Renske 23 april 2021 gestart Share 23 april 2021 gestart Hallo, Ik heb op marktplaats een p2000t gekocht. Dit was de eerste computer waar ik mee in aanraking kwam. Helaas zat er geen Basic interpreter module bij en dan kan je er eigenlijk niets mee. Heeft iemand er misschien nog eentje liggen voor mij? Groet, Renske Quote Link naar bericht Delen op andere sites
demesmaeker 8 juli 2022 gepost Share 8 juli 2022 gepost On 4/23/2021 at 10:06 AM, Renske said: Hallo, Ik heb op marktplaats een p2000t gekocht. Dit was de eerste computer waar ik mee in aanraking kwam. Helaas zat er geen Basic interpreter module bij en dan kan je er eigenlijk niets mee. Heeft iemand er misschien nog eentje liggen voor mij? Groet, Renske Hallo Renske, Ik neem aan dat je er inmiddels al een hebt gevonden? Mvg, Demesmaeker Quote Link naar bericht Delen op andere sites
bas 8 oktober 2022 gepost Share 8 oktober 2022 gepost Ik heb universele cartridge liggen met meerdere basics, assemblies en tekstverwerking Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.