Spiny Norman 26 oktober 2022 gestart Share 26 oktober 2022 gestart https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-en-foto/videospelers/m1864043797-scotch-vcr-45-analoge-videoband-luxe-versie TELEAC COMPUTERCURSUS (?) https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-en-foto/videospelers/m1897689542-scotch-uca-20s-video-u-matic-cassette-of-quadruplex-video Schoolopname Woerden?? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 oktober 2022 gepost Share 27 oktober 2022 gepost Die eerste lijkt me tof (als het er nog op staat), maar met zo'n vraagprijs (en het ontbreken van recorders) is dit natuurlijk niet interessant. Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 27 oktober 2022 gepost Auteur Share 27 oktober 2022 gepost Nee 't is allemaal best een drempel. Maar toch opmerkelijk wat er soms allemaal voorbij komt! Link naar bericht Delen op andere sites
Minuteman 27 oktober 2022 gepost Share 27 oktober 2022 gepost Ach, ik zie zoveel voorbij komen. 2 maanden geleden nog veel materiaal van Zaan tv en vorige week van Omroep Utrecht, jaren 80, 90 en soms nog van daarvoor. Ik stond onlangs nog letterlijk naast 10 grote rolcontainers (van die grote op 4 wielen) die klaar stonden om vernietigd te worden. Heb nog wat kunnen redden maar daar is geen houden aan en bovendien ben je met het bezit van het medium nog geen rechthebbende van het materiaal. Die 2 reels staan al een tijdje op MP maar inderdaad zoals al gezegd is het ontbreken van de machines (en voornamelijk ook kennis) vaak een probleem. Ik probeer zoveel mogelijk te digitaliseren voordat de banden definitief stuk zijn en daarbij zet ik lang niet alles online vanwege copyright claims ed. Het digitaliseren heb ik inmiddels aardig onder de knie gekregen al maak ik mij geen illusies. Mensen die dit voor hun professie doen weten het allemaal nog veel beter dan ik. Kwaliteit is soms nog verbazend goed, kijk eens naar deze Umatic tape en de hoeveelheid detail dat er nog in zit. De video heeft wel een verloop van belichting, ik had hem eigenlijk wat bij moeten regelen maar goed. Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 27 oktober 2022 gepost Auteur Share 27 oktober 2022 gepost Nog ouder zelfs ook?? Alleen de labels op die ene tape kan ik echt niet direct aan een situatie koppelen. "Natuurkunde Woerden Schaap 1980"?? Link naar bericht Delen op andere sites
Integra 27 oktober 2022 gepost Share 27 oktober 2022 gepost Wat een flapdrol, die verkoper... Quote SCOTCH VCR 45 analoge videoband luxe versie Nix luxe versie... Goedkope versie! 99% zeker trouwens dat het IVC is! Quote SCOTCH UCA 20s Video U-Matic Cassette of Quadruplex Video Nix Umatic, Lijkt ook geen quad. Wederom een standaard tape. Kan niet goed zien of het 1 of 2 inch is, maar het lijkt 1 inch. Aannemelijk IVC, maar kan ook op een C- format gebruikt zijn (al moet je dat niet willen, slecht voor de koppen) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 oktober 2022 gepost Share 28 oktober 2022 gepost Hahahaha! Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 28 oktober 2022 gepost Auteur Share 28 oktober 2022 gepost (aangepast) OK, déze dan? https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-en-foto/videospelers/m1892677483-sony-helical-scan-video-tape-test-band-v-30h Dezelfde verkoper heeft ook dit nog: https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-en-foto/videospelers/m1892677503-sbc423philips-cleaning-cassette-vcr-video-video2000 Ook zéééééér goedkoop geprijsd... ! 28 oktober 2022 aangepast door Spiny Norman Link naar bericht Delen op andere sites
Integra 28 oktober 2022 gepost Share 28 oktober 2022 gepost 21 minuten geleden, Spiny Norman zei: OK, déze dan? https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-en-foto/videospelers/m1892677483-sony-helical-scan-video-tape-test-band-v-30h Dezelfde verkoper heeft ook dit nog: https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-en-foto/videospelers/m1892677503-sbc423philips-cleaning-cassette-vcr-video-video2000 Die eerste is een EJAI tape... gegarandeerd kleven en machine slopen! (eerst bakken, dan heb je een kans) Die tweede is een serieuze koppensloper! Link naar bericht Delen op andere sites
Minuteman 28 oktober 2022 gepost Share 28 oktober 2022 gepost Die testtape kan ik mij nog wel wat bij voorstellen, die zijn best zeldzaam. Die 'cleaningtape' zou ik nooit gebruiken, net schuurpapier die dingen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 28 oktober 2022 gepost Share 28 oktober 2022 gepost Quote let op: misschien al verkocht Dit staat vervolgens letterlijk bij die testband in de advertentie Dit is toch geen handel doen zo. Heerlijk, weer. En omdat we volgende week, als deze advertentie weg is, toch niet meer weten waar het over gaat, nog even een mirror van de afbeeldingkies: Link naar bericht Delen op andere sites
Integra 28 oktober 2022 gepost Share 28 oktober 2022 gepost 18 minuten geleden, Minuteman zei: Die testtape kan ik mij nog wel wat bij voorstellen, die zijn best zeldzaam. Die 'cleaningtape' zou ik nooit gebruiken, net schuurpapier die dingen. Geloof me, je kunt er niets mee.... Die is al lang niet meer op spec en bovendien, elke keer als je 'm wil draaien: eerst 2 weken in de oven! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 oktober 2022 gepost Share 29 oktober 2022 gepost Dit is ook een mooie https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-en-foto/videospelers/m1892677525-vhs-monteren-met-video-cassettte Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 oktober 2022 gepost Share 30 oktober 2022 gepost Kopie van U-matic, 21 mei 91, en dan RUW MATERIAAL er op plakken... Tsja. Link naar bericht Delen op andere sites
mcmurdyy 30 oktober 2022 gepost Share 30 oktober 2022 gepost (aangepast) 3 uur geleden, samba-boy zei: Kopie van U-matic, 21 mei 91, en dan RUW MATERIAAL er op plakken... Tsja. Kan goed zijn dat umatic de bron was en deze vhs bedoeld voor de montage (evt met TC in beeld).. dan klopt de term ruw materiaal gewoon… 30 oktober 2022 aangepast door mcmurdyy Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 november 2022 gepost Share 5 november 2022 gepost Oh maar dáár twijfel ik ook zeker niet aan, maar ik vind het zo'n goedkope sticker. Kweenie. Specificeer dan een beetje denk ik dan, maar misschien denk ik te moeilijk Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 7 november 2022 gepost Auteur Share 7 november 2022 gepost Beschimmeld umatic bandje, wie biedt? https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-en-foto/videospelers/m1892677565-schotch-uca40-videocassette-in-plastic-box Link naar bericht Delen op andere sites
Minuteman 7 november 2022 gepost Share 7 november 2022 gepost O, wow. Doe die maar in de kliko. Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 7 november 2022 gepost Auteur Share 7 november 2022 gepost Nou... misschien kunnen ze er nog antibiotica van maken? Link naar bericht Delen op andere sites
Integra 7 november 2022 gepost Share 7 november 2022 gepost Die tape is prima speelbaar te maken hoor. Maar dat is enkel de moeite als er iets echt boeiends op staat. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 november 2022 gepost Share 8 november 2022 gepost Op 7-11-2022 om 12:46, Spiny Norman zei: Beschimmeld umatic bandje, wie biedt? https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-en-foto/videospelers/m1892677565-schotch-uca40-videocassette-in-plastic-box Dit noem ik eerder 'Ewwww'-matic: Link naar bericht Delen op andere sites
RM 12 november 2022 gepost Share 12 november 2022 gepost (aangepast) Je hebt hem toch niet gekocht he?! 12 november 2022 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 november 2022 gepost Share 12 november 2022 gepost Voor behoud van het topic is het beter om even screenshots te maken naast de link, die links verlopen, de screenshots niet, ik denk dat dat dit is Link naar bericht Delen op andere sites
T4600C 23 november 2022 gepost Share 23 november 2022 gepost Zijn cleaning tapes af te raden in het algemeen? Link naar bericht Delen op andere sites
Integra 23 november 2022 gepost Share 23 november 2022 gepost 7 minuten geleden, T4600C zei: Zijn cleaning tapes af te raden in het algemeen? ja! Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 7 februari 2023 gepost Auteur Share 7 februari 2023 gepost Prachtige koffer! (En oh ja, er zit ook nog een ampex mastertape in die je gratis erbij krijgt!) https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-en-foto/filmrollen/m1937953591-filmspoel-videospoel-koffer Link naar bericht Delen op andere sites
Integra 7 februari 2023 gepost Share 7 februari 2023 gepost Da's vrijwel zeker een Quad tape Link naar bericht Delen op andere sites
Minuteman 7 februari 2023 gepost Share 7 februari 2023 gepost Ik weet er nog wel wat te vinden. (snipje uit een video die ik genomen heb in een warenhuis) Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 7 februari 2023 gepost Auteur Share 7 februari 2023 gepost Maar afspelen, om te zien of er überhaupt iets van waarde op staat, wie/waar zou dat nog kunnen? Link naar bericht Delen op andere sites
Integra 7 februari 2023 gepost Share 7 februari 2023 gepost 17 minuten geleden, Spiny Norman zei: Maar afspelen, om te zien of er überhaupt iets van waarde op staat, wie/waar zou dat nog kunnen? Ik Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 7 februari 2023 gepost Auteur Share 7 februari 2023 gepost Opschepper! Maar ja, ik vroeg er dan ook naar! Link naar bericht Delen op andere sites
Integra 7 februari 2023 gepost Share 7 februari 2023 gepost 24 minuten geleden, Spiny Norman zei: Opschepper! Sorry! Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 7 februari 2023 gepost Auteur Share 7 februari 2023 gepost Maar - geheel andere vraag! - kan er ook iemand sepmag afspelen? Link naar bericht Delen op andere sites
Integra 7 februari 2023 gepost Share 7 februari 2023 gepost 11 minuten geleden, Spiny Norman zei: Maar - geheel andere vraag! - kan er ook iemand sepmag afspelen? Mijn conculega: Artisan Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 8 februari 2023 gepost Auteur Share 8 februari 2023 gepost 10 hours ago, Integra said: Mijn conculega: Artisan Ja, maar die zullen het vast niet gratis uit nieuwsgierigheid doen... toch? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten