Bianca 18 maart 2021 gestart Share 18 maart 2021 gestart (aangepast) Goedemiddag, Ik heb een Philips 17tx291a jaren 60 tv weten te scoren, doet het niet maar ik wil alle electronica inclusief de beeldbuis eruit halen om er een katten slaapplek van te maken Nou is mijn vraag, er is mij verteld dat er altijd spanning op de beeldbuis blijft staan, maar ik twijfel die tv staat al 15 jaar op een zolder zonder stroom. Klopt het dst er dan alsnog stroom op staat? Ik zal even foto bijdoen wat ik wil maken ervan...ik hoop een antwoord hierop te krijgen. Groetjes Bianca 18 maart 2021 aangepast door Bianca Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bianca 18 maart 2021 gepost Auteur Share 18 maart 2021 gepost Zojuist, Bianca zei: Goedemiddag, Ik heb een Philips 17tx291a jaren 60 tv weten te scoren, doet het niet maar ik wil alle electronica inclusief de beeldbuis eruit halen om er een katten slaapplek van te maken Nou is mijn vraag, er is mij verteld dat er altijd spanning op de beeldbuis blijft staan, maar ik twijfel die tv staat al 15 jaar op een zolder zonder stroom. Klopt het dst er dan alsnog stroom op staat? Ik zal even foto bijdoen wat ik wil maken ervan...ik hoop een antwoord hierop te krijgen. Groetjes Bianca Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 18 maart 2021 gepost Share 18 maart 2021 gepost Hoi Bianca, Na 15 jaar hoe je je daar geen zorgen meer over te maken, let wel op dat je de buis niet beschadigd, deze staat in vol vacuum! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bianca 18 maart 2021 gepost Auteur Share 18 maart 2021 gepost Dankjewel Ross voor je reactie Dus ik loop geen risico geëlektrocuteerd te worden? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 20 maart 2021 gepost Share 20 maart 2021 gepost In feite niet, als je het heel zeker wilt zijn kun je dit nog doen: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MorakButcher1 28 september 2021 gepost Share 28 september 2021 gepost heel leuk filmpje Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.