Spiny Norman 22 december 2022 gestart Share 22 december 2022 gestart Tenminste "bingo-generator" is het enige dat ik ervan kan maken. Weinig over te vinden op internet. (Er is geen fanclub van bingospelers blijkbaar... ) Stond bij de kringloop. Gewoon uit interesse heb ik een paar foto's gemaakt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 december 2022 gepost Share 22 december 2022 gepost Grappig, met die 'snowball' kun je blijkbaar een random seed zetten en dan is het verder eigenlijk gewoon een mechanische randomizer. En toch iets van geheugen, want er is een 'recall last number'. Mooi ook die OGNIB-letters haha Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 23 december 2022 gepost Auteur Share 23 december 2022 gepost En er lijkt een audiocomponent bij betrokken te zijn. De getallen voorlezen lijkt me te hooggegrepen voor die tijd (welke dat ook is). Dus ik vermoed dat er een enorm nostalgisch, 8-bit geluidseffect uitkwam. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 december 2022 gepost Share 23 december 2022 gepost Piepjes waarschijnlijk? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 december 2022 gepost Share 24 december 2022 gepost Op 22-12-2022 om 02:36, Spiny Norman zei: Tenminste "bingo-generator" is het enige dat ik ervan kan maken. Weinig over te vinden op internet. (Er is geen fanclub van bingospelers blijkbaar... ) Ik denk dat die fanclubs er wel zijn, maar dat de leden van een zekere leeftijd zijn en geen eigen internet community’s hebben . En in die bingozalen gebruiken ze natuurlijk altijd de klassieke tralie-bol met draaihendeltje (van die hamster loopradjes met pingpongballetjes erin). Wel een leuke retro machine! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.