Lennert 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost Het leukste van B100 vind ik, de scenes dat B100 "probeert" te rennen. Ik heb echt nog nooit iemand zo suf zien rennen Noem eens een bepaalde scene want ik heb geen concreet beeld voor me. Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost Ik bedoel gewoon hoe B100 rent, is niet aan een scene gebonden. Ik kan er wel een noemen, de aflevering in de Reis door Europa, de aflevering in Wales, waar hij achter dat kleine boemeltreintje aanrent. Hilarisch Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost Ik bedoel gewoon hoe B100 rent, is niet aan een scene gebonden. Ik kan er wel een noemen, de aflevering in de Reis door Europa, de aflevering in Wales, waar hij achter dat kleine boemeltreintje aanrent. Hilarisch Owja, idd dat ziet er niet uit Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost In de Amerika-seie laat *B100* steeds het klepje van de telefoon dichtklappen op zijn hand. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost In de Amerika-seie laat *B100* steeds het klepje van de telefoon dichtklappen op zijn hand. 0w, ik dacht juist dat z'n kleppie zo warm was geworden door de zon onder 't bellen... Maar nu je 't zegt kan 't idd ook kloppen dat z'n hand tussen het kleppie zit! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost Ja dat grapje dat *B100* steeds zijn hand tussen het klepje van de telefoon krijgt is erg grappig. Soortgelijke grapjes zijn alleen ook al in eerdere series verwerkt, zoals bij het geheim van de schatkaart, dat *b2* zijn hand tussen de autodeur krijgt en bij de verdwenen kroon dat *b2* zijn hand bezeerd als hij iets vastpakt in de duikboot Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost Ja dat grapje dat *B100* steeds zijn hand tussen het klepje van de telefoon krijgt is erg grappig. Soortgelijke grapjes zijn alleen ook al in eerdere series verwerkt, zoals bij het geheim van de schatkaart, dat *b2* zijn hand tussen de autodeur krijgt en bij de verdwenen kroon dat *b2* zijn hand bezeerd als hij iets vastpakt in de duikboot Ja dat stukje dat *b2* zijn hand tussen de deur krijgt in het Geheim van de Schatkaart vind ik wel Héél nep eruit zien! Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost In e Amerika-serie zegt *B100* *B100* Dan wordt je bedankt. au! bedacht Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 5 oktober 2004 gepost Share 5 oktober 2004 gepost Alleen heeft B100 wel een beetje een traag reactievermogen, want tussen de klap en de AU zit een dikke seconde Link naar bericht Delen op andere sites
bee2 6 oktober 2004 gepost Share 6 oktober 2004 gepost Dit vond ik toch één van de beste B100 momenten : *baron* Hij die gaat zegen vieren groeten u !!! (Heel erg opgewekt) *B100* En hij die moe wordt van die man groeten u ook ... (Zuchtend) Simpel, maar hilarisch ! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost en bij de Reis door Amerika als de boeven in Las Vegas zijn heeft Harry eten gejat uit de keuken van een restaurant. Ik vind dat zo grappig als *B100* dan op die worst bijt en zijn tanden bijna breekt Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost en bij de Reis door Amerika als de boeven in Las Vegas zijn heeft Harry eten gejat uit de keuken van een restaurant. Ik vind dat zo grappig als *B100* dan op die worst bijt en zijn tanden bijna breekt *harry* : 0w, ja... Ik was nog vergeten te zeggen dat het eerst even moet ontdooien... (iets in die trant) Link naar bericht Delen op andere sites
B-101 4 januari 2005 gepost Share 4 januari 2005 gepost dat b100 met zijn auto in die boom staat zo nep en tog vet lachuh en de speedboad met harry Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 4 januari 2005 gepost Share 4 januari 2005 gepost Vind het ook leuk als *B100* z'n telefoon dichtklapt op zijn vingers. Link naar bericht Delen op andere sites
jordy 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost B100 Als duiker was ook leuk !!! Link naar bericht Delen op andere sites
sjoerdz 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost Ik vind het ook leuk als hij in Luxemburg die steen op z'n knar krijgt. *B100* : Ik voel dat ze in de buurt zijn, ik voel het, ik voel het (krijgt steen op z'n hoofd) ik voel het. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost Ik vind het ook leuk als hij in Luxemburg die steen op z'n knar krijgt. *B100* : Ik voel dat ze in de buurt zijn, ik voel het, ik voel het (krijgt steen op z'n hoofd) ik voel het. Net zo als in België met die zak balast. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost Het leukst vind ik B100 in Portugal als hij dronken wordt en als hij in die ton zit . Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 15 januari 2005 gepost Share 15 januari 2005 gepost Het leukst vind ik B100 in Portugal als hij dronken wordt en als hij in die ton zit . Ja, die is ook gaaf! Als-ie net doet dat hij zijn antwoordapparaat inspreekt... hoor *baron* bulderen aan de andere kant van de lijn! Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 januari 2005 gepost Share 15 januari 2005 gepost [..]Ja, die is ook gaaf! Als-ie net doet dat hij zijn antwoordapparaat inspreekt... hoor *baron* bulderen aan de andere kant van de lijn! *B100* ik wil op dit moment niet gestoord worden TUUT TUUT TUUT TUUT TUUT whahahaahahah *baron* stommeling...... Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 15 januari 2005 gepost Share 15 januari 2005 gepost Het leukst vind ik B100 in Portugal als hij dronken wordt en als hij in die ton zit . Vooral die blooper daarvan is geniaal! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 januari 2005 gepost Share 16 januari 2005 gepost [..]Vooral die blooper daarvan is geniaal! Die ken ik niet, ik heb de DVD niet, wat gebeurde er dan ? Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 16 januari 2005 gepost Share 16 januari 2005 gepost [..]Die ken ik niet, ik heb de DVD niet, wat gebeurde er dan ? *B100* zit dan in een ton en dan gaat het deksel van de ton er af of zo iets. Vind ik ook een leuke blooper. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost wat ik ook een leuke scene vind als die z'n woede afreageert op die telefoon en op de baron van: *B100* dan weer hierheen dan weer daarheen ik krijg wat van die man probeert telefoon kapot te maken in europa Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Die scene op Curacao waar *bas* en *adriaan* die brief vinden en ze naar de auto hollen waar B100 ze in de gaten houdt en vervolgens ziet dat *japie* in zijn auto stapt vind ik ook erg leuk: *B100* Die 2 komen hier naartoe rennen zouden ze me gezien hebben? AU, die cactus! Oooooh, ik heb ook altijd pech! *japie* Ze komen naar me toe die twee. Gossie! Die twee hebben me gezien, wegwezen Japie en snel! *bas* Adriaan snel! Z'n motor wil niet starten! *adriaan* Rennen Bassie die grijpen we! *B100* Waar rennen die nou naartoe? *japie* Ze komen naar me toe die twee en die wagen start niet. Oh gossie! *adriaan* Bassie rennen! *bas* Ja ik zit vlak achter je? *B100* Ze rennen naar die kerel die in die auto zit die niet wil starten.Wat doet die kerel NOU?? DIE STAPT IN MIJN AUTO!! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost haha... jaaaaa die is zo goed Ook bij aflevering 2 van Amerika als de Baron met zn verrekijker Bassie en Adriaan beneden bij het zwembad ziet lopen en dan zegt dat B100 en Harry hen moeten volgen. Dan zie je B100 echt zo heel raar weglopen. Met eerst drie van die sprongetjes Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost ook vind ik deze goed: op cucaçoa *baron* dadadadadadadadadaadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *B100* wat zegt de baas? *harry* dadadadadadadadadaadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *B100* ja dat versta ik ook wel maar wat bedoelt ie? *baron* DAAR LOPEN ZE!! Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Dat is toch juist die scene met die verrekijker waar MarsM het voor jou over had? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost eigenlijk wel ja... maar dat stukje wat ik grappig vond kwam daarna Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost eigenlijk wel ja... maar dat stukje wat ik grappig vond kwam daarna sorry dan neemt u mij niet kwalijk... Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost eigenlijk wel ja... maar dat stukje wat ik grappig vond kwam daarna Die kop van B100 in die andere scene dat hij in de lach schiet is anders ook enorm lachwekkend Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 17 februari 2005 gepost Share 17 februari 2005 gepost ik vind de scene met b100 leuk als ze in de serie van Amerika zonder benzine komen te staan en de baron tegen harry zegt dat ie benzine moet gaan halen, en hij tegen de baron zegt: ja laat b100 dat doen, ik heb de hele tijd al gereden, eerst lachte b100, maar dan betrekt zijn hoofd Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost ik vind de scene met b100 leuk als ze in de serie van Amerika zonder benzine komen te staan en de baron tegen harry zegt dat ie benzine moet gaan halen, en hij tegen de baron zegt: ja laat b100 dat doen, ik heb de hele tijd al gereden, eerst lachte b100, maar dan betrekt zijn hoofd Komt *B100* de volgende dag terug: *baron* Hé, wie hebben we daar? *harry* B100? *baron* B100, waar bleef jij zo lang? *B100* Ik denk dat ik in slaap gevallen ben baas. *baron* En weet jij wat ik denk? *B100* Nee baas? *baron* Ik denk dat ik jou een enorme oplawaai ga geven !!! Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]Komt *B100* de volgende dag terug: *baron* Hé, wie hebben we daar? *harry* B100? *baron* B100, waar bleef jij zo lang? *B100* Ik denk dat ik in slaap gevallen ben baas. *baron* En weet jij wat ik denk? *B100* Nee baas? *baron* Ik denk dat ik jou een enorme oplawaai ga geven !!! heeft ie 20 km gelopen en benzine gehaald voor de baron, en dan krijgt ie nog een oplawaai ook... B100 heeft ook altijd pech Link naar bericht Delen op andere sites
VanNeemwegge 4 april 2005 gepost Share 4 april 2005 gepost Dan ga ik voor de scene in Portugal, dat hij dronken wordt. Die is geweldig. Ik lach in een deuk toen ik hem voor het eerst zag. Dat is ook mijn favoriet. *B100* "Dus jij komt uit negentien-acht-en-dertig... dan ben je wel een ouwetje (klok, klok, klok) Maar je bent wel errug lekker!" De telefoon gaat *B100* "U spreekt met het automatisch antwoord apparaat van B een... Nulnul... Ik ben op dit moment bezig met uitermate belangrijke zaken en wens ab-so-LUUT niet gestoord te worden! Tuut-tuut-tuut-tuuut BWA-HA-HA-HA-HA-HA-HAAA!" *baron* "B Honderd geef antwoord! Wat Ben je aan het doen?" *B100* "Ik heb altijd pech, maar vandaag vindt ik het niet erg om pech te hebben. Vandaag, zal ik je zeggen, vindt ik het juist FIJN om pech te hebben! JOEPIE!" *baron* "B HONDERD GEEF ANTWOORD! DROMMELS, DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS!" Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 4 april 2005 gepost Share 4 april 2005 gepost [..]Dat is ook mijn favoriet. *B100* "Dus jij komt uit negentien-acht-en-dertig... dan ben je wel een ouwetje (klok, klok, klok) Maar je bent wel errug lekker!" De telefoon gaat *B100* "U spreekt met het automatisch antwoord apparaat van B een... Nulnul... Ik ben op dit moment bezig met uitermate belangrijke zaken en wens ab-so-LUUT niet gestoord te worden! Tuut-tuut-tuut-tuuut BWA-HA-HA-HA-HA-HA-HAAA!" *baron* "B Honderd geef antwoord! Wat Ben je aan het doen?" *B100* "Ik heb altijd pech, maar vandaag vindt ik het niet erg om pech te hebben. Vandaag, zal ik je zeggen, vindt ik het juist FIJN om pech te hebben! JOEPIE!" *baron* "B HONDERD GEEF ANTWOORD! DROMMELS, DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS!" Dit is inderdaad een van zijn beste scenes. Hier zie je ook werkelijk hoe goeie acteur hij werkelijk is. Hij speelt fantastisch!! Hoe die ook tegen zo'n vat aan zit.. Schitterend gewoon! Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 4 april 2005 gepost Share 4 april 2005 gepost [..]Dit is inderdaad een van zijn beste scenes. Hier zie je ook werkelijk hoe goeie acteur hij werkelijk is. Hij speelt fantastisch!! Hoe die ook tegen zo'n vat aan zit.. Schitterend gewoon! *B100*: Waar is de inhoud van m'n glaasje nou gebleven??? Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 5 april 2005 gepost Share 5 april 2005 gepost [..]*B100*: Waar is de inhoud van m'n glaasje nou gebleven??? *B100* We zullen eens uit een ander vaatje tappen *Hik Link naar bericht Delen op andere sites
Harry 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost ik vind ook grappig als B100 in aflevering belgie terug gaat naar de baron. ik weet niet of het klopt, maar zo iets moet het zijn harry heeft bom geplaatst onder steiger *baron* maar dat zijn *bas*&*adriaan* niet? *harry* dat is b100 *baron* & *harry* schreeuwen "B100 stop"! *B100* loopt dan gewoon door genietend van de muziek op de walkman van bassie *baron* "b100 stop"! *harry* "b100 stoppen"! *B100* stapt dan op de bom vind ik erg grappig net als trouwens de niesscene van B100 in spanje Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost ik vind ook grappig als B100 in aflevering belgie terug gaat naar de baron.ik weet niet of het klopt, maar zo iets moet het zijn harry heeft bom geplaatst onder steiger *baron* maar dat zijn *bas*&*adriaan* niet? *harry* dat is b100 *baron* & *harry* schreeuwen "B100 stop"! *B100* loopt dan gewoon door genietend van de muziek op de walkman van bassie *baron* "b100 stop"! *harry* "b100 stoppen"! *B100* stapt dan op de bom vind ik erg grappig net als trouwens de niesscene van B100 in spanje *baron* Sto-o-o-o-op ! *harry* Niet op die plank lopen ! Die scéne is leuk gemaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost Ja, vooral hoe B100 er bij danst. Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost Ja, vooral hoe B100 er bij danst. Ja joh daar moet ik ook nog altijd om lachen haha Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost Deze quote vind ik geweldig: *baron* Waar ben je, B100? *B100* Ik ben ÃÂÂn de bloemenveiling, baas *baron* WAT DOE JIJ DAARRRR???!!! Maar daar is het eigenlijk de Baron die grappig is... De scène in Duitsland dat een pop van B100 in een motorbootje door de lucht vliegt, vind ik ook hilarisch trouwens. Zo ongelofelijk nep dat ik elke keer weer in een scheur lig Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 13 april 2005 gepost Share 13 april 2005 gepost De scène in Duitsland dat een pop van B100 in een motorbootje door de lucht vliegt, vind ik ook hilarisch trouwens. Zo ongelofelijk nep dat ik elke keer weer in een scheur lig Dan moet je de video/dvd net voor dat stukje op pauze zetten en de scene dan in slowmotion af spelen.. Dan is het pas echt mooi! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 13 april 2005 gepost Share 13 april 2005 gepost [..]Dan moet je de video/dvd net voor dat stukje op pauze zetten en de scene dan in slowmotion af spelen.. Dan is het pas echt mooi! Net als B100 met zijn motor de boom in, dan kun je ook goed lachen Link naar bericht Delen op andere sites
Harry 14 april 2005 gepost Share 14 april 2005 gepost wat ook leuk is in de amerika serie, is dat b100 in de achterbak naar het vliegveld toe moet. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 14 april 2005 gepost Share 14 april 2005 gepost wat ook leuk is in de amerika serie, is dat b100 in de achterbak naar het vliegveld toe moet. dan krijg je nu iets beweging, het vliegveld is daar Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten