T4600C 19 december 2022 gestart Share 19 december 2022 gestart Ik heb een aantal prachtige Super 8 camera's, ben helemaal weg van motion picture film. Dit jaar was ik bij een evenement in Berlijn waarnaar ik mijn Canon Electronic Auto Zoom 1014 mee had genomen met 4 Super 8 cassettes. Het idee was om Super 8 samen te voegen met virtuele realiteit beelden van dezelfde gemeenschap. Volgens mij is dat aardig gelukt, samen met wat digitale beelden en Mamiya 645 fototoestel. De film stocks voor super 8 waren Vision3 50D en 500t, fototoestel had Portra/Cinestill 800 pushed naar 1600. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Minuteman 20 december 2022 gepost Share 20 december 2022 gepost Heel gaaf dit, wat een voorbereiding en werk zal het geweest zijn. Analoog heeft iets dat maar moeilijk te reproduceren is. Waar heb je de cassettes eigenlijk laten processen en scannen ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T4600C 20 december 2022 gepost Auteur Share 20 december 2022 gepost 5 hours ago, Minuteman said: Heel gaaf dit, wat een voorbereiding en werk zal het geweest zijn. Analoog heeft iets dat maar moeilijk te reproduceren is. Waar heb je de cassettes eigenlijk laten processen en scannen ? De films waren ontwikkeld en gescand bij https://super8.nl/ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.