samhomsma 2 november 2020 gestart Share 2 november 2020 gestart Voor mijn Oma ben ik opzoek naar alle afleveringen van de golden girls met Nederlandse ondertiteling, is er misschien iemand hier die de serie heeft met ondertiteling Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 november 2020 gepost Share 2 november 2020 gepost Mag ook zonder alleen maar hoofdletters in de titel. Dit is ook geen forum voor het zoeken/vinden van illegale content. Als het niet is uitgebracht dan ga je het hier ook niet vinden ben ik bang. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 8 november 2020 gepost Share 8 november 2020 gepost De Nederlandse remake? Dat soort dingen wordt vaak niet ondertiteld. Op TV al niet, en waarom zou er moeite gedaan worden op de DVD... Vergezochte dingen die je kan proberen: spraakherkenning, maar dat gaat je wel tijd kosten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 november 2020 gepost Share 8 november 2020 gepost 10 uren geleden, Spiny Norman zei: De Nederlandse remake? Dat soort dingen wordt vaak niet ondertiteld. Op TV al niet, en waarom zou er moeite gedaan worden op de DVD... Vergezochte dingen die je kan proberen: spraakherkenning, maar dat gaat je wel tijd kosten. Ik neem aan de originele versie, maar met ondertitels? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 8 november 2020 gepost Share 8 november 2020 gepost Zou dat nooit zijn uitgebracht in Nederland? Tja, misschien niet. Maar dan kun je wel nog Engelse ondertitels automatisch vertalen naar Nederlands. Dat is minder slecht dan vroeger, hoewel de oma in kwestie waarschijnlijk nog steeds af en toe zal denken: "Hùh?" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 november 2020 gepost Share 17 november 2020 gepost Op FOK! had iemand het er ook al laatst over met me. Golden Girls is tot en met ik dacht seizoen 2 op dvd uitgebracht met NL ondertitels. Alles daarna, nope. En volgens mij (maar hierin kan ik me vergissen) ook niet meer herhaald sinds de uitzendingen bij de VARA begin jaren 90. Oftewel, tenzij opnames van de VARA op VHS: nee, bestaan niet (meer) voorbij seizoen 2. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Koen 18 november 2020 gepost Share 18 november 2020 gepost Ook nog wel bij RTL, ca. 1995. Misschien ook nog wel in België te zien geweest, dat zou een geïnteresseerde altijd eens kunnen uitzoeken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 november 2020 gepost Share 20 november 2020 gepost Op 18-11-2020 om 04:15, Koen zei: Ook nog wel bij RTL, ca. 1995. Misschien ook nog wel in België te zien geweest, dat zou een geïnteresseerde altijd eens kunnen uitzoeken. Even gezocht op jouw advies: RTL5 zond het uit in 1999. Good call, wist ik niet! Ik heb echt zó niks met die serie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Koen 20 november 2020 gepost Share 20 november 2020 gepost (aangepast) 7 uur geleden, samba-boy zei: Even gezocht op jouw advies: RTL5 zond het uit in 1999. Good call, wist ik niet! Ik heb echt zó niks met die serie Ook eens even gekeken rond de tijd die ik me meende te herinneren, en de kranten vermelden bijvoorbeeld 25.5.95 bij RTL4. Uitzendingen van buitenlandse programma's is iets waar ik me nooit erg in verdiept heb, er is al zoveel 'eigen' materiaal. Gelukkig voor de TS blijken er dus een paar seizoenen ondertiteld te zijn uitgebracht, daar kan zijn oma toch al wat mee. 20 november 2020 aangepast door Koen Altijd even nakijken of een krant niet programmaschema's voor meerdere dagen heeft gepubliceerd... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.