KidsNostalgieNL 23 februari 2022 gestart Share 23 februari 2022 gestart ik heb de envivo vhs to dvd converter met stick en bedrading en alles, maar ik heb win 11 op mijn laptop staan. weet iemand hoe ik envivo toch goe werkend op win 11 krijg;) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 februari 2022 gepost Share 23 februari 2022 gepost Als het niet werkt dan denk ik dat het niet compatible is. Bovendien zou ik met zo'n stick geen banden digitaliseren, je gooit 95% van de kwaliteit bij voorbaat al weg. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
KidsNostalgieNL 28 februari 2022 gepost Auteur Share 28 februari 2022 gepost oke, hoe kan ik het dan beter digitaliseren, heb ik daar andere producten voor nodig Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 februari 2022 gepost Share 28 februari 2022 gepost Ja. Maar wil je het echt goed doen dan heb je er een heleboel voor nodig. Daarom kun je digitaliseren beter aan de professionals overlaten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
KidsNostalgieNL 28 februari 2022 gepost Auteur Share 28 februari 2022 gepost waarom heeft iedereen zo'n haat naar mij, wat heb ik jullie misdaan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 28 februari 2022 gepost Share 28 februari 2022 gepost Dit heeft niets met haat te maken hoor. djkoelkast geeft enkel aan dat digitaliseren lastig is en dat je daar verstand van moet hebben, meer niet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Minuteman 28 februari 2022 gepost Share 28 februari 2022 gepost (aangepast) Ik ben ook ooit begonnen met een goedkoop apparaatje zoals jij hebt. Uiteindelijk moet je ergens beginnen en ik heb er wel veel van geleerd (voornamelijk dat ik na 4 banden wel van mening was dat het echt beter moest) Als er geen drivers meer leverbaar zijn voor jouw Evivo (daar lijkt het wel op in ieder geval) dan zou je voor niet al te veel geld ook een recente grabber kunnen kopen. Dit product van Magix lijkt compatible met Windows 10 en 11 in ieder geval en komt met een aanbieding. https://www.magix.com/nl/video/red-uw-videos/#c1567658 (let wel, ik heb geen mening over dit product omdat ik het niet ken.) Wat hierboven staat klopt echter wel, om banden goed te digitaliseren heb je kennis nodig. Vooral door veel te lezen, YT video's te kijken en te proberen kom je verder en begrijp je beter de beperkingen van deze goedkope grabbers. 28 februari 2022 aangepast door Minuteman Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 maart 2022 gepost Share 1 maart 2022 gepost Als een goedbedoelde tip al als haat wordt gezien. Ik kan hier ook een post vol met termen neergooien van koop dit, dat, zus, zo, maar met apparatuur ben je er ook nog lang niet. Video's digitaliseren is een vak. Wat je vraagt is: hoe maak ik met vingerverf een kopie van de nachtwacht? En mijn antwoord is: het kan, maar je moet het niet doen. Je kunt het beter door een professional laten doen. En dan kun je heel lang oefenen, dure kwasten en verf kopen, een goede kopie wordt het nooit. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 1 maart 2022 gepost Share 1 maart 2022 gepost Al moet ik wel zeggen: iedereen is ooit érgens klein begonnen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 maart 2022 gepost Share 1 maart 2022 gepost 3 uur geleden, Spiny Norman zei: Al moet ik wel zeggen: iedereen is ooit érgens klein begonnen. Ja hoor, begin gerust met vingerverf, maar ga dan niet klagen dat het niet op de Nachtwacht lijkt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
KidsNostalgieNL 3 maart 2022 gepost Auteur Share 3 maart 2022 gepost hier hebben jullie inderdaad wel wat goede punten, ik ga ermee aan de slag en heb wel wat vrienden die er verstand van hebben, bedankt voor de tips Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.