Ventrex 9 januari 2022 gestart Share 9 januari 2022 gestart (aangepast) Ik heb vandaag een tweedehands Arcade kast gekocht. Dit was voorheen een Photoplay Spirit kast. Er zitten 2 sleutels bij om hem open te maken. Bij de monitor durf ik hem niet geforceerd open te maken. Weet iemand of je meer kracht moet gebruiken om die klep naar boven te krijgen? Of zoals in een auto ergens een hendel oid omzetten? Gevraagd aan de verkoper en die heeft hem nooit open hoeven te maken. (Zo gekocht) 9 januari 2022 aangepast door Ventrex Link naar bericht Delen op andere sites
Ventrex 6 februari 2022 gepost Auteur Share 6 februari 2022 gepost Het is me gelukt om open te krijgen. Hoe sluit je de topic? kan alleen kiezen voor share & rapporteer Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 februari 2022 gepost Share 13 februari 2022 gepost Dat kunnen mods alleen. Tip voor een volgende keer: misschien hebben meer mensen deze vraag, als je ook je oplossing post kan het een ander helpen. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten