Photoplay Smart 30 april 2021 gestart Share 30 april 2021 gestart (aangepast) Hoi technici,  Mijn tafelmodel photoplay heeft jaren uitgestaan. Nu wilde mijn dochtertje weten wat het is en dus heb ik de stekker er weer in gestoken. Krijg nu een paar dikke verticale strepen door het scherm.  Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Ben zelf helaas A technisch...  Vest enorm bedankt voor de hulp!, gr. Marcel   30 april 2021 aangepast door Ross Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 30 april 2021 gepost Share 30 april 2021 gepost Misschien een idee om niet zo een schreeuwende titel te maken? Caps zijn niet geheel nodig lijkt me, zal het voor je wijzigen. Â Heb je ook een foto van het beeld? Dat analyseert wat makkelijker... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Photoplay Smart 1 mei 2021 gepost Auteur Share 1 mei 2021 gepost Bijgaand de foto’s, dank voor je reactie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 2 mei 2021 gepost Share 2 mei 2021 gepost Is dit een LCD scherm of een CRT scherm? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 mei 2021 gepost Share 2 mei 2021 gepost 43 minuten geleden, Ross zei: Is dit een LCD scherm of een CRT scherm? Â Dit zal een LCD zijn Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 2 mei 2021 gepost Share 2 mei 2021 gepost Dan lijkt een van de LCD drivers overleden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Photoplay Smart 2 mei 2021 gepost Auteur Share 2 mei 2021 gepost Kan ik ergens een LCD driver halen en is deze makkelijk te  vervangen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 2 mei 2021 gepost Share 2 mei 2021 gepost Tot zover reikt mijn kennis. Verder niet echt kijk op deze photoplay machines. Misschien iemand anders nog? Als het goed is zit er intern gewoon een VGA aansluiting...als je hier nu een losse monitor op aansluit, is dan het beeld wel goed? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.