Keetie 28 november 2020 gestart Share 28 november 2020 gestart Een van mijn favoriete filmacteurs is wel Robin Williams, een Amerikaanse acteur, geboren op 21-07-1951 en overleden op 11-08-2014. Hij pleegde zelfmoord. Robin Williams speelde in vele films vele verschillende rollen. Zoals in Good morning, Vietnam - 1988 was hij een radioverslaggever in Dead Poets Society - 1989 een onconventionele docent die zijn leerlingen met poezie inspireerde. Als hij ontslagen wordt, komen zijn leerlingen voor hem op. In Mrs Doubtfire - 1993 speelde hij een nanny om dicht bij zijn kinderen in de buurt te zijn, Jumanji - 1996, is een fantasyfilm over een bordspel dat tot leven komt als het door twee kinderen gespeeld wordt. Robin Williams, die de oudere Alan Parrish speelt, zit al 25 jaar in het spel opgesloten. What dreams may come - 1998, is een fantasy film, over hemel en hel. in Good Will Hunting - 1998 een psychiater die een autistische jongen tot echt leven wilde brengen. Mijn favoriet van al die films is Jumanji. Na Jumanji kwamen er nog 2, Jumanji - Welcome to the Jungle en Jumanji - The next level. Heel verwarrend, daar ik eerst dacht dat The next level na Jumanji kwam, maar al gauw bleken er gegevens te missen van gebeurtenissen die niet in Jumanji zelf voorkwamen. Er zijn nog veel meer films waar hij in meespeelde, maar die zijn onbekend voor mij, die heb ik niet gezien. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 29 november 2020 gepost Share 29 november 2020 gepost 19 uur geleden, Keetie zei: Een van mijn favoriete filmacteurs is wel Robin Williams, een Amerikaanse acteur, geboren op 21-07-1951 en overleden op 11-08-2014. Hij pleegde zelfmoord. Robin Williams speelde in vele films vele verschillende rollen. Zoals in Good morning, Vietnam - 1988 was hij een radioverslaggever in Dead Poets Society - 1989 een onconventionele docent die zijn leerlingen met poezie inspireerde. Als hij ontslagen wordt, komen zijn leerlingen voor hem op. In Mrs Doubtfire - 1993 speelde hij een nanny om dicht bij zijn kinderen in de buurt te zijn, Jumanji - 1996, is een fantasyfilm over een bordspel dat tot leven komt als het door twee kinderen gespeeld wordt. Robin Williams, die de oudere Alan Parrish speelt, zit al 25 jaar in het spel opgesloten. What dreams may come - 1998, is een fantasy film, over hemel en hel. in Good Will Hunting - 1998 een psychiater die een autistische jongen tot echt leven wilde brengen. Mijn favoriet van al die films is Jumanji. Na Jumanji kwamen er nog 2, Jumanji - Welcome to the Jungle en Jumanji - The next level. Heel verwarrend, daar ik eerst dacht dat The next level na Jumanji kwam, maar al gauw bleken er gegevens te missen van gebeurtenissen die niet in Jumanji zelf voorkwamen. Er zijn nog veel meer films waar hij in meespeelde, maar die zijn onbekend voor mij, die heb ik niet gezien. Robin Absolute held was dat. Mooi topic! Ik ga binnenkort eens even er goed voor zitten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 20 december 2020 gepost Auteur Share 20 december 2020 gepost Helemaal niemand voor Jack Nicholson of de dit jaar overleden Sean Connery? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 december 2020 gepost Share 20 december 2020 gepost Mijn acteurs zijn het niet. Ik vind zelf Koen de Bouw heel erg goed. In elke rol die hij speelt zie ik hem ook echt als degene die hij speelt en niet als Koen de Bouw die een ander personage aanneemt. Dat maakt voor mij een goed acteur. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.