Spiny Norman 16 september 2023 gestart Share 16 september 2023 gestart Vraagje. Weet iemand, of deze film ooit Nederlands is ingesproken? Op wikipedia staat bv. een hele stemmencast gespecificeerd, maar ik kan daar geen enkel bewijs voor vinden. Zo gauw even ook geen koopvideo (de DVD is Engels met ondertitels). EYE en B&G hebben weinig/geen informatie. Heeft iemand toevallig momenteel Disney +? Dat is de laatste bron van informatie, die nog iets kan toevoegen. (Voor sommige situaties wil je wel eens een ingesproken versie hebben.) Grappig feitje. Deze film heeft een toegift (post (end) credit sequence). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 19 september 2023 gepost Share 19 september 2023 gepost (aangepast) On 9/16/2023 at 11:13 AM, Spiny Norman said: Vraagje. Weet iemand, of deze film ooit Nederlands is ingesproken? Op wikipedia staat bv. een hele stemmencast gespecificeerd, maar ik kan daar geen enkel bewijs voor vinden. Zo gauw even ook geen koopvideo (de DVD is Engels met ondertitels). EYE en B&G hebben weinig/geen informatie. Heeft iemand toevallig momenteel Disney +? Dat is de laatste bron van informatie, die nog iets kan toevoegen. (Voor sommige situaties wil je wel eens een ingesproken versie hebben.) Grappig feitje. Deze film heeft een toegift (post (end) credit sequence). 19 september 2023 aangepast door RM Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 19 september 2023 gepost Auteur Share 19 september 2023 gepost Inderdaad, ik had zelf moeten bijwerken maar Disney heeft wel een Nederlandstalige versie. Tikje verbazingwekkend dat die nooit als zodanig op VHS of DVD is geweest, maar goed. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.