Erik1978 2 januari 2021 gestart Share 2 januari 2021 gestart Mijn naam is Erik Ben blind. Ik ben 43 jaar Ben net lid geworden. Maar ik zoek ook naar Singeltjes, LP's, Cassettebandjes van Benny Vreden produkties. Hopend dat men mij kan helpen? Gr. van Erik1978 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2021 gepost Share 5 januari 2021 gepost Welkom op Retroforum! Misschien weet @samba-boy iets. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 25 januari 2021 gepost Share 25 januari 2021 gepost (aangepast) Benny Vreden was een commercieel bedrijf. Hij verzorgde ook afscheidsmusicals. Toen mijn zoon nog op de kleuterschool zat werd er door de kinderen een musical opgevoerd over oudjes die zich verveelden. Ze zongen dan ook; Vroeger konden wij dansen en springen vroeger reden wij op de fiets vroeger deden wij allerlei dingen Maar nu kunnen wij bijna niets. En het ging verder over dat ze verlangden naar wat muziek zoals een orgelman met zijn orgel. Ik kan me er niet veel meer van herinneren, maar mijn zoon vertelde me gisteren dat mijn man toen als verrassing voor de juffen voor een echt orgel had gezorgd. Iets wat mijn zoon 's morgens verklapte tijdens het kringgesprek. Op de site van Benny Vreden vind ik niets terug over deze kleutermusical. 25 januari 2021 aangepast door Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten