kyhwise 11 juli 2023 gestart Share 11 juli 2023 gestart Ik heb een photoplay 2000 van iemand gekregen. Deze is niet meer compleet. De oorspronkelijke monitor zit er wel nog in. Ik wil deze nu gebruiken met een pc waar groovyarcade op draait. Ik heb een eigenaardig gedrag van de monitor. Als ik de pc start moet ik steeds een 5-tal minuten wachten. De monitor blijft zo lang zwart. Bij het openen van de kap over de monitor wordt een schakelaar uitgeschakeld als veiligheid. Als ik na die 5 minuten deze schakelaar een paar keer snel na elkaar uit en aan zet, krijg ik plots perfect beeld. Dit moet ik steeds weer doen als ik een dag of zo later alles weer opstart. Heeft iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn? Hoe ik dit kan troubleshooten? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
blanka 11 juli 2023 gepost Share 11 juli 2023 gepost Begin eens te testen wat ie doet als je de schakelaar omzeilt, dus gewoon doorverbinden. Wel oppassen dan! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kyhwise 12 juli 2023 gepost Auteur Share 12 juli 2023 gepost Dit geeft geen verschil. Die schakelaar zelf werkt correct. Het is alsof de monitor een tijd onder stroom moet staan en dan pas wil hij werken na wel kort na elkaar een paar keer de stroom weg te nemen en terug aan te zetten. Als ik na 5 minuten die stroom onderbreek, hoor ik het scherm zo'n typisch ontladend geluid maken en zie ik op het scherm een lichte gloed samentrekken naar het midden van het scherm. Onderbreek ik die stroom vroeger, dan gebeurt er niks. Hoor ik niks en zie ik niks. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
blanka 13 juli 2023 gepost Share 13 juli 2023 gepost Condensatorprobleempje? Zie je er die lekken/bol staan? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kyhwise 13 juli 2023 gepost Auteur Share 13 juli 2023 gepost Thanks! Ik zal eens checken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.