 juni 1997 (Gecanceld). Hoezo dan een spoel voor oktober '97? Hmmm. 10 oktober 2023 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 11 oktober 2023 gepost Auteur Share 11 oktober 2023 gepost Ah OK, het waren dus "trailers" zeg maar. Ik had geen idee, dat ze daarvoor kleine diameters hadden! De MCW tape is beschikbaar als je erin wilt duiken. Je moet alleen wel zelf regelen dat-ie afgespeeld wordt (NTSC)... De Xena-aflevering van rond die datum is later gecensureerd overigens. Maar die staat hier dus niet op. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 oktober 2023 gepost Share 11 oktober 2023 gepost MWC, want MCW is wat anders Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 11 oktober 2023 gepost Auteur Share 11 oktober 2023 gepost Wel ongeveer even oud. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 oktober 2023 gepost Share 11 oktober 2023 gepost 11 minuten geleden, Spiny Norman zei: Wel ongeveer even oud. Foei. No no. No. Nee. Nee nee nee. MCW eindigde in 1993. 1993 is geen 1997. Die Stargate-spoel lijkt hergebruikt te zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 11 oktober 2023 gepost Auteur Share 11 oktober 2023 gepost 2 hours ago, samba-boy said: Foei. No no. No. Nee. Nee nee nee. MCW eindigde in 1993. 1993 is geen 1997. Die Stargate-spoel lijkt hergebruikt te zijn. Ik ken echt geen significant verschil bedenken tussen 1993 en 1997, niet in de wereld, en niet wat we thuis hadden. Een muis aan de computer hooguit? Maar goed, M-W-C dus. Je mag de spot spoel waarschijnlijk wel hebben als het je genoeg interesseert. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 oktober 2023 gepost Share 12 oktober 2023 gepost (aangepast) 18 uur geleden, Spiny Norman zei: Ik ken echt geen significant verschil bedenken tussen 1993 en 1997, niet in de wereld, en niet wat we thuis hadden. Een muis aan de computer hooguit? Sega/Mega CD, CDi, CD-rom, Windows 95. Maar eerlijk is eerlijk, ik kwam een beetje nors over, probeerde cynisch grappig te zijn maar dat kwam niet lekker uit de verf. Excusez. Als jij zo'n spoel en dan vooral die van Married With Children kan regelen, dan graag, wel benieuwd naar nu 12 oktober 2023 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 12 oktober 2023 gepost Auteur Share 12 oktober 2023 gepost Tegen de tijd dat dat in je huiskamer stond was je toch al gauw die paar jaar verder. USB had je ook nog kunnen noemen maar dan had ik hetzelfde gezegd. Windows '95, ja, in theorie. Het duurde even, en je moest vaak van diskette wisselen, maar ja, het was niet onmogelijk: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.