Samson en Gert 27 december 2020 gestart Share 27 december 2020 gestart Ik ben op zoek naar alle afleveringen, studioshows, caravanshows, kerstshows, zomershows en clips van Samson en Gert Wie kan me helpen? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 december 2020 gepost Share 27 december 2020 gepost Studio 100 en de VRT. Succes. Link naar bericht Delen op andere sites
Samson en Gert 28 december 2020 gepost Auteur Share 28 december 2020 gepost Ik heb deze oproep ook op andere kanalen gepost en ik krijg reacties van mensen die hun (digitale) Samson collectie verkopen. Het gaat dan om zelf opgenomen banden en afleveringen die uit archieven aangekocht werden. Is dat betrouwbaar? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 28 december 2020 gepost Share 28 december 2020 gepost (aangepast) Ik zou zeggen, probeer het en dan weet je vanzelf of je net als Samson in je ...nee, ik ga het niet zeggen ook. Kom je hier overigens enkel leuren om Samson filmpjes? We hebben veel meer dan alleen Samson waar je over kunt discussiëren. We zijn geen forum dat onderhandelt. 28 december 2020 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten