stefandaleman 7 juni 2021 gestart Share 7 juni 2021 gestart Hallo heren. Vraagje. Wilt iemand met mij zijn kennis en of apparatuur delen. Ik heb succesvol mijn eigen PhotoPlay 2005 machine gemaakt. Zie foto’s. Ik zou deze graag willen verbeteren met de Nederlandse taal, deze is nu Engels. Daarbij zou ik ook graag oudere en nieuwere versies aan de gang krijgen. Zie foto. Ik heb een andere machine 2009 geïnstalleerd, maar mis de dongle en of een crack. Ik heb enige ervaring in kraken van dongles, maar dan moet ik wel in het bezit komen van een dongle. Eerder heb ik succesvol een HASP dongle kunnen kraken. In het dagelijkse leven ben ik systeembeheerder. En heb daardoor al ervaring met Windows Embedded imaging software ontwikkelen et c. Wie kan mij wellicht verder helpen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Antiloop 9 november 2021 gepost Share 9 november 2021 gepost Ik heb ergens een usb dongle liggen, volgens mij 2009 en een 2008 of 2010 versie hoe werkt die 2005 versie dan? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Gebronx 10 december 2022 gepost Share 10 december 2022 gepost @stefandaleman, mag ik vragen hoe je aan de software van de 2005 bent gekomen? Ik loop al vast bij het verkrijgen van de software. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rvdk1981 30 maart 2023 gepost Share 30 maart 2023 gepost Ik ben hier al heel lang naar op zoek. -edit- Vragen naar illegale software is niet toegestaan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.