Uncle Ar 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost Volgens mij klopt dit ook niet, tenzij iemand het tegendeel kan bewijzen. De Reis door Europa = B&A halen in totaal 12 pakjes op. In elk pakje zit één raar gevormd stuk hout, anders hadden ze dat wel gezegd als het er meer waren geweest. Als Bassie op het einde (kortom, aflevering 12) per ongeluk de tafel omstoot, vallen alle stukken hout op de grond en zo ontstaat het logo van de EU. Er liggen op dat moment echter veel meer stukjes/stukken bij. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost Volgens mij klopt dit ook niet, tenzij iemand het tegendeel kan bewijzen. De Reis door Europa =B&A halen in totaal 12 pakjes op. In elk pakje zit één raar gevormd stuk hout, anders hadden ze dat wel gezegd als het er meer waren geweest. Als Bassie op het einde (kortom, aflevering 12) per ongeluk de tafel omstoot, vallen alle stukken hout op de grond en zo ontstaat het logo van de EU. Er liggen op dat moment echter veel meer stukjes/stukken bij. Klopt geen hout van, inderdaad (pardon the pun ) Ik snap ook niet waarom ze de vorm van dat hout niet herkennen... Duitsland haal je er zo uit, en Frankrijk ook... Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost Ik snap ook niet waarom ze de vorm van dat hout niet herkennen... Duitsland haal je er zo uit, en Frankrijk ook... Wat dacht je van Italie, een laars valt toch wel aardig op. Ach ja, zo liep het verhaal beter dan wanneer ze wisten waarvoor ze aan het zoeken waren Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost Ik snap ook niet waarom ze de vorm van dat hout niet herkennen... Duitsland haal je er zo uit, en Frankrijk ook... Inderdaad, of wat dacht je van Italië en Nederland? Nou ja, eigenlijk moeten alle landen zo te herkennen zijn. Portugal ook en Luxemburg (kleinste die erbij zit) en ... en ... en ... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost [..]Inderdaad, of wat dacht je van Italië en Nederland? Nou ja, eigenlijk moeten alle landen zo te herkennen zijn. Portugal ook en Luxemburg (kleinste die erbij zit) en ... en ... en ... ..en Griekenland met al die eilanden . Maar als puzzel is het nog vrij lastig, omdat ze Zwitserland en Oostenrijk missen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 maart 2004 gepost Auteur Share 2 maart 2004 gepost Fout in aflevering 7 van de Verzonken Stad: Bassie & Adriaan kruipen in een bestelbusje maar de scènes aan de binnenkant van het busje zijn gefilmd in een kleine vrachtwagen (zie het hout en de vierkante helemaal dichte kant die tegen de cabine rust) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 maart 2004 gepost Auteur Share 2 maart 2004 gepost EN NU IS IE VOL! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 maart 2004 gepost Auteur Share 2 maart 2004 gepost alleen hij doet het niet... hmm dan maar een handslotje en tijd voor Deel II --edit doet het wel, maar pas bij 257-- Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten