LucG 6 september 2020 gestart Share 6 september 2020 gestart Hoi! Ik heb pas geleden een tweedehands Videopac G7000 gekocht, maar ik krijg hem niet aan de praat. Ik heb hem aangesloten met de antennekabel aan het apparaat, en ik ging ervan uit dat deze zou werken op een van de twee tv's in huis. Helaas komt er geen signaal. Ik hoor of zie geen teken van leven op de tv of het apparaat. Weet iemand wat misschien het probleem zou kunnen zijn? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 september 2020 gepost Share 7 september 2020 gepost Welkom op Retroforum! Het is wel een heel algemene beschrijving. De Videopac G7000 heeft ook geen lampje of wat ook. Ik weet niet zeker of er een zekering in zit, maar zou dat eerst eens controleren. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 11 september 2020 gepost Share 11 september 2020 gepost Je moet bij zo een oude computer als hij aan staat natuurlijk wel het goede kanaal opzoeken. Normaal gesproken zit er een modulator bij die je op de antenneingang van je TV aansluit. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
SunDown79 6 oktober 2020 gepost Share 6 oktober 2020 gepost En ga er ook vanuit dat geen enkele moderne TV in je huis het signaal kan oppakken. Is te analoog en de televisies te digitaal (ben geen electro/tv expert dus vandaar de ietwat simpele uitleg) Het beste om te testen is toch altijd nog een ouderwetse CRT en ik heb het voorheen ook wel gedaan met een wat oudere ISA/PCI televisie kaart. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.