Marike 25 december 2022 gestart Share 25 december 2022 gestart Hoi, Via Google kom ik hier terecht. Ik wil een diorama/kijkdoos maken van een oude tv. Dus beeldbuis eruit en dan iets van plexiglas ervoor. Maar ik ben nog maar net begonnen en stuit nu al op een probleem... hoe maak ik 'm open Ik de vier schroeven aan de achterkant eruit maar verder ben ik nog niet gekomen. Het merk staat in de titel van dit bericht. Ik zie ook helemaal geen "open" naad ofzo waar ik een schroevendraaier tussen kan steken. Het lijkt me niet slim om buiten een baksteen door het scherm te gooien dus andersom werken Afijn wie weet wat ik moet doen? Groet Marike Hazenberg Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marike 25 december 2022 gepost Auteur Share 25 december 2022 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 27 december 2022 gepost Share 27 december 2022 gepost Tja, mogelijk kun je het hier proberen: https://forum-mfbfreaks.nl/index.php Hoewel je ergens dan wel een soort toerist bent, eenmaal geholpen kom je niet meer terug. Toch snap ik het wel, ik heb af en toe ook wel eens zoiets bij de hand gehad. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.