Nostalgie1337 26 augustus 2020 gestart Share 26 augustus 2020 gestart (aangepast) Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar what's with andy en martin mystery. als iemand mij daar mee zou kunnen helpen zou ik dat erg blij mee zijn. Als je ook andere oudere series hebt sta ik daar wel voor open. Laat een comment achter als je me verder kan helpen 26 augustus 2020 aangepast door Nostalgie1337 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 augustus 2020 gepost Share 27 augustus 2020 gepost Hi 'Nostalgie1337'! Allereerst welkom! Mijn vraag is vooral wat je bedoeling ermee is. Ik heb namelijk wel wat opnames (van What's With Andy heb ik her en der bijna de volledige eerste twee reeksen met NL dub, de enige die in Nederland zijn uitgezonden), maar ik zie die natuurlijk liever niet vervolgens gewoon op YouTube opduiken. Of 'geruild' worden, man, wat een waardeloos begrip is dat. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 29 augustus 2020 gepost Share 29 augustus 2020 gepost Staat er niks op D+? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 september 2020 gepost Share 6 september 2020 gepost Op 29-8-2020 om 18:49, Spiny Norman zei: Staat er niks op D+? Allebei geen eigendom van Disney. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.