Jorn99 26 mei 2021 gestart Share 26 mei 2021 gestart Heb deze serie VI tijdschriften op de kop weten te tikken voor een mooie prijs. 9 nummers over het wereldkampioenschap 1974 in West-Duitsland. Ik ontvang ze waarschijnlijk deze week, dan zal ik wat meer foto's uploaden (als er iemand geïnteresseerd is in voetbal tenminste ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 26 mei 2021 gepost Share 26 mei 2021 gepost Ja hoor, lijkt mij wel leuk! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 mei 2021 gepost Share 26 mei 2021 gepost Same here! Call me crazy, maar ik vind het leuk om alle eindtoernooien voetbal in Excel (kom maar op met de grappen ) uit te werken, inclusief foto's van spelers en stadions uit die tijd en statistieken (doelpunten en kaarten). Een voorproefje van hoe dat er nu uitziet kun je zien in de printscreens in het topic van de EK 2020 Pool . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jorn99 26 mei 2021 gepost Auteur Share 26 mei 2021 gepost 28 minuten geleden, RM zei: Same here! Call me crazy, maar ik vind het leuk om alle eindtoernooien voetbal in Excel (kom maar op met de grappen ) uit te werken, inclusief foto's van spelers en stadions uit die tijd en statistieken (doelpunten en kaarten). Een voorproefje van hoe dat er nu uitziet kun je zien in de printscreens in het topic van de EK 2020 Pool . Leuk! Ik ben ook weleens aan zo'n soort project begonnen, maar dan was het me toch altijd te veel moeite om dat helemaal uit te werken Als je interesse hebt dan kan ik je screenshots van wedstrijden van het WK 1974 toesturen, misschien leuk voor in het Excel bestand Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 mei 2021 gepost Share 26 mei 2021 gepost (aangepast) 7 minutes ago, Jorn99 said: Leuk! Ik ben ook weleens aan zo'n soort project begonnen, maar dan was het me toch altijd te veel moeite om dat helemaal uit te werken Als je interesse hebt dan kan ik je screenshots van wedstrijden van het WK 1974 toesturen, misschien leuk voor in het Excel bestand Het is inderdaad een enorme puist werk! Ik pak zelfs de Nations League en kwalificatie wedstrijden van elk continent (voor WK's) mee. En een ander zal misschien wel zeggen "boeiend, staat allemaal al op wikipedia", maar tja, het is een hobby van me . Ik houd me zeker aanbevolen voor de foto's met betrekking tot de spelers (portret) en de stadions ! Voor het Nederlands Elftal krijg je dan zoiets als hieronder (deze is van 1996); 26 mei 2021 aangepast door RM Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 26 mei 2021 gepost Share 26 mei 2021 gepost Tof gedaan hoor! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jorn99 26 mei 2021 gepost Auteur Share 26 mei 2021 gepost Ziet er erg mooi uit! Toen nog twee spelers van m'n cluppie Roda in het Nederlands Elftal Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jorn99 28 mei 2021 gepost Auteur Share 28 mei 2021 gepost Hier al wat foto's. Zal er zondag meer uploaden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 juni 2021 gepost Share 4 juni 2021 gepost Toffe foto's al! Deze blaadjes verdienen gewoon goed ingescand te worden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 juni 2021 gepost Share 4 juni 2021 gepost Super! Hier kan ik wel wat mee Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jorn99 7 juni 2021 gepost Auteur Share 7 juni 2021 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.