Bluekangaroo 2 augustus 2022 gestart Share 2 augustus 2022 gestart Ik heb genoten van de TV-serie Dwars door de Lage Landen. van onze Belgische vrienden olv Arnout Hauben. Zeer informatief en vermakelijk Dat smaakte naar meer... Ik heb bij NPO start nog de vorige serie kunnen vinden en downloaden: Dwars door de Middellandse zee meer helaas niet... Heeft iemand oudere series opgenomen zoals: - Rond de Noordzee - Dwars door Belgie - De helden van Arnout - Ten Oorlog (De serie Ten Oorlog 2 heb ik inmiddels kunnen aanschaffen. ook weer zeer informatief en vermakelijk) Ik ben benieuwd Theo Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bluekangaroo 17 augustus 2022 gepost Auteur Share 17 augustus 2022 gepost niemand? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 17 augustus 2022 gepost Share 17 augustus 2022 gepost Ik moet zeggen dat ik hier nog nooit iets van heb gezien of gehoord Zijn het reisprogramma’s die door West-Europa gaan of is het gerelateerd aan een slag in de Tweede Wereldoorlog? (alleen even heel snel gegoogled naar een paar titels, niet echt nagelezen & gaf weinig uitsluitsel) Zowel reisprogramma’s als de Tweede Wereldoorlog boeien mij wat dat betreft juist wel, dus als je iets meer uitleg kan geven wat het nou eigenlijk is? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bluekangaroo 3 september 2022 gepost Auteur Share 3 september 2022 gepost Beste Space invader, Ik heb inmiddels een aantal series maar lang niet alles. Zeer interessante docu's op een heel vermakelijke manier gebracht. Ik heb inmiddels de de docus over de tweede wereldoorlog. Uit 2015. Zeer de moeite waard. Het zijn 10 afleveringen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.