korneelbeirnaer 5 mei 2023 gestart Share 5 mei 2023 gestart Mijn touchscreen werkt niet , heb deze gekocht en toen werkte ie perfect. Voor het transport zei ze dat ik beter de pc eruit haalde. Nu heb ik alles terug aangesloten (zeker juist) Alles start op en werkt , ook mijn beeld. Juist kan ik niets aanraken. Weet er iemand wat er fout kan zijn. Alvast bedankt voor jullie reactie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
korneelbeirnaer 5 mei 2023 gepost Auteur Share 5 mei 2023 gepost Het gaat over een photoplay silverball. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 mei 2023 gepost Share 5 mei 2023 gepost Waarschijnlijk biosinstellingen, die staan in de handleiding. Overigens is Silverball géén Photoplay, maar een machine van TAB. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
korneelbeirnaer 5 mei 2023 gepost Auteur Share 5 mei 2023 gepost Dank u, voor je bericht. Maar heb daar spijtig genoeg geen handleiding van. En vooraf werkte die wel perfect, dan moet ik normaal toch niets veranderen. Of heb ik het mis. Sorry, maar ik ken niet zoveel van computers en dergelijke. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 mei 2023 gepost Share 5 mei 2023 gepost Ik weet niets van de Silverball. Misschien heb je de touchscreen in de verkeerde poort. Of is de biosbatterij leeg en onthoudt 'ie geen instellingen als de stekker uit het apparaat is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.