Aileen 6 februari 2021 gestart Share 6 februari 2021 gestart Hallo, Ik heb kort geleden een oude playstation 1 gekocht. Als ik deze met een AV composiet kabel aan mijn tv aansluit, geeft het een roodachtig beeld. De tv die ik gebruik is vrij oud en ondersteund NTSC. Wat kan ik nog doen om dit op te lossen en gewoon kleurenbeeld te krijgen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Minuteman 8 februari 2021 gepost Share 8 februari 2021 gepost Geeft de TV met een andere bron dan de Playstation wel een normaal beeld ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aileen 8 februari 2021 gepost Auteur Share 8 februari 2021 gepost Ik gebruik de tv ook met een playstation 2 en 4. Hierbij heb ik gewoon beeld. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 februari 2021 gepost Share 20 februari 2021 gepost Op 9-2-2021 om 00:00, Aileen zei: Ik gebruik de tv ook met een playstation 2 en 4. Hierbij heb ik gewoon beeld. Gebruik je bij de Playstation 2 dezelfde composiet kabel als voor de PS1? Zo nee, probeer dat eens indien mogelijk. Mocht het rode beeld dan ook optreden ligt het aan de kabel: kabels vervangen en door. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aileen 21 februari 2021 gepost Auteur Share 21 februari 2021 gepost Ik zal het proberen. Dank je voor het idee Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dexx 27 februari 2021 gepost Share 27 februari 2021 gepost Op 21-2-2021 om 15:16, Aileen zei: Ik zal het proberen. Dank je voor het idee als het beeld nog steeds roodachtig beeld heeft wil ik er wel een keertje naar kijken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.