gvdg 16 januari gepost Share 16 januari gepost Ik ben lekker bezig geweest met het goed werkend krijgen van FLEX 3.0.1 op mijn LABBUS system. Alles werkt nu naar behoren. Het laatste grote struikel blok was het schrijven. De driver was iets te groot geworden. Na inbouw van controlle van het einde (en verwijderen van debug code) ging het allemaal goed. Ik gebruik 2 GoTek's en die geven na geselekteerd te zijn direkt een READY signaal af. Maar met floppies moet eerst de motor op toeren komen en 3.5 inch disks geven al helemaal geen ready meer af. Dus (zie foto) een one shot gevoed met de index puls en het ready signaal naar de 8877 gevoerd (spoortje doorgekrast van pin 34 - floppy connector) Nu moest de driver aangepast worden om die vertraging op te vangen. Ook dat werkt naar behoren -ook in de bootrom met LABSBUG. Nu nog zien dat ik het formateren van floppies werkend krijg. Wijnand, het lange draadje aan de onderkant maakt de gemiste verbinding van het density signaal naar de 8877. Groetjes, Gerard. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.