Vance 9 mei 2023 gestart Share 9 mei 2023 gestart Hallo allemaal, Bij deze de aankondiging dat de (inmiddels bekende) Schagense Retro gamedag dit jaar op zondag 12 november plaats gaat vinden. Het concept is welbekend: lekker informeel gamen op systemen van weleer. En ondanks alle prijsverhogingen om ons heen, is ook dit jaar de entree weer gratis. Tussen 11:00 en 17:00 uur is de kantine van Vonk Schagen weer de plek waar wij lekker los kunnen gaan. En er is voldoende ruimte om je eigen systemen mee te nemen (en aan te sluiten). Afijn, een groot deel van jullie kent de opzet Wij maken er weer een geslaagde dag van, hopelijk tot 12 november in Schagen! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 mei 2023 gepost Share 9 mei 2023 gepost Gezellig, nu al weer zin in! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 11 mei 2023 gepost Share 11 mei 2023 gepost Ik ben er ook weer bij Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 mei 2023 gepost Share 11 mei 2023 gepost (aangepast) JAAAAA 11 mei 2023 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 21 mei 2023 gepost Share 21 mei 2023 gepost Veel plezier! Leuk plakaat trouwens! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 mei 2023 gepost Share 21 mei 2023 gepost 6 uur geleden, PeterNC zei: Veel plezier! Leuk plakaat trouwens! Kom je dit jaar ook? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Vance 21 mei 2023 gepost Auteur Share 21 mei 2023 gepost 18 uur geleden, PeterNC zei: Veel plezier! Leuk plakaat trouwens! Dankjewel. En de poster heeft dit jaar Dorks Dilemma als achtergrond. Een spel dat ik in 1986 heb leren kennen op de Commodore 16 van een vriend van mij. Ik speel het nog regelmatig op de PS Vita, blijft een geinige game. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 22 mei 2023 gepost Share 22 mei 2023 gepost (aangepast) Ik ben er niet bij. Ik kom in september naar NL vanwege een familieverplichting. Daarmee vervallen mijn gebruikelijke mei/juni en november/december reizen naar NL. 22 mei 2023 aangepast door PeterNC Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kevin81 30 mei 2023 gepost Share 30 mei 2023 gepost Leuk! Ik neem deze sterk in overweging Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kevin81 12 oktober 2023 gepost Share 12 oktober 2023 gepost Op 9-5-2023 om 14:29, Vance zei: er is voldoende ruimte om je eigen systemen mee te nemen (en aan te sluiten). Vraagje van de nieuweling Als ik iets mee wil nemen, kan ik dat dan het beste van tevoren laten weten, of is het een kwestie van neem maar mee en het komt wel goed ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 oktober 2023 gepost Share 14 oktober 2023 gepost Op 12-10-2023 om 15:16, kevin81 zei: Vraagje van de nieuweling Als ik iets mee wil nemen, kan ik dat dan het beste van tevoren laten weten, of is het een kwestie van neem maar mee en het komt wel goed ? Ik zou het even melden aan @Vance, maar het komt ook wel goed. Als je een beetje op tijd komt dan kunnen we rekening met je houden en kun je je bij het Retroforumclubje voegen (als je dat wil natuurlijk ) Er zijn namelijk ook andere mensen die iets meenemen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Vance 15 oktober 2023 gepost Auteur Share 15 oktober 2023 gepost Ja, er is genoeg plek, dus helemaal geen probleem wanneer je e.e.a. meeneemt @kevin81 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kevin81 24 oktober 2023 gepost Share 24 oktober 2023 gepost @djkoelkast @Vance Bedankt voor jullie reactie! Helemaal helder, ik zorg dat ik er bijtijds ben. Ik heb niet veel mee hoor, alleen een (klein) TV'tje, een NES en een Everdrive met wat public domain games Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 oktober 2023 gepost Share 24 oktober 2023 gepost Evengoed heel leuk, want in de hoek waar Retroforum zit hebben we nooit een NES staan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Donald 12 november 2023 gepost Share 12 november 2023 gepost (aangepast) Het was weer een gezellige middag, dit doen we volgend jaar weer over 12 november 2023 aangepast door Donald Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Beholder 13 november 2023 gepost Share 13 november 2023 gepost Ik sluit mij bij Donald aan. Fijne organisatie en heel veel enthousiasme. Bedankt! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Vance 13 november 2023 gepost Auteur Share 13 november 2023 gepost Was weer leuk om te organiseren, geen vraag of volgend jaar weer maar wel wanneer. De wijkvereniging stelt haar agenda aan het begin van het jaar op, ik reken erop dat het dan weer een najaarsactiviteit wordt. Natuurlijk laat ik weten wanneer het weer zover is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 november 2023 gepost Share 13 november 2023 gepost Was weer gaaf! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 november 2023 gepost Share 13 november 2023 gepost Leuk dat we er meteen nieuwe users bij hebben, wees welkom! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kevin81 13 november 2023 gepost Share 13 november 2023 gepost Ik kan me ook alleen maar overal bij aansluiten. Was echt top! @Vance bedankt voor de organisatie, @djkoelkast bedankt voor het ontvangst en verder sowieso volgend jaar weer =] Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 november 2023 gepost Share 14 november 2023 gepost 9 uur geleden, kevin81 zei: Ik kan me ook alleen maar overal bij aansluiten. Was echt top! @Vance bedankt voor de organisatie, @djkoelkast bedankt voor het ontvangst en verder sowieso volgend jaar weer =] Nice, leuk dat je er was! En tof om te zien dat er toch nog nieuwe mensen aansluiten bij ons kleine vaste clubje. Uitbreiding is altijd welkom, wij zijn er uiteindelijk ook allemaal maar in komen rollen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.