Keetie 2 april 2021 gestart Share 2 april 2021 gestart (aangepast) Ik heb zin in een nieuwe contest. En jullie? 2 april 2021 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 april 2021 gepost Share 2 april 2021 gepost Start maar op Alleen niet te ingewikkeld graag Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 april 2021 gepost Auteur Share 2 april 2021 gepost Bij voldoende deelnemers, zeer zeker. Het wordt niet te moeilijk, je hoeft alleen maar na te denken. Wie mee wil doen; meld je aan in dit topic en ik start de dierenpraat contest.. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 2 april 2021 gepost Share 2 april 2021 gepost Kom maar op . Altijd leuk om eens zelf een keer aan een contest mee te doen . Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 april 2021 gepost Share 3 april 2021 gepost Ik doe ook mee! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 april 2021 gepost Share 4 april 2021 gepost Ik doe ook mee! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 6 april 2021 gepost Auteur Share 6 april 2021 gepost Eigenlijk had ik gehoopt op 5 of meer deelnemers aan deze contest, daarom wacht ik deze week nog even af. Het gaat om namen van voorwerpen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 6 april 2021 gepost Share 6 april 2021 gepost (aangepast) 3 hours ago, Keetie said: Eigenlijk had ik gehoopt op 5 of meer deelnemers aan deze contest, daarom wacht ik deze week nog even af. Het gaat om namen van voorwerpen. Je hebt er al 4 dus dat is alvast een begin. Zet hem gewoon open . 6 april 2021 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 april 2021 gepost Share 10 april 2021 gepost Met @djkoelkast erbij zit je al op 5. En @MarsM en @samba-boy willen vast ook wel een poging wagen... Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 10 april 2021 gepost Auteur Share 10 april 2021 gepost Het antwoord van DJKoelkast zag ik niet als een aanmelding voor deelname. Ach ja, dat zal wel weer het verschil zijn tussen mannen- en vrouwentaal. Het enige wat ik wilde, was weer eens dingen opzoeken voor een contest als deelnemer. Eigenlijk had ik dus de topicnaam met een vraagteken moeten afsluiten. Ik ben niet zo'n ster in topicnamen verzinnen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 11 april 2021 gepost Share 11 april 2021 gepost Huh? En afgelopen dinsdag geef je nog aan dat je hoopt op 5 deelnemers, dat je deze week nog even afwacht en dat het gaat om namen van voorwerpen... Dat is tegenstrijdig aan je bericht dat je zelf wilt deelnemen... Of is dat ook het verschil tussen mannen en vrouwentaal?! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 april 2021 gepost Share 11 april 2021 gepost Op 2-4-2021 om 16:42, djkoelkast zei: Start maar op Alleen niet te ingewikkeld graag Als dit niet positief reageren is weet ik het niet meer hoor Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten